Troels Weis-Fogh

Tlf: 69 36 69 69 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Troels Weis-Fogh er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Troels Weis-Fogh

Kompetent doktor!

Både jeg og familien er veldig fornøyde med fastlegen vår. Han tar seg alltid god tid, er blid og hyggelig og ikke minst har han gjort en utmerkende jobb med diagnosen til min mann. Vi er så takknemlige for å ha byens beste fastlege!

Terningkast 1

Tar seg ikke tid til å lytte, men er opptatt å danne sine egne konklusjoner uten å gi en grundig undersøkelse og utredning.

Null tilstedeværelse, usympatisk og tar deg ikke på alvor. Ønsker å bli fort ferdig med samtalen. Har hatt store fysiske plager i hode, men diagnoserer at det er noe psykisk med en gang og flink til å sende deg hjem med resept på antideprissiva.

Anbefales ikke.

Ikke tilstedeværende

Førsteinntrykkene var bra, men da jeg virkelig trengte hjelp, opplevde jeg gang på gang null tilstedeværelse. Han så tvers igjennom meg, avbrøt meg gjerne midt i en setning, lyttet ikke - hørte ikke det som ble fortalt - som førte til feil diagnose i sykemeldinger - som igjen får andre konsekvenser.
Han har bevisst handlet mot min vilje, dannet egne konklusjoner og kjørt sitt eget løp - ut fra egen virkelighet. Han var en ødeleggende faktor da jeg - som pasient - behøvde en lege som var tilstede når jeg oppsøkte han.

Den beste legen som finnes. Mann 21 år

Denne legen er den beste legen jeg noen gang har hatt har hatt. Jeg er mest fornøyd med at han er rask å få time hos og tid til å til å høre på hva jeg har å si og tar det jeg sier på alvor. Det er viktig for meg at jeg opplever at legen tar meg på alvor. Dersom han forsetter slik og ventetiden på legetime er kort kommer jeg til å bruke han videre.

Jeg er 70 år dette er den beste legen jeg har hatt.

Troels Weis-Fogh er en lege som hører på hva du sier jeg føler meg trygg når jeg er hos ham. Vil anbefale han til alle jeg kjenner.

Min beste lege

Det er en lege med god insikt i jobben han gjør og leser om deg før du kommer til timen. Alle i min familie har byttet til ham og er strålende fornøyde vi ble anbefalt av min venninde.

Dyktig og engasjert, fantastisk oppfølging.

Han hører etter hva jeg sier, er kontruktiv og løsningsorientert, selv når det er ting som ikke lar seg løse så enkelt og trekker ut over tid. Han er rask til å viderehenvise ved behov for spesialkompetanse.
Fleksibilitet, faglig og personlig engasjement og empati er stikkord. Anbefales!

En flott lege!

Troels er en meget interessant og engasjert lege som har empati og forståelse, føler jeg blir tatt mer enn seriøst og han følger opp mer enn 100% hver gang jeg er der.
Tar seg god tid til å lytte,(den første legen som har lyttet ordentlig. han handler også med en gang det er noe alvorlig. Jeg håper han blir på Chr.lund legekontor, da jeg setter utrolig pris på kompetansen til Weis-Fogh.

leger som han er grunnen til at jeg ikke drar på legevakten

Første møte meg legen var et ubrukelig legevaktbesøk som ikke hjalp meg noe, samme sak når jeg Møtte han som vikarlege på kontoret. Vil ikke anbefale han til noen. Tar seg ikke tid til å Høre på pasienten, virker heller ikke som om han bryr seg om pasienten, men bryr seg sterkt om å få dem ut av kontoret fortest mulig. Skal ALDRI til han igjen!

Anbefales ikke

Sløv og lite tilstede. Uinteressert. Møter ikke blikket, leser ikke journalen før du sitter i stolen. Svarer på private telefoner midt i konsultasjonen. Lite tillitsvekkende.

ok

Hyggelig. Forstår ikke kroniske sykdommer (smerter) og ikke psykiske lidelser. Føler ikke at jeg blir tatt alvorlig, men hvis det fysisk vises på blodprøve DA blir det satt i gang mye. Synes det er synd å måtte føle at jeg lyver når jeg forklarer hvor vondt jeg kan ha det. Det er alltid lettest å huske de negative tingene, men det er mye bra også med denne legen. Kunne bare ønske han forstod smertene.

Fantastisk!

Utrolig hyggelig og behagelig. Flott å møte en lege som ser deg i øya og lytter. Har aldri opplevd å måtte vente lenge og har alltid vært lett å få time som passer meg og innen kort tid.har byttet mannen min til han og anbefaler han alltid til folk som trenger anbefaling på legefronten. Veldig fornøyd når jeg har måttet ta med sønnen min dit! De to unge sekretærer er de sureste eksemplarene av servicearbeidere jeg har møtt. Slik er det hver gang.

langt fra imponerende

Tar seg ikke tid til pasienten, lytter ikke til hva pasienten forklarer, blir fornærmet når man prøver og rette opp i vesentlige ting som feks. Alder eller arbeidsplass.
Alltid minst 15 min forsinket.
Hyggelige sekretærer, men dette hjelper lite da de heller vil snakke om shopping enn å svare på telefoner.

Det dummeste valget av lege jeg noen gang har gjort.

Legen som mangler noe erfaring

Er veldig dårlig til å lytte til hva pasienten har og si, lite erfaring med kroniske lidelser. men flink til å skrive resepter. savner både angelika og hilde. Tror jeg skal bytte fastlege..

Trenger noen år til med erfaring

Hyggelig lege sånn sett, men distré. Jeg måtte selv fortelle hvilke tabletter jeg har fått med han. Manglende kontroll over medisiner, og hvilke henvendelser han selv har ordnet. Misforstår lett. Har ofte en følelse av å ikke bli tatt på alvor, eller lyttet til. Mangler en del erfaring og forståelse av kroniske smerter. Men han sender ihvertfall henvendelser, så det er jo sånn sett tak i han. Får raskt time hos legen, men hender man må vente litt.

kunne vært bedre

Jeg hadde store forventninger til den nye legen, men føler at det mangler noe. Synes ikke at jeg blir tatt som person, heller som pasient nr. XXX på listen. Han gir inntrykk av å ha for lite tid.

Fornøyd

Veldig bra! Hyggelig, flink og imøtekommende :) .

Superlegen!

Hyggelig lege, veldig dyktig, men mangler fortsatt litt rutine. Men i hovedtrekk er han en av de bedre legene jeg har hatt. Veldig engasjert og oppriktig interresert i mine fire barn som også er pasienter. Ungene sier han er kul!

m eget bra å snakke medm

Mitt første møte med den nye fastlegen ga et meget bra inntrykk, ryddig, forståelsesfylt og grei å snakke med. Anbefales.

tja

ikke den mest effektive legen jeghar vert borti. virker mer interesert i å gi tabletter enn behandling. holder ikke avtaler, dobbelbooker seg ofte, og vanskelig å få tak i. utrolig hyggelig ansatte så sant de har en god dag