Iris Marianne Auel

Ingen på venteliste

Iris Marianne Auel er en av 19 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Iris Marianne Auel

Håpløs!

Verste lege jeg har møtt!
Prater og ler bak en operasjons maske, og i tillegg snakker tysk/norsk.
Bruker fortrolighet, mot deg!
Aldri mere dit!

Lyttende, rolig og blid lege.

Meget positiv etter første konsultasjon av ny fastlege. Flink til å lytte, ikke stressende og gav inntrykk til å ta vare på deg som pasient. Hensynsfull og inkluderende.

Ansatt i resepsjon og labratorium var også blid og imøtekommende.

Super

Her har man ei positiv og sprudlende dame som er veldig dyktig i faget. Hun undersøker alt hun kan, for at du som pasient skal bli ordentlig ivaretatt. Alt ifra fysiske undersøkelser til sykehustelefoner. Hun tar seg tid til hver pasient. Dette skaper trygghet og tillit.

Hvis det er noe som drar ned min score her, så må det være at hun er ganske opptatt av å snakke om seg selv og egne problemer. Dette kan hun bruke LANG tid på.. så får man veie opp da: kanskje det er verdt å ha en såpass dyktig lege selvom hun sporer av med egenprat?

Den forståelsesfulle legen

Mitt første møte med iris var helt fantastisk. Hun lyttet til alt jeg hadde på hjertet og tok meg alvorlig. Hun er veldig forståelsesfull og engasjert og har også humor og et positivt menneske. Du føler deg velkommen av alle som jobber der også kontordamene. Vennlige og hyggelige. Anbefaler iris på det sterkeste til alle der ute, du går ut med et stort smil om munnen av iris. Fantastisk dame og lege 😊😊

Dyktig lege som ser deg som person

Mitt første møte med Iris var positivt overraskende. Jeg har aldri møtt en lege som har vært like sympatisk som Iris. Hun tok seg tid til å lytte etter hva jeg hadde å si om plagene mine og historikken rundt det uten å forhaste seg, og viste interesse. Ikke minst tok hun meg og plagene mine seriøst. Hun tok hun seg tid til å undersøke problemet nærmere så langt det gikk innen hennes fagfelt, og henviste meg videre til spesialist ved første møte uten å nøle. Alle spørsmål og usikkerheter jeg hadde i tilknytning til plagene mine ble besvart på en forståelig måte.

Iris er med andre ord en svært dyktig og omtenksom lege som jeg absolutt vil anbefale til enhver pasient.