Jonas Carsten Jeppesen

Dampsagveien 4 2000 Lillestrøm
Jonas Carsten Jeppesen er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Jonas Carsten Jeppesen

God og nærværende

Jonas er den beste legen jeg har hatt!
Han tar seg tid og lytter aktivt - og kommer med veldig gode input. Han jatter ikke med deg men gir deg det motspillet som trengs for å videreutvikles.

Har brukt ham som terapeut i en veldig vanskelig periode av livet mitt og har følt meg ivaretatt på beste måte.

Sekretærene er alltid hyggelige og serviceminded. Svarer raskt på SMS - også om det er andre ting enn timebestilling.

Kan anbefales på det varmeste!
Jeg er oppriktig lei meg for å måtte finne ny lege pga flytting.

vanskelig å få tak i

positiv:
-hyggelig og imøtekommende
-rask å få timer. har ventet i over 1 uke bare en gang. men vanligvis får jeg time 2-3 dager senere

negativ:
-han er veldig vanskelig å få tak i. 30 minutters telefon kø og 30 minutters ventetid på kontoret er "vanlig" her. kan ta 2 dager eller mer for å time på sms
-andre ting enn timebestilling på telefon/sms kan dere bare glemme. har aldri fått svar på en sms/telefon som ikke gjelder timebestilling.
-hvis du vil si hva som helst til legen vil det koste deg! selv om dere har en avtale om å gi tilbakemelding til legen etter en viss periode!

denne legen driver kontoret som en butikk isteden for legekontor.
styr unna!

Beste legen jeg noen gang har hatt

Det er legen som først lytter og senere råder. Den har et kall, og han gjør det med hjertet .. Han hjalp meg mer enn alle de andre legene sammen. Jeg er heldig at jeg var hans pasient, fordi jeg vet at jeg kan hjelpe ham, alltid forvente.

Byttet raskt

Denne legen egner seg nok bedre som psykolog da han er vanvittig flink til å prate om ting.
Men han var ekstremt firkantet ellers. Og selv om jeg er en smertepasient med utredning fra smertepol, og gått på mine medisiner i over 6 år snakket han om at jeg måtte "Lære meg å leve med smerter uten tabletter".
Han er mer opptatt av alternative løsninger og for en pasient som meg med solid utredning bak resulterte dette bare i et raskt bytte da jeg har større tillit til overlegen på smertepol enn "kumbaya og urtete".

En flott og meget dyktig lege!

Jeppesen tar godt vare på pasientene sine, jeg har gått mye hos han det siste året, i samtaler ol. Hører alltid etter og er et godt menneske! Han har hjulpet meg mye og føler meg sterkere nå takket være han. Synd han slutter, heldige de som får han.