Erik Myrvang

Activia Legesenter AS
St. Olavs gate 5 2414 Elverum
Erik Myrvang er en av 20 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Erik Myrvang

Trygg, seriøs, men allikevel avslappet og medmennesklig

Dette er den beste legen jeg har hatt, og jeg kommer nok aldri til å bytte ham ut. Her blir du tatt på alvor, men med et glimt i øyet og en avslappet holdning, noe som oppleves trygt og godt når man trenger hjelp. Han lytter til det du har å si, er forståelsesfull, men vet hva han snakker om og gir gode og kloke råd. God til å forklare ting på en enkel og forståelig måte. Sjeldent noe særlig ventetid, henviser deg gjerne om du ønsker det. Kjempeflinke helsesekretærer her også. Eneste minus er at det ofte er lite ledige timer en til to uker frem i tid. Han tar deg for øvrig inn samme dag om noe er kritisk.

Meget dyktig.

Meget profesjonell lege med mye kunnskap. Veldig lett å prate med, han er en god lytter og setter seg virkelig inn i din situasjon. Også mine barn føler seg veldig trygg på Erik. Må også gi skryt til Activia’s legesekretærer, utrolig hyggelige og hjelpsomme. En svært profesjonell gjeng.

God fastlege

Er godt fornøyd. Det er mulig å komme med egne innspill da det gjelder egen helse.Ved spesielle saker, er Erik handlekraftig, og tar umiddelbart tak i situasjonen.

En fantastisk flink lege !

Erik er flink til å lytte. Han tar seg god tid og jeg føler meg ivaretatt og trygg på hans vurderinger. Han videresender til spesialist hvis det er behov for det. Han er mennesklig men samtidig proffesjonell. Jeg kunne ikke tenkt meg å gå til en annen lege. I tillegg har han en meget dyktig helsesekretær ved sin side. Den alltid blide og forståelsesfulle Lena. Det er bare pluss og tommel opp !

dyktig og menneskelig

Han er en dyktig lege. Han ser pasientene som mennesker. Hyggelig og smilende. Beste legen jeg vet om.