Nord-Odal Legesenter

Tiurveien 15 2120 Sagstua

Siste vurderinger av Nord-Odal Legesenter

Usympatisk

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Denne legen var bare opptatt av å få meg inn i et eller annet slags skjema, for å regne ut hvor gammel jeg kom til å bli. Dette hadde jeg ingen interesse av å vite. Han var usympatisk og ubehagelig, og jeg ble nesten deprimert av å gå til denne legen.

Skuffende...

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Dette er en lege jeg har hatt noen år nå, men er sjelden hos, og godt er det. Han er ubehagelig å snakke med, virker nedlatende og får meg til å føle meg dum. Jeg er i et behandlingsforløp og velger derfor å beholde han som lege til det er over. Da bytter jeg lege asap. Jeg er hos legen kanskje en gang i året, og da forventer jeg å bli behandlet med respekt de gangene jeg er der. Synes tonen hans er ubehagelig, og han gidder ikke å gjøre noe ekstra for å hjelpe meg som pasient, det er veldig tydelig. Styr unna denne fyren.

Positiv meget faglig og empatisk lege.

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Byttet til ny fastlege i mai-2019. Har fått meget god oppfølging fra en fastlege som bryr seg om pasienten. Han tar seg god tid, lytter og gir faglige gode svar på alle spørsmål. Takknemlig og gir gode anbefalinger til en trygg og god lege! Legekontoret på Sand gir meget god service og møter pasienten på en god måte.

Åpen og fleksibel

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Hvis jeg skulle beskrive Ahmad med to ord, ville det bli "åpen og fleksibel". Han lytter og lar meg, pasienten, komme med forslag og tips, uten at det ser ut til å rokke lege-autoriteten hans. Det er så befriende. I tillegg er jeg enig med alle som beskriver ham som behagelig og varm. Min datter var også hos ham, og var positivt overrasket hvor grundig han var. Så vi er bare glad for at han er vår fastlege.

Rett og slett en dårlig lege

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Usympatisk og hoven. Såpass lite interessert i å hjelpe at etter en nødtime hos han måtte jeg i tillegg til fastlegen min samme dag. Ekstremt nedlatende.
Er kronisk smertepasient, har vært i flere år, men denne karen trodde nok ikke på det. Ba han om å se på sykemeldingshistorikken for bekreftelse av sykdom.....nei. Sykemelding i 3 dager......nei. Altså, bare ikke noe hjelp rett og slett, av en lege som ihvertfall fikk fortalt meg hva en sykemelding faktisk er.....det visste jeg jo ikke......og hva en IA bedrift er.....jaaaa, jeg jo jobbet der de siste snart 12 årene, så bra med en update fra han.... Nei, dette var en opplevelse som endte i tårer.....uten at han brydde seg noe som helst om det. Det høres kanskje ut som om jeg bare syter, men dette er ingen god lege hvis du vil føle deg ivaretatt.