Magdalena Carmen Gaitanaru

Autorisasjon (1995)

Magdalena Carmen Gaitanaru er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Magdalena Carmen Gaitanaru

Effektiv og vennlig lege

Magdalena er fastlegen til vår familie, og vi føler oss alltid godt ivaretatt hos henne.
Hun har nok mye å gjøre men har alltid tatt seg svært godt av oss. Hun nøler aldri med å henvise videre ved den minste usikkerhet, og tar alltid fatt i de problemene vi har.
Jeg opplevde komplikasjoner under en undersøkelse hos henne, og ble veldig godt ivaretatt med øyeblikkelig akutthjelp og trøstende ord.
De fleste pasientene hennes kaller henne bare Magdalena, det er ikke bare fordi hun har et komplisert etternavn, men fordi man føler seg vel som hennes pasient.

Grei dame

Jeg har opplevd legen som vennlig og samvittighetsfull. Kanskje litt hektisk og virker travel.

kjempedame

hun er den beste legen jeg har hatt. så jeg forstår ikke kritikken.
hun er dedikert, hører på, er forståelsesfull og nøler ikke med å skrive/sende henvisninger. har bare gode ord om henne min kone og datter går også til henne.
legene hadde slitt i 7 år med å finne ut hva som feilte kona (spesialister) magdalena fant det ut etter 2 besøk.

Lite forståelsesfulle

Ble dårlig ved en undersøkelse hos denne legen. Ga beskjed om dette og spurte om hun kunne ta en pause. Hun virket irritert og sa at hun straks var ferdig og stresset og var hardhendt for å bli fort ferdig. Jeg kastet opp rett etter undersøkelsen og var dårlig i etterkant. Hun fremstod som svært oppgitt og irritert og fortalte at jeg ikke var som hennes andre pasienter. Jeg vil ikke anbefale denne legen.

Overflatisk og rasjonell

Velger nå å bytte fastlege. Går sjelden til lege, og har derfor ikke prioritert dette før nå. Etter å ha fått sykemelding over telefon t i forbindelse med min mors død for et par år tilbake, stilte hun meg ikke et eneste spørsmål om hvordan det gikk da jeg kom til time etterpå. Det som endelig får meg til å skifte lege nå, er at jeg har vært der med mitt barn noen ganger i det siste, og hun hilser knapt på barnet før hun begynner å undersøke. Hun snakker heller ikke med barnet i løpet av undersøkelsen - bare til meg som voksen. Gaitanaru er sikkert dyktig nok rent teknisk, men jeg har ingen opplevelse av varme eller at hun ser hele mennesket.