Iris Marianne Auel

Tlf: 62 88 80 20 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Iris Marianne Auel er en av 15 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Iris Marianne Auel

Verste legen!

Kom aldri til ordet i samtalen. Henne er i sin egen verden og er totalt håpløs. Problemet er at når det virkelig gjelder så svikter henne totalt. Anbefales ikke!

Flink leg

Iris var kjempe flink og hyggelig. Litt lang ventetid på time, men assistenten burde de bytte ut! Snakket med hun fler ganger på tlf, frekk og lite imøtekommende. Det samme gjelder når man møter hun i «resepsjonen»..

Veldig skeptisk

Jeg har hatt henne lang tid, men nå nekter de å utlevere min journal etter et besøk hvor jeg følte hun var direkte slem og nebbete. Nekter er kanskje feil ord? De trenerer min henvendelse.

Kjempeengasjert

Har aldri hatt en så engasjert lege som henne. Hun stiller opp 200 prosent. Meget engasjert og helt enestående som hun har hjulpet meg. Hun er veldig dyktig i sitt fag og ser takk og pris hele menneske. Anbefaler henne på det sterkeste!

Useriøs

Som ny i byen valgte jeg helt tilfeldig dette legesenteret, men det var ikke så lurt:

1- De behandler ikke forespørsler på pasiensky særlig raskt.

2- Jeg hadde en time der, men ble møtt av stengt dør. De hadde skrevet en lapp om at de var på kurs hele dagen og at et annet legekontor fungerte som vikarer. Det andre legekontoret tok ikke imot meg og i ettertid benekter helsesekretæren på midtbyen at dette hadde hendt.

3- Jeg fikk ny time, men valgte å avbestille denne. Fikk likevel regning for å ikke ha møtt til time.

4- Det måtte mange henvendelser til for å få journalen ut derfra igjen og når jeg endelig fikk den utlevert ved personlig oppmøte krevde de 80kr for jobben.

5- Du kan forsøke å få tak i dem på telefon i flere dager i strekk uten å få svar. Når man konfronterer helsesekretæren med dette er hun frekk og klager på stor arbeidsmengde og ber deg bruke pasientsky.