Tom Yngvar Halvorsen

Autorisasjon (1989)

Tom Yngvar Halvorsen er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Tom Yngvar Halvorsen

Upersonlig og anonym.

Lett tilgjengelig, kort ventetid og ryddige forhold. Godt grep om papirarbeid. Får arbeidet unna, dessverre på bekostning av å forklare eller høre om jeg er enig. Føler meg til tider beglodd, men ikke sett. Dette fordi han graver og spør, uten å følge opp med kommentarer som viser støtte eller forståelse. Jeg liker leger som likestiller min kompetanse og erfaring med sin egen og sier "vi". Det savner jeg hos Halvorsen.

Forståelsefull lege.

Er veldig trygg ved besøk hos min fastlege. Ved tagning av prøver får jeg raske tilbake meldinger.
Følger meg ofte opp ved alvorlig sykdom.

Faglig dyktig

Faglig dyktig lege, han vet mye om mye, og henviser videre når det er behov for det.

Allikevel er jeg ikke helt fornøyd. Jeg syns det ble vanskelig etter en spesiell episode, uten at jeg skal gå nærmere inn på det. Et par unødvendige kommentarer gjorde at jeg mistet litt av tilliten til han. Vil allikevel ikke nøle med å anbefale han som lege for andre.

Til tider travel, som alle leger tenker jeg, men tar seg god tid når det er nødvendig. Kan virke litt ufokusert, spesielt ved akutt-timer. Veldig flink med barn.

Om bare Halvorsen holdt til i byen..

Jeg har benyttet meg av Halvorsen fra 8-20 års alder.
En meget faglig dyktig lege, som lytter, tar seg tid til å forklare og ønsker å gi hjelp.
Har supre erfaringer og savner Halvorsen som min fastlege!