Løten Legesenter

Stasjonsvegen 13C 2340 Løten

Siste vurderinger av Løten Legesenter

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Kunnskapsrik, trivelig, effektiv og møter meg alltid med ett åpnet sinn. En flott fastlege som jeg anbefale på det varmeste.

Anbefales ikke

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Er du utbrent, har fibromyalgi eller psykiske belastninger er ikke dette legen for deg. Maken til arrogant besserwisser skal man lete lenge etter. Skrekk og gru.

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Alltid blid og imøtekommende. Tar meg som pasient på alvor og kontakter spesialister for råd når det er behov. Har vært flink til å sette seg inn i min diagnose som er ny og ukjent, og har fulgt meg opp på en super måte.

Fabelaktig, dyktig lege

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Andrine har vært min fastlege i mer enn 10 år. Hun er tilgjengelig, oppmerksom, lyttende, empatisk. Hun følger opp mine behov på ulike måter, både gjennom henvisninger og tilbakemeldinger på undersøkelser.
En spesiell egenskap jeg vil fremheve er at hun også er en god samtalepartner. Løten helsesenter må dessuten berømmes for å holde et høyt servicenivå og det er lett å få kontakt samt å få rask time når det trengs.

Fantastisk lege og menneske.

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Kjenner meg absolutt ikke igjen i andres vurderinger av Andrine Morken Wold, kunne ikke hatt en bedre fastlege. Hun tar meg alltid på alvor, henviser meg alltid videre til spesialist når det er behov for det. Hun tar seg alltid god tid når jeg er hos henne.