Nord-Odal Legesenter

Tiurveien 15 2120 Sagstua

Siste vurderinger av behandlere ved Nord-Odal Legesenter

Hyggelig, dyktig og kunnskapsrik

Lege: Nohman Hassan Ishaq Skrevet

Jeg har Asperger syndrom og i mitt møte med mange andre leger føler jeg ofte at jeg er den neurotypiske, da de ofte mangler sosiale evner blant annet, mens Nohman derimot er en skikkelig dyktig og oppegående lege.

Oppdatert og faglig sterk

Lege: Nohman Hassan Ishaq Skrevet

Veldig flink og dyktig lege. Holder seg oppdatert på nye medisiner og behandlinger. Henviser videre når det er behov for det. En lege jeg stoler på. Er alltid i godt humør og er veldig flink med barn.

Jeg kan anbefale Nohman på det sterkeste.

Dyktig lege!

Lege: Nohman Hassan Ishaq Skrevet

Hva skal man starte med å si om denne legen..

Nohman er en så dyktig og flink lege, som tar sine pasienter på alvor. Jeg har vært hos han et par ganger, og føler meg trygg og komfortabel når jeg forteller han om mine smerter osv. Jeg får gode tips og henvisninger videre, hvis det er behov for dette.

Anbefaler Nohman på det sterkeste som fastlege!!

Grundig og kunnskapsrik.

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Veldig fornøyd med Ahmad som min fastlege. Blid, imøtekommende, grundig, lyttende, og tar tak i problemene, og forklarer alt på en enkel måte. Jeg blir henvist til spesialhelsetjeneste når det er påkrevet. Alt i alt er jeg veldig fornøyd! 😁

Lege med god kunnskap

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

De fleste legene jeg har vært til har lyttet til berørte symptomer og plager for deretter å stupe over medikament boka på datan for å forhåpentligvis finne en medisin som kan dempe diverse plager. Dette har blitt gjort uten å ha bakenforliggende kunnskap om hvilken sykdom/ lidelse som er grunn til plagene. Så fikk jeg Audun som fastlege og en ny verden åpnet seg. Først hører han på hva problemet er, for deretter å prøve å fastslå hvilken sykdom som er Bakenforliggende, de fleste gangene ut fra god og lang kunnskap, ikke hva datamaskinen forteller (alle gangene har vært spot-on) Når han har evaluert og eliminert slik at han har ringet inn årsaken til problemene, går han videre med nødvendig behandling. Utrolig fornøyd med å ha en almenpraktiserende lege som kan skilte med så mye kunnskap.