Jonas Carsten Jeppesen

Autorisasjon (2005)

Jonas Carsten Jeppesen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Jonas Carsten Jeppesen

Beste legen jeg noen gang har hatt

Det er legen som først lytter og senere råder. Den har et kall, og han gjør det med hjertet .. Han hjalp meg mer enn alle de andre legene sammen. Jeg er heldig at jeg var hans pasient, fordi jeg vet at jeg kan hjelpe ham, alltid forvente.

Byttet raskt

Denne legen egner seg nok bedre som psykolog da han er vanvittig flink til å prate om ting.
Men han var ekstremt firkantet ellers. Og selv om jeg er en smertepasient med utredning fra smertepol, og gått på mine medisiner i over 6 år snakket han om at jeg måtte "Lære meg å leve med smerter uten tabletter".
Han er mer opptatt av alternative løsninger og for en pasient som meg med solid utredning bak resulterte dette bare i et raskt bytte da jeg har større tillit til overlegen på smertepol enn "kumbaya og urtete".

En flott og meget dyktig lege!

Jeppesen tar godt vare på pasientene sine, jeg har gått mye hos han det siste året, i samtaler ol. Hører alltid etter og er et godt menneske! Han har hjulpet meg mye og føler meg sterkere nå takket være han. Synd han slutter, heldige de som får han.

Ble ikke fulgt opp

Denne legen tok meg ikke på alvor. Timene hos han var preget av litt stress, det var inn og ut. Følte ikke at han lyttet på det jeg hadde å si

Trysils beste lege

Kunnskapsrik og flink. Har fått super god hjelp de gangene vi har hatt behov for legetjeneste. Han er ett godt menneske som ikke hever seg over oss pasienter.