Masoud Sayar

Tlf: 62 88 80 20 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Masoud Sayar er en av 15 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Masoud Sayar

Tar deg på alvor

En mann med godt humør. Lytter til hva du har å si, og er ikke redd for å hente inn spesialkompetanse. Er service minded.

Verden beste lege!

Dr. Sayar har vært min fastlege i snart 4 måneder. Utrolig dyktig og pålitelig lege som bryr seg. Han møter pasientene med smil og godt humør.

Verste legen!

Han ler av meg, også ledd av min samboer. I flere tilfeller har han nektet å undersøke meg enda jeg lå med lammelser og fæle anfall! Styr unna han! Han er virkelig ikke til å
Anbefale!

Veldig kunnskapsrik og hyggelig lege

Har brukt Dr.Sayar med forskjellige problemstillinger. Han er en meget dyktig lege kunnskapsrik, flink å operere og kan ultralyd hjelper deg med god skjønn! Han har diagnostisert tilstander som ikke vært diagnostisert før hos andre leger og er lett å kommunisere med. Du får time på dagen, Han er pliktoppfyllende og veldig human. Kan på det beste anbefale ham som lege.

Gode erfaringer

Ser at mange av dere ikke er fornøyd, og jeg skjønner deres reaksjon. Men etter å ha testet en god del leger, så hjalp han meg! Undersøkte, tok meg på alvor og ikke minst var der i en hel time overtid, etter stengetid til og med! Og dette fordi han hjalp meg ut og sjekket meg.

Dere misforstår han, han er veldig snill og dyktig lege. Sender alle mine anbefalinger!