Erik Myrvang

Activia Legesenter AS Mann, 46 år

AutorisertUkjent
Ledige plasser 12 av 1450
Vil du bytte til denne fastlegen?

Activia Legesenter AS

St. Olavs gate 5 2406 Elverum
Erik Myrvang er en av 20 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Erik Myrvang

En fantastisk flink lege !

Erik er flink til å lytte. Han tar seg god tid og jeg føler meg ivaretatt og trygg på hans vurderinger. Han videresender til spesialist hvis det er behov for det. Han er mennesklig men samtidig proffesjonell. Jeg kunne ikke tenkt meg å gå til en annen lege. I tillegg har han en meget dyktig helsesekretær ved sin side. Den alltid blide og forståelsesfulle Lena. Det er bare pluss og tommel opp !

dyktig og menneskelig

Han er en dyktig lege. Han ser pasientene som mennesker. Hyggelig og smilende. Beste legen jeg vet om.

Anbefales .

Faglig sterk, oppmerksom, lyttende, setter av god tid og viser på alle måter at han tar mine helseproblemer på alvor. Henviser videre uten lange krevende diskusjoner og gjør mer enn jeg forventer. Har oppdaget plager som ingen tidligere har viet noe oppmerksomhet. Vil understreke at jeg er svært kritisk som pasient, men Erik Myrvang vil jeg uten forbehold anbefale. Han klarer å være personlig og profesjonell samtidig. En god kombinasjon. God service og lett å få time. Ingen uheldig venting . Hyggelige sekretærer som viser omtanke . Denne omtalen(med stjerner) yter ikke fastlegen full rettferdighet.

Den beste legen jeg har hatt

Skiftet fastlege for noen år siden, da jeg ikke var helt fornøyd. Min nåværenede fastlege er en lege der man blir tatt på alvor. Han tar seg god tid, lytter, er empatisk og sympatisk. Jeg føler meg alltid i varetatt når jeg har legetime hos ham. Han er en profesjonell lege, hvor han ser hele pasienten, ikke bare det syke. Den beste legen jeg har hatt.

Faglig på topp, flink med mennesker.

Er intelligent, faglig flink og en meget god menneskekjenner. Har forståelse og tar seg tid til å høre. Empatisk og sympatisk. Meget serviceminded og flink med sportsskader. Flotte lokaler og hyggelige kontordamer. Kan ikke få blitt bedre.