Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsklinikken

Meget dyktig lege

Lege: Hilde Kathrine Gram Skjærseth Skrevet

Hun er en fantastisk lege. Alltid hyggelig, alltid presis, alltid nøye og nøler ikke med å henvise videre hvis det finnes tvil, eller at hun mener at det er lurt. Opplever at jeg er i de tryggest hender.

best of the best

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Jeg og barna mine er ganske fornøyde med den superlegen!!!! Vi er hos henne over 10 år og har ingen tanker til å bytte :)

En lege som lytter

Lege: Bjørn Gudmun Eidså Skrevet

Dette er en lege som lytter til pasienten. Han er hyggelig, blid og kommuniserer godt. Han gir en følelse av at han bryr seg om hvordan du har det. Han henviser også videre når det er behov for det. Dette er en lege som viser respekt for pasienten. Jeg er utrolig glad for å ha han som fastlege.
Skulle ønske at kontorpersonalet/sykepleierne var like imøtekommende og hyggelige som legen.

Lege: Bjørn Gudmun Eidså Skrevet

Eidså er vår familie lege og er alltid veldig profesjonell, grundig og hyggelig. Vi er veldig glade for å ha han som fastlege og kunne ikke blitt fulgt opp på enbedre måte. Tar seg alltid tid. En sjeldent dyktig lege.

Er stor fornøyd med min fastlege

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Har fått hjelp hver gang jeg trenger det selv med kort varsel og akutt sykdom. Flott dame og lytter veldig godt til pasienten sin.