Tehua Michael Xu

Sjømannslege

Tehua Michael Xu er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Tehua Michael Xu

Ikke fornøyd

Hadde han som fastlege i tre år. De to siste årene ble kvaliteten på hans tjenester dårlig. Liten oppfølging på medisiner og henvisninger måtte purres på. Ba meg om å spise en gang pr dag for det var fantastisk og jeg kom til å gå ned i vekt. Helt uhørt. Virket som at han ikke hadde helt kontroll og hadde for mange pasienter. Legesenteret bar preg av kaos og mangelfulle rutiner.

Veldig flink

Veldig fornøyd med min fastlege. Opplever at han bryr seg, tar seg tid, lytter, undersøker og gir god oppfølging.

Stille og kald

Jeg var hos Dr. Xu etter jeg hadde vært syk i 1 uke. Han sa såvidt Hei når jeg kom inn og spurte nesten ingen spørsmål. Følte meg ikke sett eller hørt som pasient hos han. Jeg hadde Crp på 7 og fikk bare utskrevet antibiotika uten noe spesifikk diagnose eller særlig kommunikasjon.

Konkret og profesjonell

Kunnskapsrik, konkret lege. Får svar på det man lurer på. God kommunikasjon, virker som tillitsfull.

Veldig fornøyd

Får raskt time, veldig tilgjengelig lege som løser de problemene han kan, ordner resepter og svarer på meldinger. Hele familiens fastlege, flink med barna og vi er veldig fornøyde. God kunnskap om det aller meste, og undersøker med andre faginstanser når det er nødvendig.