Alexander Erofeev

Autorisasjon (2012)

Alexander Erofeev er en av 5 fastleger i Nord-Odal

Siste vurderinger av Alexander Erofeev

"Den beste legen jeg har hatt"

Den beste legen jeg har møtt. Han lytter til pasienten , og løser store og små problemer. Det er enkelt og greit å få time, og Eidskog legesenter har et fantastisk team som tar seg godt av pasientene. Kan anbefale denne legen på det varmeste.

Hilsen fra fornøyd pasient.

Dyktig lege, både faglig og menneskelig, veldig profesjonell og seriøs. Har en veldig god opplevelse av han, han forstår, snakker ikke rundt grøten, og lytter til deg som pasient.

Tusen hjertelig takk for den fantastiske jobben du gjør.

Usympatisk, kald

Legen har lite evne til å sette seg inn i min situasjon. Han har lite sympati og er ikke interessert i å høre på hva jeg forteller om mine tanker og problemer.

DYKTIG OG IMØTEKOMMENDE

Dyktig og tillitvekkende lege. Flink til å forklare ting og kommunisere med når jeg stiller spørsmål. Kan trygt anbefales som fastlege.

Lytt til pasienten om hva som er pasientens ønske

Her er det litt "kulturforskjeller". Legen er russisk og har muligens et annet etisk og moralsk grunnsyn.
Dette uten at han nødvendigvis er lite egnet som lege, men mer hvordan man skal behandle pasienten på en god, service og åpen måte. Være lyttende på hva brukeren mener kan være best for seg og ikke overkjøre med hva denne legen mener er best altid.