Nord-Odal Legesenter

Telefonnummer62 97 82 0062 97 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tiurveien 15 2120 Sagstua

Siste vurderinger av Nord-Odal Legesenter

Trygg

Lege: Ulrike Barbara Silberhorn Skrevet

En lege som tar deg på alvor, ser deg og lytter. Glad jeg har henne som fastlege. Veldig dyktig og tar seg tid.

Dårlig

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Tar ikke pasienten på alvor, dårlig lytter og trykker deg ned som pasient. Glad jeg byttet fastlege etter første time.

Oppriktig interessert og faglig dyktig

Lege: Ulrike Barbara Silberhorn Skrevet

Dr Silberhorn har vært min fastlege i mange år, jeg går sjelden til lege, og de gangene jeg gjør det så er det som regel symptomer man må ta på alvor. Dr Silberhorn har ved alle mine henvendelser lyttet, behandlet og henvist akutt og vanlig ut fra en faglig god vurdering. Hun ringer alltid tilbake, gjerne ved 18.00-19 tiden og hun har også ringt uten at vi har ringeavtale bare for å høre hvordan det går. Er glimrende med barn.
Tiltross for at hun har ekstremt mye å gjøre så tar hun seg god tid.

dyktig lege.

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

veldig fornøyd. hører og gir god behandling.
god oppfølging.
god kompetanse og alltid er tilgjengelig.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Bilal Raza Ishaq Skrevet

Veldig rolig og flink til å lytte. Tar deg seriøs, tar seg god tid, også selv om det kan være forsinkelser på venterommet, så man føler at han har tid til å lytte til deg og ikke stresser igjennom undersøkelsen for å hente inn tid. Han er grundig i undersøkelsene og følger opp ved behov under sykdomsforløpet.

Nord-Odal legesenter er heldig som har fått han som lege, helt fantastisk! Anbefales på det sterkeste.