Nord-Odal Legesenter

Tiurveien 15 2120 Sagstua

Siste vurderinger av Nord-Odal Legesenter

Rett og slett en dårlig lege

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Usympatisk og hoven. Såpass lite interessert i å hjelpe at etter en nødtime hos han måtte jeg i tillegg til fastlegen min samme dag. Ekstremt nedlatende.
Er kronisk smertepasient, har vært i flere år, men denne karen trodde nok ikke på det. Ba han om å se på sykemeldingshistorikken for bekreftelse av sykdom.....nei. Sykemelding i 3 dager......nei. Altså, bare ikke noe hjelp rett og slett, av en lege som ihvertfall fikk fortalt meg hva en sykemelding faktisk er.....det visste jeg jo ikke......og hva en IA bedrift er.....jaaaa, jeg jo jobbet der de siste snart 12 årene, så bra med en update fra han.... Nei, dette var en opplevelse som endte i tårer.....uten at han brydde seg noe som helst om det. Det høres kanskje ut som om jeg bare syter, men dette er ingen god lege hvis du vil føle deg ivaretatt.

Veldig dyktig og empatisk

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Helsehjelpen du får er så god og måten du blir møtt helt enestående! Du får fort en vettig utredning, diagnose og behandling. Pliktoppfyllende med å følge deg opp! Anbefales på det sterkeste!

En trygg god omgjengelig lege

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Som nevnt, han er der for meg, en å støtte seg til, viser god omtanke og forståelse, kan ikke tenke meg å bytte lege, bor i annen kommune. Men beholder dette lege kontor, føler meg godt i varetatt.

Kjempe flink lege.

Lege: Bilal Raza Ishaq Skrevet

Han er den beste legen jeg noen gang har hatt. Jeg skulle ha gjerne ha fortsatt og ha han men dessverre så flyttet jeg nærmere byen og da blir det vanskelig.
Han følger opp, Han virkelig ser deg når du er der. Hendviser videre når det trengs. Hører etter og viser forståelse.

Beste fastlegen

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Det første med hva du kommer at se fra han er at han er faglig høy kompetent, er varm og behagelig og kan snakke med han om alt. Er også veldig bra humør og det viktige er at han har alltid tid for deg hvis man trenger.