Hilde Elizabeth Granlund

Autorisasjon (1984)

Herredshuset legesenter Telefonnummer62 34 95 5062 34 95 ...
Åsmarkveien 3 Pb34 2390 Moelv
Hilde Elizabeth Granlund er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Hilde Elizabeth Granlund

Overfladisk og utgått på dato

Vi er flere i familien som har vært hos henne når vår egen fastlege har vært fraværende og alle gangene har vi gått ut igjen frustrerte og ikke fått noe hjelp.Hun bagatelliserer ting og har flere ganger kommet frem til en konklusjon uten engang å ha undersøkt vedkommende. Vi har alle gangene måtte ha bestilt ny time hos vår egentlige fastlege. Neste gang hun blir foreslått som erstatter for egen fastlege kommer vi til å velge legevakten istedet. Det er tryggere.

Super lytter og tar deg seriøst.

Fantastisk! Lytter, er nøye, undersøker og henviser. Her føler man at man blir tatt på alvor og stiller opp for deg som et menneske.

Flink og effektiv

Hilde har vært min fastlege i mange år, hjulpet meg gjennom flere diagnoser og også utvist stor omsorg i forbindelse med et psykisk traume. Henviser og finner ut av ting, kommer med råd. Kronisk forsinket, men det er fordi hun tar seg god tid med pasientene om man trenger det, samt at hun nok tar seg av ø-hjelp. Jeg har vært inne hos henne i en klokketime, og jeg har vært hos henne i 2 minutter, begge deler er veldig greit, alt etter behov. Føler virkelig at hun står på min side.

Trygg, dyktig og sympatisk

En lege som er faglig dyktig, tar meg på alvor, er sympatisk og ser helhet. Den beste fastlegen jeg har hatt.

Rolig!

Grundig og kunnskapsrik. Vært hos henne et par ganger, da min fastlege har permisjon.Fikk god hjelp med mine problemer. Opplever legen rett på sak, og effektiv. God oppfølging. Svært fornøyd!