Troels Weis-Fogh

Christianslund Legekontor
Christianslund alle 4 1613 Fredrikstad
Troels Weis-Fogh er en av 72 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Troels Weis-Fogh

Troels reddet synet mitt!

Jeg var på reise i Østerrike og fikk under starten av oppholdet en øyebetennelse. Oppsøkte lege der og fikk øyedråper kloramfenikol som er behandling for en alminnelig øyebetennelse.

Jeg ble bare verre og verre og oppsøkte legen en gang til, men fikk beskjed om at jeg skulle fortsette behandlingen.

Hjemme i Norge en uke senere, oppsøkte jeg legevakten hvor Troels hadde vakt. Da var øyet svært smertefult pupillen var ikke rund om man så nøye og øyet rødt og irritert.

Troels henviste meg til Ø.hjelp ved sykehuset.
Øyespesialisten avdekket da en alvorlig betennelse inni øyet. Om ikke riktig behandling ble satt igang umiddelbart ville jeg fått varig skade på synet.

Takk for at du tok det seriøst og sendte meg til spesialist, det reddet synet mitt.

Flink med mennesker

Troels møter meg på en vennlig måte, og han viser at han bryr seg! Han er en menneskekjenner, og det bruker han på en konstruktiv og omsorgsfull måte! Han viser at han er på ditt lag, og du kan snakke med han om alt. Jeg føler meg alltid mye bedre etter at jeg har hatt time hos han.

Jeg vil gi Troels mine beste anbefalinger!

Trygg, tillitsfull og løsningsorientert

Har gått til Troels i mange år nå og føler meg alltid godt møtt, uavhengig av problemstilling. Er også meget flink med min datter på 3 år. Anbefales.

BESTE FASTLEGEN JEG HAR HATT PÅ MINE SNART 70 ÅR

Troels møter meg med et fast og bestemt håndtrykk hver gang jeg er hos ham og spør om hvordan jeg har det. Han undersøker nøye og setter igang tiltak umiddelbart hvis det er noe som ikke stemmer. Han er direkte og ærlig, lytter og ser pasienten.
Jeg kom fra en annen kant av landet og måtte bytte lege, at jeg valgte Troels var på grunn av anbefalinger og det angrer jeg ikke på. Anbefaler Troels på det sterkeste.

Kjekkas-legen

Kan helt ærlig si at dette er en mann som faktisk tok meg og mine psykiske problemer på alvor. Liker det at han ikke skriver ut resepter så lett men at han heller vil at du skal komme til samtaler for å få snakket om tingene som plager deg. Han er en kjekk og god lege, og ikke minst en som virkelig tar deg på alvor.