Sentrumsklinikken

Telefonnummer66 78 56 0066 78 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av Sentrumsklinikken

Lite empatisk

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Denne legen har jeg vanskelig for å kommunisere med. Kombinasjonen dårlige norskkunnskaper og lite kunnskap om empatisk kommunikasjon gir meg inntrykk av en lite forståelsesfull og empatisk lege. Punktlig og rask men kvass og forutinntatt i språk og holdning til pasienten. Ofte møtt med kommentaren: kun en ting skal taes opp pr time. Lite kunnskap om system, pasientilbud og egen rolle i dette.

Kunnskapsrik og engasjert lege.

Lege: Hilde Kathrine Gram Skrevet

Har hatt Gram som lege i mange år og har bare positive tilbakemeldinger. Lyttende, engasjert og tilstede.

Anbefales på det sterkeste.

Følger ikke opp.

Lege: Finn-Egil Tresselt Skrevet

Skriver på PC istedenfor å være i kontakt med pasient. Har alltid en følelse at at hans tid er kostbar, og at man ikke har fått nevnt alt som er nødvendig. Pasienten må selv sørge for at han følger opp.

At forværelset kunne behøve kurs i kundebehandling og folkeskikk hjelper heller ikke.

Flott lege, desverre ufyselig sekretær

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Denne legen er så fantastisk, det som desverre ødelegger hele opplevelsen er at du må gjennom en nebbete sekretær på verdens verste power-trip for å få time. Hun begynte også å trekke i tvil om plagene virkelig krevde en så rask time som jeg ba om. Helt utenfor hva en sekretær skal gjøre!

En liten oppfordring til legene ved praksisen om å ta en prat med sine ansatte om serviceinnstilling og se nærmere på hvem som ansettes.

Beste fastlegen :D

Lege: Finn-Egil Tresselt Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Finn-Egil Tresselt som fastlege. Han er alltid presis, så man slipper å vente slik man ofte må gjøre andre steder. Han tar deg på alvor og tar seg tid til å lytte. Han er veldig hyggelig og snill og jeg gir han derfor min beste anbefaling!
Aldri vært så fornøyd med en fastlege tidligere.