Masoud Sayar

Midtbyen Legesenter, Kongsvinger DA

1998

Midtbyen Legesenter, Kongsvinger DA Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brugata 24 2212 Kongsvinger
Masoud Sayar er en av 16 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Masoud Sayar

Frekk og uprofesjonell

Opptrer svært uprofesjonelt og vil du skal komme til time for hver minste ting (som fornyelse av resept) fordi han vil "se på deg". Han tar ingen prøver eller undersøkelser på disse "kontrolltimene", jeg vil derfor tro det kun er for å få penger på oppmøtet. Er frekk på telefon og avbryter hele tiden, vil ikke høre ferdig på mine spørsmål før han avbryter. Jeg spør om jeg kan få ta blodprøver hos ham og han svarer "kanskje, sikkert", når jeg kommer dit sier han at dette ikke er mulig pga sykemelding. Vært til time for å ta blodprøver en gang før og da ble jeg sendt hjem uten av samme grunn. Mener jeg må komme til ny legetime for å "gå gjennom blodprøvesvar" eller så skal han ha betalt for å sende svarene til meg skriftlig. Dette har jeg ALDRI opplevd hos noen leger eller fastleger tidligere. Svarer på telefonsamtaler fra andre pasienter under legetime og tygger høylytt på tyggis. Svarer sarkastisk uten å lytte og jeg føler meg ikke trygg i det hele tatt på at han forstår hva jeg sier og ønsker.

Anbefales ikke

Bare ler og fjaser. Krangler åpenlyst med sin Kone som er lege på samme kontor. Hører ikke etter på hva du har å si. Mere opptatt av at han er sliten, enn å ta seg av deg. anbefales ikke

Ufin og kald

Gikk på beroligende medisiner for en stund tilbake grunnet sterk angst. Fastlegen min reiste på ferie (noe jeg ikke var klar over) og jeg trengte ny resept. Kontaktet Masoud Sayar, men han "ville ikke" skrive ut resept til meg da han ikke kjente meg og sa at det burde jeg ha ordna før fastlegen reiste på ferie. Han ville bare hjelpe de med hjerteproblemer. Han forstår tydeligvis ikke hvor vondt det er å ha psykiske lidelser.

Tar deg på alvor

En mann med godt humør. Lytter til hva du har å si, og er ikke redd for å hente inn spesialkompetanse. Er service minded.

Verden beste lege!

Dr. Sayar har vært min fastlege i snart 4 måneder. Utrolig dyktig og pålitelig lege som bryr seg. Han møter pasientene med smil og godt humør.