Løten Legesenter

Stasjonsvegen 13C 2340 Løten

Siste vurderinger av behandlere ved Løten Legesenter

Trygg og imøtekommende

Lege: Trygve Austeng Skrevet

Trygg og god lege. Føler meg både sett og hørt. Opplever at han tar seg tid til å hjelpe, henviser videre ved behov.
Har vært en god lege for både meg og mine barn.

Veldig tilfreds

Lege: Sture Wold Skrevet

Jeg har hatt Wold som fastlege i 10-12 år, og er veldig, veldig fornøyd. Jeg har sjelden behov for å gå til legen men de gangene det har vært behov blir jeg møtt og ivaretatt på en veldig god måte. Ved et par tilfeller har det vært nødvendig å ringe fastlegekontoret, og da har legesenteret også vært veldig imøtekommende, og stilt med en av de andre legene når Wold ikke har vært tilgjengelig. Jeg har benyttet med av digital dialog med legen min også, noe som har fungert veldig raskt og bra. Jeg kan ikke tenke meg noen bedre løsning mht å ha en fastlege. Anbefalingen er vel så sterkt mht å velge Løten legesenter og de som arbeider der. Min erfaring er at jeg blir møtt på en vennlig og tillitsfull måte, der legekontoret ønsker å finne en løsning raskt. Er det viktig å finne en time/ snakke med legen samme dag, får jeg det, ellers får jeg time dagen etter.

Fantastisk hjelpsom

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Fantastisk god å snakke med. Meget hjelpsom, og hun viser tydelig at hun har tid til å lytte. En meget god støtte og hjelper i tunge tider.

Imøtekommende og faglig dyktig

Lege: Sture Wold Skrevet

Jeg har hatt Sture Wold som fastlege i mange år og er veldig fornøyd.Han viser omsorg og interesse for meg som pasient og er alltid hyggelig og imøtekommende .

Bedre lege finnes ikke.

Lege: Sture Wold Skrevet

En lege man kan stole på. Tar pasienten på alvor. Medmenneskelig og lytter alltid. Aldri sett han stresset. Blid og imøtekommende. Fantastisk bra lege.