Iris Marianne Auel

Midtbyen Legesenter Kongsvinger DA

2000

Ingen på venteliste

Midtbyen Legesenter Kongsvinger DA Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brugata 24 2212 Kongsvinger
Iris Marianne Auel er en av 16 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Iris Marianne Auel

Flink og engasjert lege, men...

Har lest de andre vurderingene. Kan være enig i at begge leger har en noe "uortodoks" stil og form til leger å være, og derfor kan være lett å misforstå. Jeg oppfatter begge som dyktige i faget, og at de bryr seg om og ser pasienten. Iris er min fastlege, og jeg er fornøyd med henne. Men hun har åpenbart altfor mange pasienter! Det tar uker og sågar måneder å få time, noe som vanskelig kan aksepteres hos en fastlege.

Anbefales ikke

Kom til henne med alvorlig depresjon, ble ledd av og ikke tatt seriøst. Hun spurte om jeg var deprimert fordi jeg var tjukk og derfor ikke fikk meg kjæreste, så fortsatte hun å tøyse og fjolle mens jeg satt der og gråt og var veldig fortvilet.

Har derimot positive erfaringer med helsesekretæren. Hun er flink, hyggelig og omsorgsfull.

Håpløs

Bare ler og fjaser. Prater mest om sine egne problemer. Krangler åpentlyst med sin mann som er lege på samme kontor. anbefales ikke

Verste legen!

Kom aldri til ordet i samtalen. Henne er i sin egen verden og er totalt håpløs. Problemet er at når det virkelig gjelder så svikter henne totalt. Anbefales ikke!

Flink leg

Iris var kjempe flink og hyggelig. Litt lang ventetid på time, men assistenten burde de bytte ut! Snakket med hun fler ganger på tlf, frekk og lite imøtekommende. Det samme gjelder når man møter hun i «resepsjonen»..