Nord-Odal Legesenter

Telefonnummer62 97 82 0062 97 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tiurveien 15 2120 Sagstua

Siste vurderinger av Nord-Odal Legesenter

Kjempe flink lege.

Lege: Bilal Raza Ishaq Skrevet

Han er den beste legen jeg noen gang har hatt. Jeg skulle ha gjerne ha fortsatt og ha han men dessverre så flyttet jeg nærmere byen og da blir det vanskelig.
Han følger opp, Han virkelig ser deg når du er der. Hendviser videre når det trengs. Hører etter og viser forståelse.

Beste fastlegen

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Det første med hva du kommer at se fra han er at han er faglig høy kompetent, er varm og behagelig og kan snakke med han om alt. Er også veldig bra humør og det viktige er at han har alltid tid for deg hvis man trenger.

Meget bra

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Dette er en lege som lytter og tar seg tid til deg, han forklarer det du lurer på og er aldri "sur". Han er meget påpasselig at du forstår det han forklarer.

God

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Syntes han tok meg seriøst som pasient, lyttet på hva jeg hadde å si og konkluderte raskt hva som måtte gjøres. Måtte ta et lite kirurgisk inngrep, hvor da alt ble forklart hva og hvorfor det ble gjort. Glad jeg fikk han som fastlege,

Trygg

Lege: Ulrike Barbara Silberhorn Skrevet

En lege som tar deg på alvor, ser deg og lytter. Glad jeg har henne som fastlege. Veldig dyktig og tar seg tid.