Dag Trygve Follestad

Autorisasjon (2006)

Tofte legesenter Telefonnummer32 79 22 2032 79 22 ...
Vestre Strandvei 3 3482 Tofte
Dag Trygve Follestad er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Dag Trygve Follestad

Lege generelt ok

Må krangle m fastlegen for å få han til å ta vurderinger.
Litt surmaget til tider.
Ufin i henvendelser.
Eller grei fastlege gjør jobben innenfor sine lege rammer

Profesjonell & hyggelig Lege

Fikk kjapp en legetime og var meget fornøyd. med service og oppfølgingen. Jeg kan trygt anbefale denne legen og vil selv søke for å ham som min fastlege.

Kunnskapsrik og nøye

En Flink lege som tar seg tid. Lytter til det du forteller og undersøker deg nøye. Tar prøver. Gir råd og veiledning

Beste legen jeg har hatt

Blid, hyggelig og imøtekommende lege som ser deg som pasient, lytter til hva du har å si og gjør det som trengs. Faglig dyktig og fremstår som faglig trygg. Sender videre ved behov. Lett å kommunisere med. Han er nå ferdig med spesialisering i allmennmedisin.
Har en fantastisk sykepleier på forværelset. Dyktig, energisk og veldig hyggelig.
De to sammen er et fantastisk team. Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient.
Er kroniker og ofte hos lege.
Har komplisert helse og mange diagnoser, og samhandler ofte med spesialister/sykehus og andre avdelinger i helsevesenet...
Lett å komme igjennom på telefon, og ringer man ved åpning om morgenen får man som regel time samme dag om nødvendig.
Som regel lite venting/forsinkelser, selvom det kan forekomme, men da er det pga noe akutt og prekert har oppstått.
Anbefaler han på det sterkeste som lege.

Fantastisk lege

Jeg er utrolig fornøyd med Dag Trygve Follestad som fastlege.
Han møter en med et smil, lytter og gir råd og anbefalinger med et språk man forstår. Han virkelig bryr seg om mennesket. Hvordan du har det og hva han kan gjøre for at du skal få det optimalt er noe han virkelig bryr seg om. Han tar tak i det som feiler deg og får deg snarlig til annen behandling/-er om nødvendig.
Jeg føler meg meget godt ivaretatt av Dag Trygve Follestad og kan på det sterkeste anbefale han som fastlege.