Ragnhild Dybvig

Autorisasjon (1989)

Ragnhild Dybvig er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Ragnhild Dybvig

Føler ikke jeg blir tatt på alvor

Jeg føler ikke jeg blir tatt på alvor, har satt meg på venteliste for en ny lege pga dette. Noen ganger er hun rett og slett frekk og sur, og virker som hun er veldig lite oppdatert på nyere informasjon som en lege burde vite.

Bryr seg om pasientene.

Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Hun er alltid imøtekommende og sørger for å finne gode løsninger. Jeg føler meg godt ivaretatt som hennes pasient. Hun er flink til å følge opp over lengre tid.

Er redd hun er overarbeidet.

Hører hun meg? Tror hun ikke på meg? Har flere ganger opplevd at hun handler stikk imot informasjon jeg oppgir. Det gjør meg veldig usikker og bekymret når det tas unødvendige prøver. Bekreftelse på at hun hører og følger med hadde hadde gjort situasjonene bedre.

Fantastisk lege

Dette er en dame som tar sine pasienter på alvor,og jobber virkelig med å finne gode løsninger. Takknemlig for en så fin lege.

Trygg,ydmyk og kunnskapsrik

Føler meg veldig ivaretatt. Hun er lyttende, henviser raskt dersom det er behov for det og gir tilbakemelding på undersøkelser/prøver enten pr telefon eller elektronisk. Tar med pasienten i drøfting av foreslåtte behandlinger. Tar seg den tid det trengs i en konsultasjon.