Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

Følger opp og søker informasjon.

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

En lege som følger opp 100%. Han gir seg ikke før han får klarhet i problemstillingen. Han ringer rundt, og oppdaterer seg og søker informasjon mens jeg sitter der. Og han viser meg ift blodprøver, stoffskifte mm på sin skjerm. Han er kjapp og jobber optimalt på den tiden jeg har der inne. Han forklarer så det er lett å forstå. En lege som VIRKELIG følger meg opp. ANBEFALES!

Veldig dårlig opplevelse

Lege: Maren Næss Hopstad Skrevet

Anbefaler ikke! Ved første forespørsel nektet hun meg Pasientreise da jeg ikke kunne gå. Forsto ikke årsaken til sykdommen, men nektet å henvise meg til en hudlege da jeg var så plaget av problemet mitt. Det hun selv foreslo hjalp ikke, men gjorde bare problemet verre. Ikke i det hele tatt interessert i årsaken til smertene. I stedet for behandling tilbyr han sterke medisiner for å "forbedre livskvaliteten" som demper smerte og forårsaker døsighet og tretthet. Skrev 2 henvisninger til fysioterapeut, som ingen noen gang fikk. Avlyste timen min to ganger på rad, og jeg måtte vente i 2 måneder til neste. Og den siste tingen, som "bær på kaken": hun glemte å skrive en forespørsel om behandling! og husket bare da jeg begynte å kreve svar to måneder senere!!!
Jeg trodde det var nok nok nok og har gjerne byttet lege!

Meget dyktig fastlege

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

En fastlege som virkelig gjør det han kan for å hjelpe deg.
Empatisk, lytter og virkelig tar deg seriøst. Får ikke rost nok. Jeg er veldig takknemlig for at jeg har en så fin fastlege!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Meget dyktig og behagelig/ lydhør lege. Glad for at han har blitt min fastlege. Kan absolutt anbefales. Kontordamene må også få ros for deres service og tilgjengelighet.

Ikke tilstede

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Gjespet seg både åpenlyst og i forsøk på å skjule det gjennom nesten alle mine besøk. Hørte ikke etter på deg jeg ønsket formidle, dette utløste også feil . Om å gjøre få meg fortest mulig ut for å få inn neste fra venterommet.