Sentrumsklinikken

Telefonnummer66 78 56 0066 78 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av Sentrumsklinikken

Kunnskapsrik,hyggelig,nøye.

Lege: Hilde Kathrine Gram Skrevet

Denne legen er vi veldig fornøyd med. Uansett hva slags problemer vi kommer med så ordner Hilde opp. Vi er så takknemlig for at hun er min mors fastlege.

Ikke en ærlig lege

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Denne legen "jatter" med deg. Hun har ikke skriftlige norskkunnskaper som trengs om hun skal hjelpe med henvisning eller erklæring.

Lite empatisk

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Denne legen har jeg vanskelig for å kommunisere med. Kombinasjonen dårlige norskkunnskaper og lite kunnskap om empatisk kommunikasjon gir meg inntrykk av en lite forståelsesfull og empatisk lege. Punktlig og rask men kvass og forutinntatt i språk og holdning til pasienten. Ofte møtt med kommentaren: kun en ting skal taes opp pr time. Lite kunnskap om system, pasientilbud og egen rolle i dette.

Kunnskapsrik og engasjert lege.

Lege: Hilde Kathrine Gram Skrevet

Har hatt Gram som lege i mange år og har bare positive tilbakemeldinger. Lyttende, engasjert og tilstede.

Anbefales på det sterkeste.

Følger ikke opp.

Lege: Finn-Egil Tresselt Skrevet

Skriver på PC istedenfor å være i kontakt med pasient. Har alltid en følelse at at hans tid er kostbar, og at man ikke har fått nevnt alt som er nødvendig. Pasienten må selv sørge for at han følger opp.

At forværelset kunne behøve kurs i kundebehandling og folkeskikk hjelper heller ikke.