Jonas Carsten Jeppesen

Romerike Allmennspesialistene AS

Autorisasjon (2005)

Jonas Carsten Jeppesen er en av 68 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Jonas Carsten Jeppesen

Dyktig lege som er genuint interessert i å hjelpe deg

Jeg fant Jeppesen litt tilfeldig da jeg søkte etter ny fastlege. Jeg merket meg at han i tillegg til å være fastlege også hadde kunnskap innen kognitiv terapi. Etter å ha slitt med angst over en lengre periode og forsøkt litt ulike behandlere bestilte jeg time hos Jeppesen. Det viste seg å være det som skulle bli min vei mot stor bedring. Han lytter, stiller spørsmål og er oppriktig interessert i å hjelpe meg. Jeg er veldig glad for mitt valg av ny fastlege. Anbefaler han på det sterkeste.

Jonas er en veldig flink lege som tar seg tid til deg. Jeg føler alltid at jeg har fått den hjelpen jeg trenger etter et besøk. Dog er infrastukturen på legekontoret et stort problem da det er både vanskelig å komme gjennom på telefonen, sende melding til legen og få time kjapt. Jeg har små barn som til tider blir akutt syke og da trenger time på dagtid fort. De fleste ganger må jeg ta til takke med legevakten på dagtid. Å sitte på legevakten hvor det ikke er mange leger på dagtid med et spedbarn som hyler og skriker er ikke holdbart. Jeg har hatt Jeppesen som fastlege i 3 år og har ikke ville bytte fordi han er en så god fastlege, men på grunn av tilgjengelighet må jeg dessverre bytte legekontor.

Ivaretagende

Han lytter, stiller spørsmål, foreslår løsning og handler.

Jeppesen har kompetanse innen kognitiv terapi og bruker sine terapeutiske evner i dialogen. Han oppleves tilstedeværende, oppriktig interessert, alltid like blid, stiller kontroll-spørsmål og finner løsninger.

Trygg og kunnskapsrik

Jonas Jeppesen er en utrolig god fastlege. Han er effektiv og trygg og tar virkelig tak i ting, til det bedre for sine pasienter.

Kjempe bra lege

Han tar en seriøst og skriver ikke bare medisin ut og så ferdig.
Han lytter til problemet og tenker også veldig mye på om der kan være alternativer til medisin.
Klart den beste legen jeg noen gang har hatt.
Kan sterkt anbefales.