Jonas Carsten Jeppesen

Tlf: 63 81 25 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jonas Carsten Jeppesen er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Jonas Carsten Jeppesen

Falsk trygghet

Han er veldig behagelig å snakke med, og det virker som om han virkelig interessert. Men har opplevd flere ganger at han ikke følger opp viktige saker, og at han ikke tar kontakt etter avtale. Styr unna, hvis mulig!

God og nærværende

Jonas er den beste legen jeg har hatt!
Han tar seg tid og lytter aktivt - og kommer med veldig gode input. Han jatter ikke med deg men gir deg det motspillet som trengs for å videreutvikles.

Har brukt ham som terapeut i en veldig vanskelig periode av livet mitt og har følt meg ivaretatt på beste måte.

Sekretærene er alltid hyggelige og serviceminded. Svarer raskt på SMS - også om det er andre ting enn timebestilling.

Kan anbefales på det varmeste!
Jeg er oppriktig lei meg for å måtte finne ny lege pga flytting.

vanskelig å få tak i

positiv:
-hyggelig og imøtekommende
-rask å få timer. har ventet i over 1 uke bare en gang. men vanligvis får jeg time 2-3 dager senere

negativ:
-han er veldig vanskelig å få tak i. 30 minutters telefon kø og 30 minutters ventetid på kontoret er "vanlig" her. kan ta 2 dager eller mer for å time på sms
-andre ting enn timebestilling på telefon/sms kan dere bare glemme. har aldri fått svar på en sms/telefon som ikke gjelder timebestilling.
-hvis du vil si hva som helst til legen vil det koste deg! selv om dere har en avtale om å gi tilbakemelding til legen etter en viss periode!

denne legen driver kontoret som en butikk isteden for legekontor.
styr unna!

Beste legen jeg noen gang har hatt

Det er legen som først lytter og senere råder. Den har et kall, og han gjør det med hjertet .. Han hjalp meg mer enn alle de andre legene sammen. Jeg er heldig at jeg var hans pasient, fordi jeg vet at jeg kan hjelpe ham, alltid forvente.

Byttet raskt

Denne legen egner seg nok bedre som psykolog da han er vanvittig flink til å prate om ting.
Men han var ekstremt firkantet ellers. Og selv om jeg er en smertepasient med utredning fra smertepol, og gått på mine medisiner i over 6 år snakket han om at jeg måtte "Lære meg å leve med smerter uten tabletter".
Han er mer opptatt av alternative løsninger og for en pasient som meg med solid utredning bak resulterte dette bare i et raskt bytte da jeg har større tillit til overlegen på smertepol enn "kumbaya og urtete".

En flott og meget dyktig lege!

Jeppesen tar godt vare på pasientene sine, jeg har gått mye hos han det siste året, i samtaler ol. Hører alltid etter og er et godt menneske! Han har hjulpet meg mye og føler meg sterkere nå takket være han. Synd han slutter, heldige de som får han.

Ble ikke fulgt opp

Denne legen tok meg ikke på alvor. Timene hos han var preget av litt stress, det var inn og ut. Følte ikke at han lyttet på det jeg hadde å si

Trysils beste lege

Kunnskapsrik og flink. Har fått super god hjelp de gangene vi har hatt behov for legetjeneste. Han er ett godt menneske som ikke hever seg over oss pasienter.