Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

Ventetid

Lege: Maren Næss Hopstad Skrevet

Har besøkt legen to ganger. Første gangen ventet 1 time, gang nr to ventet jeg 40 minutter. begge avtaler var før lunsj.

Godt håndverk/trygg

Lege: Maren Næss Hopstad Skrevet

Meget fornøyd med hjelpen av både fastlege og resepsjonisten ihht tilgjengelighet og rask hjelp. I tillegg til helhetlig hjelp med god veiledning- endringsfokusert.

Den beste jeg har hatt!

Lege: Maren Næss Hopstad Skrevet

Beste legen jeg har hatt, aldri noe problemer med henvisning eller noe, veldig flink til å lytte og høre på hva du har å si. Evig takknemelig for at jeg bytte til henne! Får deg til å føle deg trygg etter få møter å lett å snakke med!

Trygg og forståelsesfull

Lege: Maren Næss Hopstad Skrevet

Beste lege jeg har hatt. Lytter og har forståelse for pasienten. Får en til og føle seg trygg og avslappet. Setter seg inn i pasientens problematikk og henviser videre til spesialister. Jeg har slitt i mange år med tidligere leger. Det tok henne 3 lege timer før hun hadde ett klart bilde av meg. Anbefales på det sterkeste.

Finnes ikke bedre lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Mufid Baker har vært min fastlege siden han kom til Gressvik legekontor. Jeg har aldri før, følt meg sett eller blitt hørt, slik Mufid gjør mot meg. Mufid er en dyktig kyndig lege. Han ser på meg når jeg kommer inn og prater, og ikke på tastaturet.
For meg er det viktig at legen min forstår meg og mine problemer, noe Mufid er veldig flink på, og se, lytte og forstå. Derav dyktigere lege finnes ikke. Jeg får alltid den beste behandlingen.