Elverum Kommunale Legesenter

Elvarheimgata 10 2408 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Elverum Kommunale Legesenter

Fantastisk.

Lege: Magolodi Moses Mazongo Skrevet

Fantastisk fastlege, på alle måter. Dette gjelder for oss voksne, og barn/ ungdom i familien. Profesjonell, lyttende, kunnskapsrik, pålitelig.

Trygg og seriøs

Lege: Nermina Basovic-Avdovic Skrevet

Første legen som jeg føler tar meg seriøst og viser stor interesse for å hjelpe. Virkelig en dame som bryr seg og som pusher for at man skal få hjelp så fort som mulig.

Ekstremt dyktig, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Magolodi Moses Mazongo Skrevet

Jeg anbefaler denne legen på sterkeste nivå! Han er utrolig dyktig, kunnskapsrik og ikke minst hyggelig. Han jobber veldig hardt for å prøve å finne diagnoser og gjør alt for pasientene sine. Henviser når det trengs. Han er i tillegg veldig flink til å forklare ulike medisinske tilstander/undersøkelser slik at pasienten forstår det. Han har mye kunnskap om både fysiske og mentale tilstander. Man føler seg velkommen, blir aldri sett ned på, og man får en følelse av at "alt kommer til å løse seg" når man er hos han.

Magolodi er god til å kommunisere og er flink til å snakke Norsk. Han er empatisk og forståelsesfull. Han tar ofte mange blodprøver, slik at man føler at man har blitt grundig undersøkt. Han er også veldig flink til å oppdatere pasientene og setter alltid opp oppfølgingstimer hvis det trengs.

Jeg har inntrykk av at han tar seg god tid med alle pasientene. Han skynder seg aldri med å få pasienter ut. Dette kan føre til at det blir noen små forsinkelser på venterommet, men behandlingen du får overveier ventetiden veldig!

Dette er virkelig den beste legen jeg noensinne har hatt. Jeg er utrolig takknemlig for hans arbeid!

Beste fastlege jeg har hatt

Lege: Ebubekir Kacapor Skrevet

Ebubekir er den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid til deg når du er på legekontoret. Jeg opplever ham som effektiv, uten at han stresser, og flink med mennesker. Føler meg alltid både sett og lyttet til. Anbefales på det varmeste!

Ingen bra lege

Lege: Ebubekir Kacapor Skrevet

En dårlig lege som gir ut feil informasjon til andre sykehus. Noe som gjør at jeg risikerer gjeld .hører ikke på pasienten ..skjønner ikke hva pasient sier