Karoline Lund

Trara Legekontor AS

Autorisasjon (1993)

Trara Legekontor AS Telefonnummer69 30 09 9969 30 09 ...
Traraveien 5B 1605 Fredrikstad
Karoline Lund er en av 73 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Karoline Lund

Fantastisk lege!

Dette er den beste legen jeg kunne fått. Har aldri følt at hun ikke har lyttet til meg og har det vært krise så har hun uansett fikset tid i kalenderen til meg. Hun er familielegen vår, og har støttet oss gjennom tunge stunder og fått meg opp fra en dyp dal når jeg slet psykisk. Hun er en meget kompetent og kunnskapsrik lege og tar deg alltid på alvor! Takk for at du er den du er, Karoline:)

Beste legen ever!

Jeg er utrolig fornøyd med Karoline Van Der Hagen som fastlege og jeg vil aldri bytte lege. Hun er flink, hyggelig, rettferdighet og informerende.

Utrolig flink og dyktig lege

En lege som virkelig tar deg på alvor, lytter og hjelper deg. Absolutt fornøyd og kunne ikke tenke meg en annen lege. Vi er tre generasjoner i familien som bruker henne som fastlege og er vi strålende fornøyd med det.

Den beste legen for meg!

Jeg opplever Karoline som en svært dyktig lege, både som fagperson og medmenneske. Hun er effektiv og presis, hyggelig og har oversikt. Har kun positivt å i etter å ha hatt henne som fastlege i 13 år.

Min suverene lege

Er veldig fornøyd med legen min. Føler meg ivaretatt og blir tatt på alvor.Har hatt samme lege i 20 år og ønsker 20 år til. Dr Van der Hagen viser omsorg og empati. Ikke alltid lett å komme gjennom på telefon, men aldri noe problem å få time når jeg først har kommet gjennom.