Liv Marit Solli

Autorisasjon (2000)

Liv Marit Solli er en av 17 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Liv Marit Solli

overflatisk og lite lyttende

Opplever dessverre legen som uinteressert og overflatisk og lite lyttende. Hun bør møte pasienten mer direkte og lytte til hva pasienten har å si for å danne seg et bedre og mer helhetlig inntrykk av sykdomsbildet. Legen bør også ta seg tid til å beskrive virkningen og eventuelle ulemper av medisiner som blir utskrevet på resept, samt forklare hvorfor prøver som blir tatt på stedet er viktige og hva de kan fortelle om sykdommen. Det er mulig legen er kunnskapsrik, men da må hun ta seg tid til å formidle det hun kan mye tydeligere overfor pasientern.

Uhøflig

Ikke fornøyd i det hele tatt. Tar meg absolutt ikke på alvor og hører ikke på meg! Skal absolutt bytte lege.

Pussig skrue av en lege

Snodig dame som virker travel og stressa. Ikke håndhilste hun v første møte, hun spurtet i vei og jeg tuslet noe betenkt etter. Mulig jeg er sær, men jeg synes det er viktig at legen tar seg tid og har sosiale antenner lange nok til å hilse. Kikket rask på meg og og konkluderte med at jeg var helt fin. Nå vel, greit nok.
Gidder ikke ha en lege det ikke går an å kommunisere med og som ikke er tilstede, byttet.

Flink

Flink lege, får den hjelpa jeg trenger, rask og effektiv, perfekt lege for meg. Ikke noe utenomsnakk, og det passer meg fint.

Alright

Flink lege som har tid til en, samtidig som hun henviser videre hvis det trengs.
Hun har også humor, noe som trengs i en slik hverdag.
Synes det er rart at hun har fått så lav skår, men vi er forskjellig og alle kan ikke ha like god kjemi.
Brukt henne i snart 20 år.