Masoud Sayar

Midtbyen Legesenter Kongsvinger DA

1998

Midtbyen Legesenter Kongsvinger DA Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brugata 24 2212 Kongsvinger
Masoud Sayar er en av 16 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Masoud Sayar

Ufin og kald

Gikk på beroligende medisiner for en stund tilbake grunnet sterk angst. Fastlegen min reiste på ferie (noe jeg ikke var klar over) og jeg trengte ny resept. Kontaktet Masoud Sayar, men han "ville ikke" skrive ut resept til meg da han ikke kjente meg og sa at det burde jeg ha ordna før fastlegen reiste på ferie. Han ville bare hjelpe de med hjerteproblemer. Han forstår tydeligvis ikke hvor vondt det er å ha psykiske lidelser.

Tar deg på alvor

En mann med godt humør. Lytter til hva du har å si, og er ikke redd for å hente inn spesialkompetanse. Er service minded.

Verden beste lege!

Dr. Sayar har vært min fastlege i snart 4 måneder. Utrolig dyktig og pålitelig lege som bryr seg. Han møter pasientene med smil og godt humør.

Verste legen!

Han ler av meg, også ledd av min samboer. I flere tilfeller har han nektet å undersøke meg enda jeg lå med lammelser og fæle anfall! Styr unna han! Han er virkelig ikke til å
Anbefale!

Veldig kunnskapsrik og hyggelig lege

Har brukt Dr.Sayar med forskjellige problemstillinger. Han er en meget dyktig lege kunnskapsrik, flink å operere og kan ultralyd hjelper deg med god skjønn! Han har diagnostisert tilstander som ikke vært diagnostisert før hos andre leger og er lett å kommunisere med. Du får time på dagen, Han er pliktoppfyllende og veldig human. Kan på det beste anbefale ham som lege.