Brøttum legesenter

Postboks 49 2372 Brøttum

Siste vurderinger av behandlere ved Brøttum legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Frank Grund Skrevet

En lege som ser og lytter til pasienten. Meget fornøyd. Jeg må ofte til lege pga INR målinger og litt skall kropp. Får svar på det jeg spør om og han er veldig pålitelig og flink. Den beste legen jeg har hatt noen gang.

Upersonlig og anonym.

Lege: Tom Yngvar Halvorsen Skrevet

Lett tilgjengelig, kort ventetid og ryddige forhold. Godt grep om papirarbeid. Får arbeidet unna, dessverre på bekostning av å forklare eller høre om jeg er enig. Føler meg til tider beglodd, men ikke sett. Dette fordi han graver og spør, uten å følge opp med kommentarer som viser støtte eller forståelse. Jeg liker leger som likestiller min kompetanse og erfaring med sin egen og sier "vi". Det savner jeg hos Halvorsen.

Et fantastisk medmenneske

Lege: Frank Grund Skrevet

Man blir friskere av bare det å få snakke sammen med Frank. Han er også en meget faglig dyktig lege som virkelig tar seg tid og oppriktig bryr seg om at man skal ha det bra og bli frisk

Verdens beste.

Lege: Frank Grund Skrevet

En fantastisk lege. Gjør alt for deg.Blid,hyggelig og i møtekommende.Ringer for å høre hvordan det går.Ett menneske du rett og slett blir glad i.Slike leger er gull verd.Tusen takk Frank for att du er den du er.

Absolutt den beste legen jeg har hatt - vel 70 år nå!

Lege: Frank Grund Skrevet

Han er lyttende, alltid blid og hyggelig. Han har tid til deg. Han henviser videre når det er nødvendig.
Han ringer også om det er nødvendig!
Han prater kanskje vel mye - blir lang ventetid utover dagen......
Jeg er svært glad for at jeg byttet og fikk han som fastlege for ca 10 - 12 år siden.