Jonas Carsten Jeppesen

Romerike Allmennspesialistene AS

2005

Romerike Allmennspesialistene AS Telefonnummer63 81 25 2063 81 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsagveien 4 2000 Lillestrøm
Jonas Carsten Jeppesen er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Jonas Carsten Jeppesen

Kjempe bra lege

Han tar en seriøst og skriver ikke bare medisin ut og så ferdig.
Han lytter til problemet og tenker også veldig mye på om der kan være alternativer til medisin.
Klart den beste legen jeg noen gang har hatt.
Kan sterkt anbefales.

En modell for hva en fastlege bør være

Jeg skiftet til denne fastlegen fordi han hadde kapasitet, og hadde aldri hørt om ham. Første gang ved behov kom jeg inn samme dag. Time kl 1400, og kom inn 1402. 8 minutter senere var jeg på tur til røntgen i samme bygg og ventet under 5 min før jeg kom inn. Var tilbake hos fastlegen kort tid etter, og inne hos legen. Kl 1500 hadde jeg vært to ganger inne hos legen, en tur i røntgen og hentet smertestillende på resept på apotek i samme bygg. Og blitt svært betryggende ivaretatt. Dagen etter kom jeg inn på Ahus for videre oppfølging og han hadde fått alt til. Jeg har aldri opplevd slik effektivitet i helsevesenet. Dette er min absolutte favoritt som fastlege pga hans grundighet og effektivitet. Her slipper jeg å vente.

Over 1 tine ventetid på telefon!

Tar lang tid å få bestilt time på telefon. De har også nettløsning, men om du bruker den kan det ta uker før du får time. Legen glemmer å gi svar på prøver som er tatt, og resultater ra røntgen ble rotet bort. Mulig legen er flink,men alle organisatoriske problemer på kontoret gjorde at jeg byttet.

Profesjonell og faglig dyktig fastlege

Kunnskapsrik, faglig oppdatert og dyktig lege med utmerkede medmenneskelige kvaliteter. Effektiv, ansvarsfull og tar seg tid til å lytte. Anbefaler Dr. Jeppesen på det sterkeste

Beste legen jeg har hatt

Tar seg tid, forklarer, og tar ting på alvor. Ved utskrivelse av medisiner er han veldig nøye på sjekke det opp mot andre medisiner man tar/diagnoser man har.