Sture Wold

Autorisasjon (2003)

Løten Legesenter Telefonnummer62 56 42 0062 56 42 ...
Stasjonsvegen 13C 2340 Løten
Sture Wold er en av 9 fastleger i Løten

Siste vurderinger av Sture Wold

Veldig tilfreds

Jeg har hatt Wold som fastlege i 10-12 år, og er veldig, veldig fornøyd. Jeg har sjelden behov for å gå til legen men de gangene det har vært behov blir jeg møtt og ivaretatt på en veldig god måte. Ved et par tilfeller har det vært nødvendig å ringe fastlegekontoret, og da har legesenteret også vært veldig imøtekommende, og stilt med en av de andre legene når Wold ikke har vært tilgjengelig. Jeg har benyttet med av digital dialog med legen min også, noe som har fungert veldig raskt og bra. Jeg kan ikke tenke meg noen bedre løsning mht å ha en fastlege. Anbefalingen er vel så sterkt mht å velge Løten legesenter og de som arbeider der. Min erfaring er at jeg blir møtt på en vennlig og tillitsfull måte, der legekontoret ønsker å finne en løsning raskt. Er det viktig å finne en time/ snakke med legen samme dag, får jeg det, ellers får jeg time dagen etter.

Imøtekommende og faglig dyktig

Jeg har hatt Sture Wold som fastlege i mange år og er veldig fornøyd.Han viser omsorg og interesse for meg som pasient og er alltid hyggelig og imøtekommende .

Bedre lege finnes ikke.

En lege man kan stole på. Tar pasienten på alvor. Medmenneskelig og lytter alltid. Aldri sett han stresset. Blid og imøtekommende. Fantastisk bra lege.

Dyktig

Dr. Wold er en dyktig og omtenksom lege som ser meg og bryr seg om. Sender videre om det trengs og tar seg tid til å lytte. Den beste legen jeg har hatt, han er genuint opptatt av mennesket. Veldig takknemlig

Hyggelige legebesøk

Er fornøyd med lege og legesenter, personalet er blide og svært hjelpsomme