Troels Weis-Fogh

Christianslund Legekontor Mann, 38 år

Autorisert2011
Ledige plasser 23 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Christianslund Legekontor

Christianslund Legekontor Christianslund alle 4 1613 Fredrikstad
Troels Weis-Fogh er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Troels Weis-Fogh

Ikke tilstedeværende

Førsteinntrykkene var bra, men da jeg virkelig trengte hjelp, opplevde jeg gang på gang null tilstedeværelse. Han så tvers igjennom meg, avbrøt meg gjerne midt i en setning, lyttet ikke - hørte ikke det som ble fortalt - som førte til feil diagnose i sykemeldinger - som igjen får andre konsekvenser.
Han har bevisst handlet mot min vilje, dannet egne konklusjoner og kjørt sitt eget løp - ut fra egen virkelighet. Han var en ødeleggende faktor da jeg - som pasient - behøvde en lege som var tilstede når jeg oppsøkte han.

Den beste legen som finnes. Mann 21 år

Denne legen er den beste legen jeg noen gang har hatt har hatt. Jeg er mest fornøyd med at han er rask å få time hos og tid til å til å høre på hva jeg har å si og tar det jeg sier på alvor. Det er viktig for meg at jeg opplever at legen tar meg på alvor. Dersom han forsetter slik og ventetiden på legetime er kort kommer jeg til å bruke han videre.

Jeg er 70 år dette er den beste legen jeg har hatt.

Troels Weis-Fogh er en lege som hører på hva du sier jeg føler meg trygg når jeg er hos ham. Vil anbefale han til alle jeg kjenner.

Min beste lege

Det er en lege med god insikt i jobben han gjør og leser om deg før du kommer til timen. Alle i min familie har byttet til ham og er strålende fornøyde vi ble anbefalt av min venninde.

Dyktig og engasjert, fantastisk oppfølging.

Han hører etter hva jeg sier, er kontruktiv og løsningsorientert, selv når det er ting som ikke lar seg løse så enkelt og trekker ut over tid. Han er rask til å viderehenvise ved behov for spesialkompetanse.
Fleksibilitet, faglig og personlig engasjement og empati er stikkord. Anbefales!