Masoud Sayar

Autorisasjon (1998)

Masoud Sayar er en av 19 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Masoud Sayar

Forferdelig på telefon

Jeg ringte til legesenteret med bekymringer og noen spørsmål rundt noen smerter jeg har. Her ble jeg ledd av og overkjørt med svada... Frekk, lar deg ikke komme til, misforstår hele situasjonen og får deg til å virke liten.

"Ta en paracet hvis beinet ikke er brekt"... Selv er dette meget lik smerte som da jeg skadet korsbånd og menisk i det andre benet. Jeg bør bli undersøkt... men da får jeg ta paracet da ✌

Ellers er han sikkert en allright lege, men hvis han tar telefonen neste gang jeg ringer, så legger jeg på.

Superdoktor’n!

Sayar har vært min fastlege i 14 år, og jeg kunne ikke ha funnet en bedre fastlege. Litt distré, men full av humor - og han lytter. Jeg anbefaler Sayar og Midtbyen legesenter på det sterkeste! Det er takket være denne legen at jeg lever i dag, da han ved et par anledninger har henvist meg til akutt-time på DPS.

kjempe flink lege

Har en den beste legen jeg noen gang har hatt. Han følger opp. Henviser videre når det trengs. Hører etter og viser forståelse

Meget flink

Jeg og min familie byttet til Sayar for noen år siden. Vi er kjempefornøyde. Legen kan som oftest ordne time på dagen og det er ingen tvil om at Sayar kjenner sitt yrke godt. Vi har dessverre hatt alvorlig sykdom innad i familien og Sayar har vært helt enestående. Han fant diagnosen veldig fort og hadde en nøye oppfølging. Dette er vi veldig takknemlig for, fordi vår tidligere fastlege bare bagatelliserte.
I tillegg er han veldig hyggelig og alltid blid. Du er heldig om du har han som fastlege.

Hyggelig og dyktig lege

Dette er en uten tvil en hyggelig og flink lege. I tillegg til at han stråler ut positiv energi så er han meget dyktig og kan ute tvil sitt fag. Videre er også servicen veldig bra da du får time på dagen. Derfor vil jeg absolutt anbefale Sayar som fastlege!