Nord-Odal Legesenter

Tlf: 62 97 82 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Nord-Odal Legesenter

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Bilal Raza Ishaq Skrevet

Har ikke kunnskap til å gjøre en faglig vurdering, men opplever å bli hørt og fulgt opp veldig bra. Rolig og behagelig fyr, som tar tak i ting og er effektiv. Anbefales!

En lege som lytter til pasienten

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Er så glad for at jeg fikk Ahmad Khalid tildelt som fastlege. Han virkelig lytter til hva pasienten har å si, og har også forståelse for at om du har en kronisk sykdom kan det hende du kjenner din egen kropp bedre enn legen. Han henviser videre til spesialist når det er behov for det, for å være på den sikre siden. Han har også et veldig behagelig vesen og er sympatisk og lett å snakke med. Han er kort og godt den hyggeligste legen jeg noen gang har hatt med å gjøre, i tillegg til å være faglig dyktig.

veldig flink lege..

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Han er tålmodig, spør spørsmål, har humor og snakker på et nivå man forstår. Han stresser deg ikke ut av kontoret og sender deg videre til andre om du selv føler behov for det. han sjekker ut alt nøye og vil gjerne hjelpe.
han er alltid vennlig i fremferd, og viser interesse for deg som pasient - hvilket er personlighetstrekk som dessverre er mindre fremtredende hos en del leger.
veldig fornøyd !!!

Bra lege.

Lege: Ulrike Barbara Silberhorn Skrevet

Jeg er Førnøyd med Ulrike Silberhorn.
Hun hører på meg å tar meg på alvor. Føles ut som om hun gør sitt beste før å finne ut av problemer man ev har.

dårlige

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Ringer ikke ved alvorlig sykdom, og dårlig på rekvisasjoner til andre behandlinger viss pasienten selv ikke er til stede.