Klaus Bakke

Autorisasjon (2005)

Klaus Bakke er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Klaus Bakke

Best!

Altid god service og et varmt smil. Tar seg tid til å samtale og anbefale relevant metode eller behandling.
Takk for det Klaus!

Trygg og kunnskapsrik

Ser virkelig pasienten sin som et helhetlig menneske! Alltid førstehåndskunnskap og dersom han ikke vet sender han henvisning til spesialister.

En bra mann!

Alle skulle ha en Klaus Bakke til fastlege. Hyggeligere og mer imøtekommende person har jeg sjelden møtt. Her kan man enkelt snakke om hva det enn skulle være og alle problemer tas med alvor og et smil. Fortsett sånn Klaus!

Reell brukermedvirkning

Klaus Bakke er en lyttende og samarbeidende lege, samtidig som han gir sine faglige vurderinger til uttrykk med faglige og mellommenneskelige argumenter. Han evner å finne gode løsninger uten at det går på bekostning av meg som pasient eller (etter hva jeg forstår) sin faglige integritet. God dialog og god tone. Denne fastlegen legger opp til god kommunikasjon, og dermed følelsen av å bli sett og hørt

Trygg og lyttende

Min fastlege lytter alltid engasjert til hva jeg forteller. Han tar alt på alvor, og videresender deg til videre utredning om det trengs. Han tar seg god tid, er mild, men tydelig, og jeg føler meg slltid trygg og ivaretatt når jeg er i konsultasjon hos han. Anbefaler denne legen på det varmeste.