Alexander Erofeev

Boligveien 43 2230 Skotterud
Alexander Erofeev er en av 5 fastleger i Eidskog

Siste vurderinger av Alexander Erofeev

Grundig, kunnskapsrik og tydelig

Likefrem behandler som går pragmatisk tilverks for å finne rett diagnose og behandlingsmåte. Tydelig i kommunikasjon.

Anbefales ikke

- Faglig: Lege på det jevne. Fremstår usikker i hva som er det beste steget videre i utredning og behandling.
- Kommunikasjon: Dårlig. Lite lyttende. Viser ikke interesse. Skriver fortløpende på data. Utviser ikke samme evne til kontakt som andre leger jeg har møtt.
- Henvisninger: Mangelfulle og preget av mange skrivefeil. Upresist arbeid.
- Oppfølging: Minimal.

ikke den beste

han er flink til å begynne med, gjør en god jobb for å finne årsaker til smerter og plager! men når tingene han anbefaler ikke hjelper blir han fort lei skaden eller det det gjelder! jeg føler han har gitt meg litt opp

Lyttende .

Service med alt. Blir det ikke bra av dette, søker vi videre. Forklarer enkelt, men grundig med tengnig og ord.
Lytter og forstår.

Særdeles god lege

Bra fremtreden.
Lytter oppmerksomt.
Seriøst engasjert i mine problemer.
Forklarer og opplyser.
Reagerer raskt når det er behov for henvisning til spesialist.

"Den beste legen jeg har hatt"

Den beste legen jeg har møtt. Han lytter til pasienten , og løser store og små problemer. Det er enkelt og greit å få time, og Eidskog legesenter har et fantastisk team som tar seg godt av pasientene. Kan anbefale denne legen på det varmeste.

Hilsen fra fornøyd pasient.

Dyktig lege, både faglig og menneskelig, veldig profesjonell og seriøs. Har en veldig god opplevelse av han, han forstår, snakker ikke rundt grøten, og lytter til deg som pasient.

Tusen hjertelig takk for den fantastiske jobben du gjør.

Usympatisk, kald

Legen har lite evne til å sette seg inn i min situasjon. Han har lite sympati og er ikke interessert i å høre på hva jeg forteller om mine tanker og problemer.

DYKTIG OG IMØTEKOMMENDE

Dyktig og tillitvekkende lege. Flink til å forklare ting og kommunisere med når jeg stiller spørsmål. Kan trygt anbefales som fastlege.

Lytt til pasienten om hva som er pasientens ønske

Her er det litt "kulturforskjeller". Legen er russisk og har muligens et annet etisk og moralsk grunnsyn.
Dette uten at han nødvendigvis er lite egnet som lege, men mer hvordan man skal behandle pasienten på en god, service og åpen måte. Være lyttende på hva brukeren mener kan være best for seg og ikke overkjøre med hva denne legen mener er best altid.