Jonas Carsten Jeppesen

Autorisasjon (2005)

Jonas Carsten Jeppesen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Jonas Carsten Jeppesen

Hyggelig lege

Veldig hyggelig men altfor travel.vanskelig å få time, glemmer avtaler om telefonkonsultasjon . Vanskelig å komme gjennom på telefon.sure og til dels ufine damer i resepsjonen . Vurderer å bytte fastlege nå.

1 måned ventetid!

Time ventetid hos denne legen er 1 måned.
Alt annet spiller ingen rolle. Legen er rett og slett utilgjengelig til pasienter.

Ok minus

Legen lytter og er forståelsesfull. Har bare vært der 3 ganger.

Resepsjonen er helt forferdelig! Diskuterer med pasienter på høytalertelefon slik at hele venterommet hører alle detaljer. Resepsjonistene er veldig lite hjelpsomme og ignorerer forespørsel om akuttime, og latterliggjør deg for ikke å vite at "akuttimer kan kun bestilles mellom 0830 og 09". De er ikke opptatt av "kundens" behov overhode, og må tvinges til å sette opp time, og da setter de gjerne opp time flere måneder frem i tid selv om det gjelder akutte forespørsler. Selv måtte jeg hinke i 7 dager fordi de ikke gadd sette opp akuttime for å ta bort en opphevet tånegl som skapte store smerter.

Styr unna!

Veldig hyggelig overrasket

Jeppesen er en veldig lett og solrik person. Han deltar i pasientens problem. I mange år er dette den første legen etter besøk som det var håp om en rimelig behandling.

En redning

Jonas ble min redning etter lang tid som kasteball i systemet. Han tok meg på alvor og begynte straks med å ta tak i problemene mine fra bunnen av. Ofte er et sykdomsbilde komplekst og dette forstår han fullt ut, og tar tak i alle aspekter for at man skal få best mulig hjelp.
Den beste legen jeg har hatt!