Masoud Sayar

Tlf: 62 88 80 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Masoud Sayar er en av 15 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Masoud Sayar

Verste legen!

Han ler av meg, også ledd av min samboer. I flere tilfeller har han nektet å undersøke meg enda jeg lå med lammelser og fæle anfall! Styr unna han! Han er virkelig ikke til å
Anbefale!

Veldig kunnskapsrik og hyggelig lege

Har brukt Dr.Sayar med forskjellige problemstillinger. Han er en meget dyktig lege kunnskapsrik, flink å operere og kan ultralyd hjelper deg med god skjønn! Han har diagnostisert tilstander som ikke vært diagnostisert før hos andre leger og er lett å kommunisere med. Du får time på dagen, Han er pliktoppfyllende og veldig human. Kan på det beste anbefale ham som lege.

Gode erfaringer

Ser at mange av dere ikke er fornøyd, og jeg skjønner deres reaksjon. Men etter å ha testet en god del leger, så hjalp han meg! Undersøkte, tok meg på alvor og ikke minst var der i en hel time overtid, etter stengetid til og med! Og dette fordi han hjalp meg ut og sjekket meg.

Dere misforstår han, han er veldig snill og dyktig lege. Sender alle mine anbefalinger!

Værste legen!

Hadde egentlig hans kone, men fikk aldri time hos henne. Vært hos han med min sønn og har alltid måtte forklart hva han skal gjøre for å feks sjekke feber og slikt. Tar alt for lett på ting Og ler AV deg!!!! Glad jeg byttet lege og blir tatt mer seriøst..

Beste legen i Kongsvinger

Dr. Sayar er en profesjonell og utrolig dyktig lege. At han smiler og "ler", er en del av hans personlighet noe som mange her tydeligvis misforstår. Han ler selfølgelig ikke av deg. Jeg vil mye heller ha en blid lege som Dr. Sayar enn en sur gammel gubbe.

Helt overmiddels

Han er meget flink under svangerskap og med barn. Men han ler ofte når jeg forteller om plager osv. Mulig det kan være fordi han ikke helt forstår hva jeg sier. Han er ikke så veldig god i norsk men helt ok.. Rask time og generelt lite venting. Kommenterer ofte utseende mitt, da han har sett meg mye i svangerskapet så kjenner han meg godt igjen.

Kjempe fornøyd

Han har veldig god kunnskap innenfor medisin. Jeg er svært fornøyd. Han er ikke den legen som liker "billig klaging". Han har veldig god tilgjenlighet. Kan gi mine beste anbefalinger

den dårlige lege som jeg har sett

han hører ikke på deg , ler uten grunn. Han gjør ingen titt på din syke organ. vedtak uten informasjon

Lyttende og seriøs

Har gjennom alvorlig sykdom opplevd å bli tatt meget seriøst og han nøler ikke med å sende folk videre. Meget gode erfaringer gjennom lang tid

Den mest inkompetente legen noensinne!

Har selv vært hos ham nok ganger til å skjønne at hele praksisen hans er noe tull! Ikke tar han meg seriøst, han sitter og ler AV meg, henger seg opp veldig i hvordan jeg ser ut og fortalte meg at jeg ikke kom til å få en jobb hvis jeg ikke endret stil.. selv i epikrisen sto det en detaljert beskrivelse av utseendet mitt- som om det var av relevans i forhold til sykdom! Jeg hadde selv med en NAV-ansatt ledsager og hun ble mildt sagt forbannet på måten han møtte meg på, aldri før hadde hun ei heller jeg opplevd slikt respektløst fjas!
Jeg var på nippet til å enten kjefte eller gråte når jeg satt på kontoret hans!

Og grunnen til at jeg var der sist, var for å få en legeerklæring--- det tok HALVANNEN time å få i stand! Kun pga av denne legens umodne og tullete oppførsel. Arrogant og nonchalant opplevde jeg væremåten hans som også.

Er bedre å fortsette å være syk enn å gå til denne legen, du kan risikere å bli verre!

Den verste legen jeg har vært borti

Egentlig ikke min fastlege, men da jeg ofte havner hos Sayar istedenfor den andre legen på legekontoret, fordi hun ikke har tid, vil jeg dele mine opplevelser av denne legen.
Har også flere ganger opplevd å blitt hentet inn på venterommet av Sayar, selv om jeg eksplisitt har bestilt time hos min fastlege.

Utfordringene mine med legen:

- Følger ikke med på hva du sier og prøver å forklare
- Føler jeg ikke blir tatt på alvor, og at ting jeg opplever som problemer bare blir "fjaset" bort
- Stiller store spørsmålstegn til hvorfor jeg kommer tilbake "bare to uker etter første konsultasjon", selv om det var min fastlege som satte opp timen for oppfølging av en yrkesskade. Hun var imidlertid blitt syk selv den dagen, og jeg endte da opp hos han istede.
- Er nochalant og arrogant, både mot meg som pasient (selv om jeg hele veien har forsøkt å være åpen og imøtekommende mot han) og når han måtte ringe en røntgenklinikk fordi kontoret hans ikke hadde fått vurderingen til røntgenlege. Viste seg at kontoret hans hadde en feil i systemet sitt, men dette tok han opp til høylytt diskusjon (mens jeg satt å ventet inne på kontoret hans) over telefon med resepsjonisten deres...
- Har problemer med å holde fokus på pasienten, kan sitte lenge å se på dataskjermen, skrive litt, før han plutselig tar i mot telefonsamtaler - mens jeg sitter å svarer på noe han har spurt meg om
- Har bedt resepsjonisten om at jeg kun ønsker timer hos min fastlege pga det jeg har opplevd, og har tydeligvis fått et journalnotat om det - for hver gang jeg havner hos Sayar spør han hvorfor jeg "aldri skal til han og kun til dr. *** (min fastlege)"

Har verdens beste fastlege i hans kollega, men når jeg aldri får time hos henne før 1-2 måneder etter jeg har ringt, holder ikke det og jeg har byttet fastlege. Jeg har dessverre ingen tiltro til han og hans kunnskap.

Vimsete lege

Har egentlig kona hans som lege men grunnet lang ventetid hos henne ofte 2 mrd blir da sent inn til Sayar veldig tøysete hører ikke på det du sier diskree ofte stresset , lar seg distreherre av andre ting ,må ofte lese seg opp på nettet er glemsk .du må selv følge med på ting for å bli fulgt opp ,føler meg ofte til bry .har ofte gått derfra og følt at dette besøk var bortkastet ,En utrykk lege å bruke hvis en har en alvorlig dianose

Dårlig lege

Dårlig lege. Kom aldri til ordet i samtalen,han driver i sin egen verden og er totalt håpløs. Anbefales ikke!

Bådeog

Hadde hans kone som fastlege men siden hun hadde stor pågang måtte jeg til Sayar.

Når det gjelder unger følte jeg at han ikke helt tok oss seriøst. At alt var virus uansett hva det var.
Når jeg var der selv så var han veldig skøyer, følte at enn ikje helt ble tatt seriøst. Og at han prøvde å være venn. Måtte selv nevne hva som kunne gjøres videre i en utdredning av en sykdom.
Men fulgte opp prøver og slik, svar på prøvene fikk vi tilsendt fra legekontoret.
Og når han hadde mye og gjøre var han veldig stresset og enn fikk den følelsen at det var litt stress å få neste pasient inn.

Dårlig erfaring...

Kom til time med psykiske problemer og ble ledd ut og ikke tatt på alvor.Betviler nesten at han er lege.

Useriøs

Kunnskapsmangel på sitt fag og veldig useriøs. Hadde hans kone som fastlege, men hadde alltid time med ham...

Ikke tatt på alvor

Jeg har fått time hos honom da min ord. fastlege på samme legekontor ikke hatt ledig time innen rimelig tid. Han har riktignok ordnet med henvisninger men har ikke kunnet forklare svarene. Han har vært uenig i min ord. leges bedømninger og jeg føler han tar litt for lett på ting. Han er en blid skøyer som jeg har vanskelig å få førtroende for.

Vil ikke anbefale denne legen!

Vært hos denne legen 2-3 ganger med min lille sønn. Synes vi får veldig lite hjelp, undersøker veldig lite i forhold til hva vi kommer inn for, føler ikke at han har tilstrekkelige kunnskaper. Lite tilfredsstillende å dra derfra med en følelse av at jeg ikke kan stole på at han har undersøkt grundig nok til å finne ut hva som er i veien, spesielt når det gjelder et lite barn. Har nå byttet fastlege, siden jeg føler at det har vært lite eller ingen hjelp å oppsøke denne legen!

Overfladisk

Ikke troverdig. Bare smiler og smiler men det skjer ingenting. Må følge med og oppdatere seg selv. Stresset og usikker.

Verste lege

Ikke villig til å lytte, behandler en respektløst, tror ikke på spesialistuttalser - kan alt best selv. Uff!!!