Sentrumsklinikken

Tlf: 66 78 56 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sentrumsklinikken

Bra

Lege: Ole Bø Skrevet

Har alltid følt meg trygg å iveretatt av Ole bø.flink til å lytte å gi meg den rette behandlingen...

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Tar alt raskt og effektivt. Klarer å beholde sitt kliniske blikk, samtidig som hun er varm og uhøytidelig. Hun overlater ingenting til tilfeldigheter og følger nøye opp. Faglig dyktighet sammen med humor og en ekte imøtekommenhet gjør henne til en fantastisk lege.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Ole Bø Skrevet

Dette er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han har godt tid, forteller meg hva han skriver i journalen min og tar meg på alvor. Anbefaler han til alle!

Hele familiens lege

Lege: Bjørn Gudmun Eidså Skrevet

Han har fulgt meg gjennom 3 svangerskap og er nå både min, barnas og mannens lege.
Jeg stoler på ham. Føler meg sett og hørt. Vi er så fornøyd at vi valgte å beholde ham som fastlege selv da vi flyttet fra Asker og det nå er er litt reisevei.

Veldig god lege

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Meget god empatisk og utmerket service.

Hun bruker tid til å avklare all tvil til tross for at noen forsinkelser i dag.
Virkelig bero Martha hørt om bekymringen jeg hadde.

Vi er glade for å ha Martha som fastlege.

Ikke god lege

Lege: Ole Bø Skrevet

Har hatt som fastlege i mange år men har aldri vært helt fornøyd. Sitter bar og skriver og ser på datamaskinen. Hadde ikke tid til og høre på problemene jeg hadde. Ble sint fordi jeg ba om oppmerksomhet og han ba meg bytte fastlege.

God Lege

Jeg er fornøyd med Bjørn Eidså fordi han
gir seg tid til å lytte og ta imot innspill.
Han forklarer på en forståelig måte og
sender videre når det er nødvendig.
Gir nødvendige medisiner uten å dytte på unødvendige.
Som oftest presis.
Han tar kontakt for tilbakemeldinger.
En saklig og hyggelig lege med godt humør.

Betjeningen ellers er hyggelig.
Det som trekker ned er laaang ventetid på telefonen
og en psykotisk betalingsterminal.

Vandrer opp på livets bratte vei

-Ærlig
-Samvittighetsfull i den grad at hun virker å være redd for å gjøre feil, (noe som jo er flott, siden hun er lege) men likevel; forutinntatt og firkantet.
-Virker ikke å være særlig glad i jobben sin.
-Anbefales

Null empati

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Legen viser lite forståelse og har ingen empati. Måtte kjempe meg til å få de henvisninger jeg har behov for. Har nå byttet fastlege.

En svært god opplevelse av helse-Norge

Lege: Bjørn Gudmun Eidså Skrevet

Bjørn Eidså yter som fastlege en svært god service og ivaretar meg som pasient på en svært god og tilfredsstillende måte.

Med oppfølging langt utover det man kan forvente, er mitt møte med helse-Norge således noe ganske annet enn det som tidvis kan fremkomme i media.

Som mann i familien, ble jeg anbefalt Bjørn av min kone og våre barn. Jeg vil trygt kunne anbefale Bjørn også videre som en kompetent og dyktig lege.

Empatisk, effektiv og profesjonell

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Denne legen har fulgt oss opp på en utmerket måte under svangerskap og i sykdomstilfeller. Hun er punktlig, ærlig, konkret og løsningsorientert, og viser genuin interesse på tross av en travel legehverdag. Hun gir oss rask og effektiv behandling.

Virkelig en god og nøyaktig lege, som tar seg tid og setter seg inn i sykdomsbilde.

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Veldig fornøyd, kommer ikke til å bytte. Hun er nøyaktig, tar seg god tid og vurderer nøye. Sender deg til videre undersøkelse, hvis det er nødvendig. Følger deg nøye opp. Sliter litt med nytt datasystem.

Faglig og personlig veldig profesjonell

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Følger veldig godt opp ved behov.
Faglig god kompetanse, grundig vurderinger og oppfølging.
Personlig viser hun oppriktig interesse og forståelse, positiv og empatisk.

Veldig dyktig!

Lege: Hilde Kathrine Gram Skrevet

Hun tar all sykdom meget alvorlig og følger opp. Der hun er i tvil blir man sendt videre til spesialist. Har vært gjennom både psykiske og fysiske utfordringer (kreft) de siste årene, og Hilde K.Gram har vært helt strålende! Anbefales på det varmeste som fastlege.

Meget god lege

Lege: Hilde Kathrine Gram Skrevet

Vil gjerne gi henne masse skryt. Aldri forsinket. Alltid blid og imøtekommende. Jeg føler meg 100 % trygg på hennes medisinske vurderinger.

Den beste legen jeg og min familie har hatt !!

Lege: Finn-Egil Tresselt Skrevet

Ser meg dessverre nødt til å bytte fastlege pga avstand. Begynner å bli litt upraktisk da jeg bor i Lørenskog. Blir veldig skummelt å skulle forholde seg til en ny lege som ikke kjenner min historie. Tresselt kan anbefales på det varmeste

Full tillit

Lege: Hilde Kathrine Gram Skrevet

Jeg har hatt Hilde Gram som min fastlege i mange år. Hun tar meg på alvor, og er alltid imøtekommende og lyttende. Hun er kunnskapsrik, og henviser til spesialist når det er behov for det. Godt å ha en lege som etterhvert kjenner deg!

Den beste legen!

Lege: Hilde Kathrine Gram Skrevet

Effektiv og kunnskapsrik lege. Henviser hurtig til spesialist, gir tilbakemeldig på prøvesvar og er aldri forsinket. Lyttende, gir konkret og presis informasjon og tar deg på alvor. Anbefales!

Dyktig og engasjert

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Hun er en dyktig lege som oppriktig engasjerer seg i pasientene sine. Hun har alltid tid,er rask med å henvise videre til spesialist dersom det er behov og følger alltid opp i ettertid. Beste anbefalinger!

God oppfølging

Lege: Hilde Kathrine Gram Skrevet

Har hatt Gram som fastlege i flere år. Hun følger godt opp mot spesialist når det har vært nødvendig og ringer meg opp angående prøvesvar når det er aktuelt. Lyttende og tar pasienten på alvor, samtidig som hun er effektiv, og presis i sin kommunikasjon.