Masoud Sayar

Autorisasjon (1998)

Masoud Sayar er en av 18 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Masoud Sayar

Flott og trygg lege

En meget fin og trygg lege, kunnskapsrik og lytter til pasienten. Godt humør og meget tillitsfull. Flink faglig og tar pasienten på alvor.

Medmenneskelig

En utrolig god lege som lytter og tar seg god tid til pasienten. Ser alternative løsninger enn andre A4 leger i distriktet. Tør å uttale seg og virker som han har veldig gode almennlegekunnskaper.

Fulgte et familiemedlem til første konsultasjon. Sayar tok seg usedvanlig god tid til å bli kjent med sin nye pasient. Han opplevdes som kunnskapsrik på en personlig,fin og varm måte ,som var veldig tillitsvekkende og trygt for pasienten. Han tok seg god tid,var grundig, og så virkelig mennesket.

Hånlig lege

Lyttet ikke, lo meg opp i ansiktet, avbrøt meg, tok meg ikke alvorlig og kommenterte utseendet mitt. Gikk fra hans legetimer frustrert og på gråten uten å føle å ha fått noe hjelp.

Var også ufin mot min samboer, som fikk beskjed om å gå til sjaman (!) med ryggskaden sin, og at smertene var innbilning.

Uprofesjonell og hånlig lege

Forferdelig på telefon

Jeg ringte til legesenteret med bekymringer og noen spørsmål rundt noen smerter jeg har. Her ble jeg ledd av og overkjørt med svada... Frekk, lar deg ikke komme til, misforstår hele situasjonen og får deg til å virke liten.

"Ta en paracet hvis beinet ikke er brekt"... Selv er dette meget lik smerte som da jeg skadet korsbånd og menisk i det andre benet. Jeg bør bli undersøkt... men da får jeg ta paracet da ✌

Ellers er han sikkert en allright lege, men hvis han tar telefonen neste gang jeg ringer, så legger jeg på.