Troels Weis-Fogh

Christianslund alle 4 1613 Fredrikstad
Troels Weis-Fogh er en av 74 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Troels Weis-Fogh

Er nøye og dyktig

Har hatt han som vikar lege
Han har vært veldig nøye og tester også andre ting som er relatert til det du kommer for
Får raskt time og følger opp alt

Trygghet

Er veldig dyktig å behagelig som gjør meg trygg som pasient. Svarer alltid rolig med gode svar på mine spørsmål. Flink til å informere om min status p.t.

Hyggelig og seriøs lege ..........!!

Her får man hjelp, når man trenger det.... Han tar tak i det han synes ikke er bra... jeg føler meg godt ivaretatt hos Weis-Fogh.....

Lytter ikke til pasienten

Ikke hatt Troels som fastlege så lenge, men har likevel hatt mange timer med han. Nå har jeg byttet fordi jeg trenger noen som lytter til meg og ikke kun lager sine egne konklusjoner. Jeg får aldri snakke ferdig, han avbryter meg bare. Det får meg til å føle meg liten og ikke viktig. Jeg går alltid ut derfra med en dårlig følelse uten å få det jeg trengte ut av timen. Han presenterte også bare en liten del av virkeligheten. Feks det han mente var grunnen til en sykdom eller noen symptomer, uten å informere om de mange andre grunnene. Jeg er en oppegående person, men det virket alltid som at han skulle være uenig med meg og finne en annen grunn. I ettertid har det vist seg flere ganger at han har tatt feil. Veldig utrygt, trenger en jeg kan stole på. Avslutter også timen veldig raskt og lenge før jeg selv føler meg ferdig.

Rett og slett superflink

En veldig dyktig lege, som ser pasientene sine. Imøtekommende og lett å prate med. Han har vært til stor hjelp som en trygg person i tider hvor ting har vært vanskelig. Anbefaler Troels til absolutt alle! Bare dere ikke tar min plass hos Troels:) Hehe!