Troels Weis-Fogh

Autorisasjon (2011)

Troels Weis-Fogh er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Troels Weis-Fogh

En flott lege!

Troels er en meget interessant og engasjert lege som har empati og forståelse, føler jeg blir tatt mer enn seriøst og han følger opp mer enn 100% hver gang jeg er der.
Tar seg god tid til å lytte,(den første legen som har lyttet ordentlig. han handler også med en gang det er noe alvorlig. Jeg håper han blir på Chr.lund legekontor, da jeg setter utrolig pris på kompetansen til Weis-Fogh.

Anbefales ikke

Sløv og lite tilstede. Uinteressert. Møter ikke blikket, leser ikke journalen før du sitter i stolen. Svarer på private telefoner midt i konsultasjonen. Lite tillitsvekkende.

ok

Hyggelig. Forstår ikke kroniske sykdommer (smerter) og ikke psykiske lidelser. Føler ikke at jeg blir tatt alvorlig, men hvis det fysisk vises på blodprøve DA blir det satt i gang mye. Synes det er synd å måtte føle at jeg lyver når jeg forklarer hvor vondt jeg kan ha det. Det er alltid lettest å huske de negative tingene, men det er mye bra også med denne legen. Kunne bare ønske han forstod smertene.

Fantastisk!

Utrolig hyggelig og behagelig. Flott å møte en lege som ser deg i øya og lytter. Har aldri opplevd å måtte vente lenge og har alltid vært lett å få time som passer meg og innen kort tid.har byttet mannen min til han og anbefaler han alltid til folk som trenger anbefaling på legefronten. Veldig fornøyd når jeg har måttet ta med sønnen min dit! De to unge sekretærer er de sureste eksemplarene av servicearbeidere jeg har møtt. Slik er det hver gang.

langt fra imponerende

Tar seg ikke tid til pasienten, lytter ikke til hva pasienten forklarer, blir fornærmet når man prøver og rette opp i vesentlige ting som feks. Alder eller arbeidsplass.
Alltid minst 15 min forsinket.
Hyggelige sekretærer, men dette hjelper lite da de heller vil snakke om shopping enn å svare på telefoner.

Det dummeste valget av lege jeg noen gang har gjort.