Hilde Elizabeth Granlund

Autorisasjon (1984)

Ingen på venteliste

Herredshuset legesenter Telefonnummer62 34 95 5062 34 95 ...
Åsmarkveien 3 Pb34 2390 Moelv
Hilde Elizabeth Granlund er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Hilde Elizabeth Granlund

Ikke å anbefale

Var i en tøff situasjon psykisk, og fikk ingen hjelp. Tok seg ikke tid til å høre på problemene mine, og satt og leste noe på skjermen mens jeg snakket. Prøvde å få informasjon, hvor hun ba meg søke det opp selv.
Fikk telefon nummeret til Amathea og ble sendt hjem.

Vare vært hos henne ett par ganger da min vanlige fastlege er i permisjon, kommer absolutt ikke til å gå til hun igjen.

Trygg og bra lege

Jeg har gått til Hilde i over et år nå og har ikke noe som helst negativt å si. Hun tar god tid til å lytte på hva jeg har hatt å si, jeg har blitt tatt seriøst uansett hvilke plager jeg har kommet med, og hun passer alltid på at det ikke er noe mer å nevne før jeg går derfra.

Jeg har vært veldig takknemlig for å ha hatt Hilde som min fastlege. Jeg vil anbefale henne veldig sterkt!

Anbefaler IKKE!

Vært der som pårørende. Ikke noe vilje til samarbeid fra legen, useriøse anekdoter for å slippe ubehagelige temaer, elendig oppfølging.

Dårlig lege.

Hører ikke på hva du forteller hun tror hun vet best selv overfladisk og likeglad, tror ikke på pasienten.

Dessverre skuffende

Hadde fått anbefalt henne av en tidligere pasient, men ble skuffet. Hun virket hyggelig, men lite konsentrert, bl.a. ordnet roentgen som ikke dekket det som plaget meg, og fulgte ikke opp mht et annet problem som jeg nevnte.