Masoud Sayar

Midtbyen Legesenter Kongsvinger DA Mann, 52 år

Autorisert1998
Ledige plasser 324 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Midtbyen Legesenter Kongsvinger DA

Brugata 24 2212 Kongsvinger
Masoud Sayar er en av 14 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Masoud Sayar

Veldig kunnskapsrik og hyggelig lege

Har brukt Dr.Sayar med forskjellige problemstillinger. Han er en meget dyktig lege kunnskapsrik, flink å operere og kan ultralyd hjelper deg med god skjønn! Han har diagnostisert tilstander som ikke vært diagnostisert før hos andre leger og er lett å kommunisere med. Du får time på dagen, Han er pliktoppfyllende og veldig human. Kan på det beste anbefale ham som lege.

Gode erfaringer

Ser at mange av dere ikke er fornøyd, og jeg skjønner deres reaksjon. Men etter å ha testet en god del leger, så hjalp han meg! Undersøkte, tok meg på alvor og ikke minst var der i en hel time overtid, etter stengetid til og med! Og dette fordi han hjalp meg ut og sjekket meg.

Dere misforstår han, han er veldig snill og dyktig lege. Sender alle mine anbefalinger!

Værste legen!

Hadde egentlig hans kone, men fikk aldri time hos henne. Vært hos han med min sønn og har alltid måtte forklart hva han skal gjøre for å feks sjekke feber og slikt. Tar alt for lett på ting Og ler AV deg!!!! Glad jeg byttet lege og blir tatt mer seriøst..

Beste legen i Kongsvinger

Dr. Sayar er en profesjonell og utrolig dyktig lege. At han smiler og "ler", er en del av hans personlighet noe som mange her tydeligvis misforstår. Han ler selfølgelig ikke av deg. Jeg vil mye heller ha en blid lege som Dr. Sayar enn en sur gammel gubbe.

Helt overmiddels

Han er meget flink under svangerskap og med barn. Men han ler ofte når jeg forteller om plager osv. Mulig det kan være fordi han ikke helt forstår hva jeg sier. Han er ikke så veldig god i norsk men helt ok.. Rask time og generelt lite venting. Kommenterer ofte utseende mitt, da han har sett meg mye i svangerskapet så kjenner han meg godt igjen.