Troels Weis-Fogh

Christianslund Legekontor

2011

Christianslund Legekontor Telefonnummer69 36 69 6969 36 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christianslund Legekontor Christianslund allé 4 1613 Fredrikstad
Troels Weis-Fogh er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Troels Weis-Fogh

Kyndig

Bra lege og sympatisk person! Tar imot meg med et hei og välkommen, et smil og et fast handslag! Jeg blir lyttet til og tatt på alvor! Vil på det varmeste anbefale han som fastlege. Det kjenns veldig tryggt!

Veldig bra!!

Troels er nøye, tar tak i din problematikk og henviser deg deg videre til spesialist om det trengs. Føler at min helse er i trygge hender der, og at den følges riktig opp. Han tar seg tid om det er noe som trengs og bruke tid på så da blir du ikke kastet ut etter 10 min.
Selvfølgelig kan han som alle leger og mennesker bli stresset, men det veies opp for.

Kunnskapsrik og en lege du kan stole på.

Lett å få kontakt med, lyttende og viser interesse for din fremstilling av problemene.
Han gjør vurderinger ut fra sine kunnskaper om ditt sykdomsbilde.

Ser deg og bryr seg!

Veldig nøye og eminent lege. Jeg følte meg rask trygg på at han faktisk brydde seg og og lyttet til meg. Han gjør nøye undersøkelser før han gir sine meninger. Jeg oppfatter han som en ærlig og seriøs lege. Den beste jeg har vært borti.
Kvinne, 28

Kompetent doktor!

Både jeg og familien er veldig fornøyde med fastlegen vår. Han tar seg alltid god tid, er blid og hyggelig og ikke minst har han gjort en utmerkende jobb med diagnosen til min mann. Vi er så takknemlige for å ha byens beste fastlege!