Elena Haugen

Autorisasjon (2009)

Elena Haugen er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Elena Haugen

Trygg og hjelpsom/veldig flink og allsidig god kunnskap.

Elena er den beste legen jeg noensinne har hatt.Der jeg nå har hatt henne rett før lang tids sykehusopphold,og nå i en god stund etter.Så er det hun som har lyttet,anbefalt forskjellig til meg.Ordnet opp og fulgt meg opp.Der sykehuset som egentlig skulle følge meg opp sviktet,da har hun alltid vært der.Og gitt meg den tryggheten jeg har trengt.Setter utrolig pris på en slik lege,det finnes ikke mange slike.

Utrolig dårlig lege!

Detta e en lege som virkelig itte bryr seg om pasientene sine...man blir itte hørt, får ingen individuell vurdering og/ell behandling og blir itte inkludert i noe som bestemmes om din helse..
Man e bare en vandrende liste med symptomer og får behandling utifra hva legemiddel oppslaget sier om sykdommer, medisinering, og generellt hennes overlegne kunnskap på din helse-situasjon...
Anbefaler sterkt å styre unna!!

Trygg, forståelig, engasjert og rolig

Hyggelig og oppdatert lege som setter seg inn i pasientens lidelser og plager. Streng, men fattet og veldig detaljert orientert på sykdommer og medisiner.

Kunnskapsrik og hjelpsom

Har hatt Elena som fastlege i nesten 3 år.

Kun ett lite minus og det er at du kommer litt sent inn I forhold til bestilt time.

Da du kommer inn er du I de beste hender. Legen vil deg ditt beste og har løsninger på alt. Viser god forståelse og har masse empati. Flink til å henvise videre til rette steder. Legen foretar også små kirurgiske inngrep, som fks fjerning av fettukler.

Dyktig, moderne, oppdatert og god medisinkunnskap.

Dårlig

Følger ikke opp pasientene. Bare prater litt så får du en liste med resepter. Ikke lytter...Eller undersøker. ...