Magdalena Carmen Gaitanaru

Bankveien 1 1383 Asker
Tlf: 66 78 56 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Magdalena Carmen Gaitanaru er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Magdalena Carmen Gaitanaru

Den beste legen jeg har hatt

Tar alt raskt og effektivt. Klarer å beholde sitt kliniske blikk, samtidig som hun er varm og uhøytidelig. Hun overlater ingenting til tilfeldigheter og følger nøye opp. Faglig dyktighet sammen med humor og en ekte imøtekommenhet gjør henne til en fantastisk lege.

Virkelig en god og nøyaktig lege, som tar seg tid og setter seg inn i sykdomsbilde.

Veldig fornøyd, kommer ikke til å bytte. Hun er nøyaktig, tar seg god tid og vurderer nøye. Sender deg til videre undersøkelse, hvis det er nødvendig. Følger deg nøye opp. Sliter litt med nytt datasystem.

Faglig og personlig veldig profesjonell

Følger veldig godt opp ved behov.
Faglig god kompetanse, grundig vurderinger og oppfølging.
Personlig viser hun oppriktig interesse og forståelse, positiv og empatisk.

Dyktig og engasjert

Hun er en dyktig lege som oppriktig engasjerer seg i pasientene sine. Hun har alltid tid,er rask med å henvise videre til spesialist dersom det er behov og følger alltid opp i ettertid. Beste anbefalinger!

Snill og dyktig lege som lytter

Magdalena har fastlegeansvaret for hele vår familie. Hun er en dyktig lege som alltid henviser videre ved behov og tar pasienten på alvor.
Hun er flink til å lytte og ser hele mennesket og gir god og konstruktiv støtte i vanskelige situasjoner.
Vi anbefaler Magdalena på det varmeste!

Min fantastiske lege!

Jeg har vært hos Gaitanaru nå I åtte år og kommer aldri til å byte da jeg er så fornøyd med henne. En varm og dyktig lege!

Dyktig lege

Gjennom mange å har hun vært min fastlege, grundig og har en følelse at hun leser seg raskt opp på noe som hun er usikker på. Alltid hyggelig og imøtekommende, god til å lytte og tar deg på alvor.

Dyktig og hyggelig lege.

Har hatt M.G. Som fastlege i mange år. Jeg har bare gode erfaringer.

Beste legen jeg har hatt

Magdalena er en fantastisk lege. Den beste jeg noen gang har hatt og hele vår famile bruker henne. Hun lytter og vi føler at vi blir tatt på alvor. Dersom hun ikke finner ut av ting så henviser hun altid til spesialist noe jeg syns er bra siden det er best å sjekke om noe er galt i steden for det vanlige "ta en pinex og vent" svaret som veldig mange leger gir. Som alle andre leger kan hun selvsagt ha det travelt til tider men jeg føler aldri at hun er overfladisk og hun bruker den tiden som trengs.

Anbefales!

Effektiv og vennlig lege

Magdalena er fastlegen til vår familie, og vi føler oss alltid godt ivaretatt hos henne.
Hun har nok mye å gjøre men har alltid tatt seg svært godt av oss. Hun nøler aldri med å henvise videre ved den minste usikkerhet, og tar alltid fatt i de problemene vi har.
Jeg opplevde komplikasjoner under en undersøkelse hos henne, og ble veldig godt ivaretatt med øyeblikkelig akutthjelp og trøstende ord.
De fleste pasientene hennes kaller henne bare Magdalena, det er ikke bare fordi hun har et komplisert etternavn, men fordi man føler seg vel som hennes pasient.

Grei dame

Jeg har opplevd legen som vennlig og samvittighetsfull. Kanskje litt hektisk og virker travel.

kjempedame

hun er den beste legen jeg har hatt. så jeg forstår ikke kritikken.
hun er dedikert, hører på, er forståelsesfull og nøler ikke med å skrive/sende henvisninger. har bare gode ord om henne min kone og datter går også til henne.
legene hadde slitt i 7 år med å finne ut hva som feilte kona (spesialister) magdalena fant det ut etter 2 besøk.

Lite forståelsesfulle

Ble dårlig ved en undersøkelse hos denne legen. Ga beskjed om dette og spurte om hun kunne ta en pause. Hun virket irritert og sa at hun straks var ferdig og stresset og var hardhendt for å bli fort ferdig. Jeg kastet opp rett etter undersøkelsen og var dårlig i etterkant. Hun fremstod som svært oppgitt og irritert og fortalte at jeg ikke var som hennes andre pasienter. Jeg vil ikke anbefale denne legen.

Overflatisk og rasjonell

Velger nå å bytte fastlege. Går sjelden til lege, og har derfor ikke prioritert dette før nå. Etter å ha fått sykemelding over telefon t i forbindelse med min mors død for et par år tilbake, stilte hun meg ikke et eneste spørsmål om hvordan det gikk da jeg kom til time etterpå. Det som endelig får meg til å skifte lege nå, er at jeg har vært der med mitt barn noen ganger i det siste, og hun hilser knapt på barnet før hun begynner å undersøke. Hun snakker heller ikke med barnet i løpet av undersøkelsen - bare til meg som voksen. Gaitanaru er sikkert dyktig nok rent teknisk, men jeg har ingen opplevelse av varme eller at hun ser hele mennesket.