Hilde Elizabeth Granlund

Herredshuset legesenter

Autorisasjon (1984)

Herredshuset legesenter Telefonnummer62 34 95 5062 34 95 ...
Åsmarkveien 3 Pb34 2390 Moelv
Hilde Elizabeth Granlund er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Hilde Elizabeth Granlund

Trygg og bra lege

Jeg har gått til Hilde i over et år nå og har ikke noe som helst negativt å si. Hun tar god tid til å lytte på hva jeg har hatt å si, jeg har blitt tatt seriøst uansett hvilke plager jeg har kommet med, og hun passer alltid på at det ikke er noe mer å nevne før jeg går derfra.

Jeg har vært veldig takknemlig for å ha hatt Hilde som min fastlege. Jeg vil anbefale henne veldig sterkt!

Anbefaler IKKE!

Vært der som pårørende. Ikke noe vilje til samarbeid fra legen, useriøse anekdoter for å slippe ubehagelige temaer, elendig oppfølging.

Dårlig lege.

Hører ikke på hva du forteller hun tror hun vet best selv overfladisk og likeglad, tror ikke på pasienten.

Dessverre skuffende

Hadde fått anbefalt henne av en tidligere pasient, men ble skuffet. Hun virket hyggelig, men lite konsentrert, bl.a. ordnet roentgen som ikke dekket det som plaget meg, og fulgte ikke opp mht et annet problem som jeg nevnte.

Veldig treg lege.

Må alltid vente en halvtime-time før man kommer inn, og når man endelig kommer inn så er man ferdig etter et par minutter. Ser veldig lett på ting,spesielt når det gjelder svangerskap og barn.