Jonas Carsten Jeppesen

Romerike Allmennspesialistene AS

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Jonas Carsten Jeppesen er en av 42 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Jonas Carsten Jeppesen

Ivaretagende

Han lytter, stiller spørsmål, foreslår løsning og handler.

Jeppesen har kompetanse innen kognitiv terapi og bruker sine terapeutiske evner i dialogen. Han oppleves tilstedeværende, oppriktig interessert, alltid like blid, stiller kontroll-spørsmål og finner løsninger.

Trygg og kunnskapsrik

Jonas Jeppesen er en utrolig god fastlege. Han er effektiv og trygg og tar virkelig tak i ting, til det bedre for sine pasienter.

Kjempe bra lege

Han tar en seriøst og skriver ikke bare medisin ut og så ferdig.
Han lytter til problemet og tenker også veldig mye på om der kan være alternativer til medisin.
Klart den beste legen jeg noen gang har hatt.
Kan sterkt anbefales.

En modell for hva en fastlege bør være

Jeg skiftet til denne fastlegen fordi han hadde kapasitet, og hadde aldri hørt om ham. Første gang ved behov kom jeg inn samme dag. Time kl 1400, og kom inn 1402. 8 minutter senere var jeg på tur til røntgen i samme bygg og ventet under 5 min før jeg kom inn. Var tilbake hos fastlegen kort tid etter, og inne hos legen. Kl 1500 hadde jeg vært to ganger inne hos legen, en tur i røntgen og hentet smertestillende på resept på apotek i samme bygg. Og blitt svært betryggende ivaretatt. Dagen etter kom jeg inn på Ahus for videre oppfølging og han hadde fått alt til. Jeg har aldri opplevd slik effektivitet i helsevesenet. Dette er min absolutte favoritt som fastlege pga hans grundighet og effektivitet. Her slipper jeg å vente.

Over 1 tine ventetid på telefon!

Tar lang tid å få bestilt time på telefon. De har også nettløsning, men om du bruker den kan det ta uker før du får time. Legen glemmer å gi svar på prøver som er tatt, og resultater ra røntgen ble rotet bort. Mulig legen er flink,men alle organisatoriske problemer på kontoret gjorde at jeg byttet.