Løten Legesenter

Stasjonsvegen 13C 2340 Løten

Siste vurderinger av behandlere ved Løten Legesenter

Fantastisk dyktig og dedikert lege

Lege: Line Boym Skrevet

Jeg var nylig hos doktor Hilde Boym.
Hun er en fantastisk dyktig, dedikert, empatisk og hyggelig lege. Gir henne mine beste skussmål.

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Kunnskapsrik, trivelig, effektiv og møter meg alltid med ett åpnet sinn. En flott fastlege som jeg anbefale på det varmeste.

Anbefales ikke

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Er du utbrent, har fibromyalgi eller psykiske belastninger er ikke dette legen for deg. Maken til arrogant besserwisser skal man lete lenge etter. Skrekk og gru.

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Alltid blid og imøtekommende. Tar meg som pasient på alvor og kontakter spesialister for råd når det er behov. Har vært flink til å sette seg inn i min diagnose som er ny og ukjent, og har fulgt meg opp på en super måte.

Fabelaktig, dyktig lege

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Andrine har vært min fastlege i mer enn 10 år. Hun er tilgjengelig, oppmerksom, lyttende, empatisk. Hun følger opp mine behov på ulike måter, både gjennom henvisninger og tilbakemeldinger på undersøkelser.
En spesiell egenskap jeg vil fremheve er at hun også er en god samtalepartner. Løten helsesenter må dessuten berømmes for å holde et høyt servicenivå og det er lett å få kontakt samt å få rask time når det trengs.