Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

Lege nr.1

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Beste legen jeg har hatt, uten tvil. Er dyktig og lyttende. Profesjonell i jobben sin og gir god faglig informasjon. Har kunnskap om det du måtte spørre om.

Skal ha Troels, til den dagen han gir seg.

Trygg og superflink lege!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Troels er en lyttende, flott lege som jeg er så heldig å ha som fastlege.!Jeg føler at jeg kan si alt og bli forstått i min situasjon. Jeg anbefaler han av hele mitt hjerte på det sterkeste til andre.

Vi er utrolig fornøyd med Maren og kontoret helhetlig!

Lege: Maren Næss Hopstad Skrevet

Vi har våre to små gutter under 3 år hos Maren, og i perioder blir det veldig mange telefoner og besøk med de.

Hver eneste gang blir vi tatt på alvor og får oppleve så god oppfølging.

Vi opplever Maren som veldig nøye og seriøs i møte med plagene til barna, hun går alltid det ekstra steget for å være sikker. Hun er også veldig flink med de så de føler seg trygge.

Samme gjelder damene som møter oss på telefon/skranke og tar prøver. Så varme og imøtekommende, veldig trygt for småtassene våre.

Anbefales på det sterkeste!

Følger opp og søker informasjon.

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

En lege som følger opp 100%. Han gir seg ikke før han får klarhet i problemstillingen. Han ringer rundt, og oppdaterer seg og søker informasjon mens jeg sitter der. Og han viser meg ift blodprøver, stoffskifte mm på sin skjerm. Han er kjapp og jobber optimalt på den tiden jeg har der inne. Han forklarer så det er lett å forstå. En lege som VIRKELIG følger meg opp. ANBEFALES!

Veldig dårlig opplevelse

Lege: Maren Næss Hopstad Skrevet

Anbefaler ikke! Ved første forespørsel nektet hun meg Pasientreise da jeg ikke kunne gå. Forsto ikke årsaken til sykdommen, men nektet å henvise meg til en hudlege da jeg var så plaget av problemet mitt. Det hun selv foreslo hjalp ikke, men gjorde bare problemet verre. Ikke i det hele tatt interessert i årsaken til smertene. I stedet for behandling tilbyr han sterke medisiner for å "forbedre livskvaliteten" som demper smerte og forårsaker døsighet og tretthet. Skrev 2 henvisninger til fysioterapeut, som ingen noen gang fikk. Avlyste timen min to ganger på rad, og jeg måtte vente i 2 måneder til neste. Og den siste tingen, som "bær på kaken": hun glemte å skrive en forespørsel om behandling! og husket bare da jeg begynte å kreve svar to måneder senere!!!
Jeg trodde det var nok nok nok og har gjerne byttet lege!