Kristine Gaarder

Autorisasjon (2003)

Kristine Gaarder er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Kristine Gaarder

Veldig bra

Hører på deg/ser deg. Forklarer tydelig og gir klare tilbakemeldinger. Bryr seg om pasienten og er blid og hyggelig person. Føler meg godt ivaretatt og føler meg trygg. Anbefales på det varmeste!😊

Flink og lyttende

Jeg har hatt Kristine Gaarder som fastlege noen år og er veldig fornøyd.
Jeg har hatt hatt noen plager som ikke var lett og finne ut noe av, men hun ga aldri opp og hadde godt humør.

Helsetorget Legesenter er også helt topp, de svarer fort og gir time rimelig kjapt om nødvendig.

Jeg har nå byttet fastlege grunnet flytting og skulle ønske jeg ikke måtte si ifra meg min plass hos Kristine.

Vil anbefale henne!

Har følt meg seriøst behandlet og sett med alt jeg har trengt hjelp med, både fysiske og psykiske problemer. Hyggelig, lytter, gir ærlige og informative råd, og leser mer hvis hun er usikker på noe. Synd jeg flyttet så jeg måtte bytte lege, følte meg trygg og ivaretatt hos henne!

Kunnskapsrik, forståelsesfull, en lege som «ser» pasienten

Kunne ikke hatt en bedre lege.
Denne legen «ser» deg, har tid og her føler man at man blir tatt på alvor. Hun er kunnskapsrik, empatisk, og forklarer godt om det skulle være noe. En lege som bryr seg om pasientene.

En av de beste legene!

Jeg har hatt Kristine Gaarder som fastlege i et par/tre år. Jeg har alltid fått den hjelpen jeg ville ha. Sliter med kronisk astma, noe som gjør at jeg må til en sjelden gang.

Hun er forståelsesfull og viser empati, hun gjør jobben sin på en meget god måte. Kommer nok ikke til å bytte fastlege igjen.

Helsesekretærene kunne kanskje ha vært litt blidere, noen sure miner innimellom.

Virker som hun har god tid til pasientene sine, der hun forklarer hva hun har kommet frem til på en god og profesjonell måte. Jeg ønsket selv at hun skulle bruke latinske navn, siden dette er noe jeg har interesse for.

Kan ikke få gitt denne legen nok ros. Det er den beste fastlegen noensinne.