Magdalena Carmen Gaitanaru

Autorisasjon (1995)

Magdalena Carmen Gaitanaru er en av 77 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Magdalena Carmen Gaitanaru

best of the best

Jeg og barna mine er ganske fornøyde med den superlegen!!!! Vi er hos henne over 10 år og har ingen tanker til å bytte :)

Er stor fornøyd med min fastlege

Har fått hjelp hver gang jeg trenger det selv med kort varsel og akutt sykdom. Flott dame og lytter veldig godt til pasienten sin.

Ikke en ærlig lege

Denne legen "jatter" med deg. Hun har ikke skriftlige norskkunnskaper som trengs om hun skal hjelpe med henvisning eller erklæring.

Flott lege, desverre ufyselig sekretær

Denne legen er så fantastisk, det som desverre ødelegger hele opplevelsen er at du må gjennom en nebbete sekretær på verdens verste power-trip for å få time. Hun begynte også å trekke i tvil om plagene virkelig krevde en så rask time som jeg ba om. Helt utenfor hva en sekretær skal gjøre!

En liten oppfordring til legene ved praksisen om å ta en prat med sine ansatte om serviceinnstilling og se nærmere på hvem som ansettes.

Den beste legen jeg har hatt

Tar alt raskt og effektivt. Klarer å beholde sitt kliniske blikk, samtidig som hun er varm og uhøytidelig. Hun overlater ingenting til tilfeldigheter og følger nøye opp. Faglig dyktighet sammen med humor og en ekte imøtekommenhet gjør henne til en fantastisk lege.