Troels Weis-Fogh

Christianslund Legekontor Christianslund allé 4 1613 Fredrikstad
Troels Weis-Fogh er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Troels Weis-Fogh

Kompetent doktor!

Både jeg og familien er veldig fornøyde med fastlegen vår. Han tar seg alltid god tid, er blid og hyggelig og ikke minst har han gjort en utmerkende jobb med diagnosen til min mann. Vi er så takknemlige for å ha byens beste fastlege!

Terningkast 1

Tar seg ikke tid til å lytte, men er opptatt å danne sine egne konklusjoner uten å gi en grundig undersøkelse og utredning.

Null tilstedeværelse, usympatisk og tar deg ikke på alvor. Ønsker å bli fort ferdig med samtalen. Har hatt store fysiske plager i hode, men diagnoserer at det er noe psykisk med en gang og flink til å sende deg hjem med resept på antideprissiva.

Anbefales ikke.

Ikke tilstedeværende

Førsteinntrykkene var bra, men da jeg virkelig trengte hjelp, opplevde jeg gang på gang null tilstedeværelse. Han så tvers igjennom meg, avbrøt meg gjerne midt i en setning, lyttet ikke - hørte ikke det som ble fortalt - som førte til feil diagnose i sykemeldinger - som igjen får andre konsekvenser.
Han har bevisst handlet mot min vilje, dannet egne konklusjoner og kjørt sitt eget løp - ut fra egen virkelighet. Han var en ødeleggende faktor da jeg - som pasient - behøvde en lege som var tilstede når jeg oppsøkte han.

Den beste legen som finnes. Mann 21 år

Denne legen er den beste legen jeg noen gang har hatt har hatt. Jeg er mest fornøyd med at han er rask å få time hos og tid til å til å høre på hva jeg har å si og tar det jeg sier på alvor. Det er viktig for meg at jeg opplever at legen tar meg på alvor. Dersom han forsetter slik og ventetiden på legetime er kort kommer jeg til å bruke han videre.

Jeg er 70 år dette er den beste legen jeg har hatt.

Troels Weis-Fogh er en lege som hører på hva du sier jeg føler meg trygg når jeg er hos ham. Vil anbefale han til alle jeg kjenner.