Sentrumsklinikken

Telefonnummer66 78 56 0066 78 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av Sentrumsklinikken

Den beste fastlegen

Lege: Finn-Egil Tresselt Skrevet

Fantastisk flink allmennlege. Har vært min fastlege i rundt 20år. Tar pasienten på alvor, og husker deg fra gang til gang. Han er ingen lege for de som er ute etter en sykemelding ved en liten forkjølelse, og han er ingen pilletriller, men han er utrolig dyktig! Flink til å følge opp pasienten.

Proff og dedikert til fingerspissene.

Lege: Finn-Egil Tresselt Skrevet

En lege som snakker direkte og konkret. Meget kunnskapsrik på alle områder. Er du så heldig å få han som fastlege er du i de beste hender. Han er hvertfall min kandidat til Norges beste allmennlege!

Hyggelig lege, men jeg endte opp med å bli skuffet

Lege: Finn-Egil Tresselt Skrevet

Han er en hyggelig lege som kan være noe direkte, hvilket er et pluss synes jeg. Følger opp og tar kontakt hvis det er noe man som pasient bør vite, noe som hører med til sjeldenhetene når det gjelder fastleger. Han tar seg også god tid til pasienten. Ble dessverre skuffet når han skrev tilsynelatende irrelevante ting som lå over 12 år tilbake i tid når jeg ble henvist til gynekolog grunnet fertilitetsproblemer. Gynekolog stusset over dette. Kanskje var det tilfeldig, men jeg følte at jeg fikk mindre tillit til ham etter dette og endte med å bytte fastlege.

Seriøs og engasjert

Lege: Hilde Kathrine Gram Skrevet

Jeg har alltid opplevd Gram som engasjert og kunnskapsrik. Hun tar alltid sykdommen på alvor, samme hva det er, og virker oppriktig interessert i faget sitt. Har hatt både fysiske plager og psykiske plager, og hun har gjort jobben sin upåklagelig gang etter gang. Ble som ungdom henvist til psykolog unødig, men heller en gang for mye enn en gang for lite! Kjempeflink lege. Anbefales!

Ikke bruk Dr.Gram

Lege: Hilde Kathrine Gram Skrevet

Gram gjorde en dårlig undersøkelse (underliv), som jeg hadde grudd meg lenge til og derfor utsatt i mange år. Da jeg endelig fikk tatt den hos Gram, hun gjorde for dårlig jobb og undersøkelsen måtte tas på nytt.

Og det frekkeste av alt: Gram krevd betaling for begge undersøkelsene.