Arif Iqbal

Autorisasjon (2009)

Arif Iqbal er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Arif Iqbal

Veldig kunnskapsrik lege

Han tar deg på alvor! Flink til å lytte til deg. Veldig profesjonell lege.nøye undersøkelser.lett å snakke med! Dette er den beste lege som jeg noengang har hatt! Derfor reiser jeg langt for å komme til han! Dyktig sekretær.anbefaler han på det varmeste👍

Grundig og lyttende

Arif tar pasienten på alvor og lytter til hva de har og si. Han er grundig i sine undersøkelser og vurderinger. Har en god humor og et godt smil. En dyktig og hyggelig lege.

Veldig dyktig lege

Anbefales. Han er en dyktig lege som lytter og gir god oppfølging. Oppfatter at han tar seg tid og er ikke stresset. Positivt at han kommer med forslag til hva du kan spise ved mangler istedenfor å anbefale piller

Arrogant og uinteressert

Arif har vært et hinder og ikke en hjelp eller støtte det siste året. Gang på gang har vi bedt om hjelp, men det har ikke blitt tatt alvorlig. Trenger heldigvis aldri å ha noe mer med den mannen å gjøre.

Lege utenom det vanlige

Dr Iqbal er en lege utenom det vanlige. Denne legen lytter og kommer med gode råd, han er streng men fair! Denne legen snudde opp ned på livet mitt da til det gode. Anbefales på sterkeste!

Hyggelig legesekretærer som alltid er hyggelig og behjelpelig.