Erik Myrvang

Autorisasjon (2017)

Activia Legesenter Telefonnummer62 40 10 6062 40 10 ...
St. Olavs gate 5 2414 Elverum
Erik Myrvang er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Erik Myrvang

Verdens beste lege!

Myrvang lytter og tar alle spørsmål på alvor med den hensikt å gi sin beste vurdering, med riktig henvisning ved behov. Han har humor og tar seg tid til å se det helhetlige bildet av din livssituasjon og livsstil i relasjon med din helhetlige helse. Tryggere, snillere og bedre lege finnes ikke! Hele vår familie er utrolig takknemlige for å få ha Erik Myrvang som vår fastlege som vi har den beste relasjon og tillit til.

Lyttende og forståelsesfull

Myrvang lytter og er forståelsesfull. Han har hjulpet meg med mange av mine problemer, og henviser videre når det trengs. Han har forståelse for psykiske lidelser og henviste til DPS slik at man kan få hjelp tidlig. Anbefales på det varmeste!

Arrogant

Hadde denne legen i fem år og har aldri opplevd mer arrogant og «kald» lege. Null vilje til å sette seg inn i ting han ikke kunne noe om. Anbefales ikke!

Trygg, seriøs, men allikevel avslappet og medmennesklig

Dette er den beste legen jeg har hatt, og jeg kommer nok aldri til å bytte ham ut. Her blir du tatt på alvor, men med et glimt i øyet og en avslappet holdning, noe som oppleves trygt og godt når man trenger hjelp. Han lytter til det du har å si, er forståelsesfull, men vet hva han snakker om og gir gode og kloke råd. God til å forklare ting på en enkel og forståelig måte. Sjeldent noe særlig ventetid, henviser deg gjerne om du ønsker det. Kjempeflinke helsesekretærer her også. Eneste minus er at det ofte er lite ledige timer en til to uker frem i tid. Han tar deg for øvrig inn samme dag om noe er kritisk.

Meget dyktig.

Meget profesjonell lege med mye kunnskap. Veldig lett å prate med, han er en god lytter og setter seg virkelig inn i din situasjon. Også mine barn føler seg veldig trygg på Erik. Må også gi skryt til Activia’s legesekretærer, utrolig hyggelige og hjelpsomme. En svært profesjonell gjeng.