Kjersti Wien

Torggata 3 2317 Hamar
Tlf: 62 54 20 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjersti Wien er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Kjersti Wien

Kjersti er alt man kan ønske seg i en lege og litt til! Hun tar seg alltid god tid, og tar meg seriøst. Henviser raskt, og tar kontakt ved behov. Hun er i tillegg svært dyktig. Føler meg meget godt ivaretatt.

Flott lege

Hun tar seg tid, sjekker det som høyst nødvendig og gjerne utenom det også. Lytter, følger opp og er til stede. En fantastisk lege som jeg ikke ville vært foruten.

Dyktig og løsningsorientert

Åpensinnet, løsningsorientert, handlekraftig og dyktig. Der andre leger setter på autopiloten går Kjersti inn i materien. Fremstår som grundig, vitenskapelig og moderne.

Fantastisk flink lege!!

Tar deg seriøst, lytter og får deg til å føle deg trygg. Henviser dit det trengs og er flink til å følge opp. Tar seg tid til å lytte og avslutter ikke timen før du føler deg ferdig. Er alltid imøtekommende og blid og veldig flink med barn. Har hatt henne som fastlege siden ordningen begynte og ville ikke byttet for alt i verden! Hender det er litt ventetid når man har time utpå dagenn, men det er av den grunn at hun tar seg tid tid alle, så det er verdt å vente litt.Har også "time samme dag" der man sender sms og får time ila dagen/dagen etter. Supert!!

Finnes ikke bedre!

Imøtekommende, lyttende, forståelsesfull - tar seg god tid til å lytte og snakke med pasienten og skaper trygghet og tillit umiddelbart. Kjempeflink på å møte mennesker, rett og slett! Dessuten kjempedyktig og grundig, og henviser til spesialist dersom det skulle være nødvendig... Har aldri møtte noen bedre lege! Helt topp!

Fantastiske Kjersti!

Hun tar seg god tid til å lytte og se deg som pasient. Hun tar deg på alvor og finner ut av helseplagene, henviser til spesialist dersom det er nødvendig for en fullstendig utredning. Jeg har aldri hatt noen bedre lege, og har fått fantastisk god hjelp.

Helt topp.

Har bare positivt å si om Kjersti. Lyttende, seriøs, tilstedeværende og dyktig. Her blir en tatt på alvor.

hun er den beste legen jeg har hatt

Veldigsi koselig lege som er både omtenksom og lyttende. Føler at du blir tatt på alvor. Sitter ikke og skriver på dataen hvis ikke hun skal skrive ut en resept e.l.Kan anbefales på det varmeste!

Lyttende og varm lege!

Kjersti er en utrolig flink lege. Hun gir seg aldri.Veldig forståelsesfull! Hun har alltid god tid. Og er veldig flink med barn. Hun har mye kunnskap og viser deg gjerne øvelser, hvor hun bruker seg selv som eksempel. Man føler seg tatt vare på og sett etter å ha vært inne hos henne. Du få også time på dagen på hamar legesenter. Bare sende en melding dagen før. De har også to utrolig hyggelige helsesekretærer som er flinke til å få en blodprøve til å gå som en lek.

En gjennomført dyktig lege

Hun strekker seg langt og jobber overtid for deg om hun må, hun er gjennomført dyktig og flink til å lytte.
Jeg har veldig stor tillit til henne.

Flink og nøye

Tar deg på alvor. Sender videre ved behov. Har god kunnskap, men snakker så man forstår!

Full tillit til legen!

Hyggelig, tillitsvekkende, nøye, tar meg seriøst, populær.