Tehua Michael Xu

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Tehua Michael Xu er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Tehua Michael Xu

Har et bra totalintrykk av han

Har alltid blitt godt mottatt. Lyttende til meg og mine ønsker og behov. Blir tatt på alvor og fulgt opp som avtalt.

Uhøflig og arrogant

Er veldig kortfattet og det virker som at han venter på at du skal gå i sekundet man setter seg. Sa at jeg hadde vondt i magen, og da sa han at det var fordi jeg var feit. Kunne ikke tro hva jeg hørte. Kostholdtips tas alltid i mot, men å bli kalt feit det synes jeg er uhørt. jeg er 180 og veier 82 kg.... Styr unna denne legen!

Rask og punktlig

Fått all hjelp og forståelse man forventer. Trygg og faglig sterk!
Kommer alltid inn til bestilt tid og han er effektiv. Med barna då viser han god tillit og gjør barna trygge.

Kort ventetid, overflatisk lege

Kort ventetid er bra. Er overflatisk og ikke grundig. Han klarer ikke å kommunisere godt med hverken spesialister eller NAV.

Meget dyktig lege.

Hilser skikkelig når jeg kommer og går. Tar pasientene alvorlig, henviser raskt videre til spesialist hvis det er nødvendig. Følger opp, har bl.a. ringt hjem til min kone for å opplyse om resultatet av prøver. Er veldig fornøyd med ham. De som er misfornøyd må enten ha hatt en dårlig dag eller er er generelt kritiske, eller har motforestillinger mot leger som ikke er etnisk norske. Bytt lege, og se om dere blir mer fornøyd.