Nord-Odal Legesenter

Tiurveien 15 2120 Sagstua

Siste vurderinger av Nord-Odal Legesenter

Fremstår trygg og faglig sterk

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Meget bra inntrykk. Lytter til problemstillinger og gir tydelige og konkrete i tilbakemeldinger. Rolig og behagelig.

En behagelig lege .

Lege: Nohman Hassan Ishaq Skrevet

En kunnskapsrik lege .Jeg er en pasient med kronisk sykdom så det betyr mye for meg at jeg har en lege som lytter og forstår. Dette er en lege som ser pasienten og er tilstede. Henviser deg videre når det er nødvendig.Anbefales .

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ulrike Barbara Silberhorn Skrevet

En lege som tar meg på alvor, hvor lite eller stort problemet er. Ringer alltid tilbake eller svarer via e-portalen. Føler at jeg blir sett og tatt på alvor som pasient og menneske. Alltid blid, hyggelig og omsorgsfull.

En behagelig lege

Lege: Nohman Hassan Ishaq Skrevet

Uinteressert og stresset

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Var alltid veldig forsinket,noe som gikk utover pasientene. Fikk da beskjed om at det måtte gå fort og hadde man flere ting på hjertet,måtte du bestille ny time. Arrogant. Veldig flink til å trykke ned pasientene.