Liv Marit Solli

Tunbekkvegen 2 2312 Ottestad
Liv Marit Solli er en av 18 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Liv Marit Solli

Useriøs og nedlatende...

Hadde henne ikke lenge som fastlege før jeg byttet... flere ganger at hun regelrett lo av meg når jeg gikk... og når man prøvde å forklare noe så hun dumt på meg. Skremselpropaganda også.. man tuller ikke med kreftdiagnoser...

ubehagelig

Tar deg ikke seriøst. Bortkastet å dra dit. Vet ikke om hun prøver å være morsom, men du ender ialle fall bare opp med å føle deg dum. brukt privatlege istede den siste tiden, men nå har jeg endelig bytta fastlege.

hun virker veldig useriøs og tror ikke på pasienten sin. hun tuller med ting som kan skremme enkelt.

Hun fortalte meg engang da jeg skulle undersøke halsen min at mandlene mine var kjempe store og at det var livsfarlig å ha så store mandler. Jeg ble nervøs siden jeg på den tiden var hypokonder. Jeg spurte om hun mente deg på alvor, men hun sa hun bare tuller, også lo hun.. jeg sa også jeg trengte resept på medisiner, siden jeg var tom. Da sa hun at det bare var tull, og at det ikke var mulig. Jeg føler meg latterliggjort av henne da hun spørr meg "hva feiler deg i dag da?" På en frekk måte, mens hun ler litt. Jeg gruer meg til å gå til henne.. jeg var fornøyd i starten, da hun fant ut ting den andre fastlegen ikke fant ut. Men jeg blir bare mer og mer misfornøyd med henne for hver gang. Jeg har derfor byttet lege nok en gang!

Dyktig

Rask og dyktig lege,brukt henne i mange år.
Lytter og sjekker deg grundig, henviser deg vidre når det er behov. Lytter og har god svar.

Slett arbeid

Ikke imponert over hverken mottagelse, undersøkelse eller konklusjon.