Sentrumsklinikken

Tlf: 66 78 56 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sentrumsklinikken

Følger ikke opp.

Lege: Finn-Egil Tresselt Skrevet

Skriver på PC istedenfor å være i kontakt med pasient. Har alltid en følelse at at hans tid er kostbar, og at man ikke har fått nevnt alt som er nødvendig. Pasienten må selv sørge for at han følger opp.

At forværelset kunne behøve kurs i kundebehandling og folkeskikk hjelper heller ikke.

Flott lege, desverre ufyselig sekretær

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Denne legen er så fantastisk, det som desverre ødelegger hele opplevelsen er at du må gjennom en nebbete sekretær på verdens verste power-trip for å få time. Hun begynte også å trekke i tvil om plagene virkelig krevde en så rask time som jeg ba om. Helt utenfor hva en sekretær skal gjøre!

En liten oppfordring til legene ved praksisen om å ta en prat med sine ansatte om serviceinnstilling og se nærmere på hvem som ansettes.

Beste fastlegen :D

Lege: Finn-Egil Tresselt Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Finn-Egil Tresselt som fastlege. Han er alltid presis, så man slipper å vente slik man ofte må gjøre andre steder. Han tar deg på alvor og tar seg tid til å lytte. Han er veldig hyggelig og snill og jeg gir han derfor min beste anbefaling!
Aldri vært så fornøyd med en fastlege tidligere.

Bra

Lege: Ole Bø Skrevet

Har alltid følt meg trygg å iveretatt av Ole bø.flink til å lytte å gi meg den rette behandlingen...

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Tar alt raskt og effektivt. Klarer å beholde sitt kliniske blikk, samtidig som hun er varm og uhøytidelig. Hun overlater ingenting til tilfeldigheter og følger nøye opp. Faglig dyktighet sammen med humor og en ekte imøtekommenhet gjør henne til en fantastisk lege.