Tehua Michael Xu

Torggata 71 2317 Hamar
Tehua Michael Xu er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Tehua Michael Xu

Likegyldig og uinteressert

Han tar seg ikke tid til pasienten, ei heller tar han pasienten på alvor. Han leser ikke journalen, selv om jeg har sagt ifra at min tidligere lege har gitt klar beskjed om at det er viktig at han leser den. Har hatt Michael som lege i underkant av et år, men har byttet fastlege da disse forholdene ikke bedret seg, og jeg ikke fikk den oppfølgingen jeg skal ha.

Lydhør og pliktoppfyllende

Er lydhør og ydmyk i forhold til pasientens opplevelse av symptomer. Lytter og tar pasientens egne innspill med i sin vurdering og bidrar med sin kompetanse inn i sine vurderinger. Flink med tilbakemeldinger og oppfølging. Følger "boka" veldig, men er alltid villig til å være åpen rundt sine vurderinger og tar seg tid til dialogen med pasienten.

Ikke fornøyd

Følelsen av å ikke bli tatt på alvor og hørt.
Blir ikke vurdert på en god måte når man kommer ut igjen uten noe svar.
Har vært deer med de samme problemene men blir ikke hørt får beskjed om å ha de smertene. Ikke en god lege. Føler seg som "luft" når man er hos ham noen ganger. Ikke en jeg vil anbefalle videre.

Utrolig flink, grundig og hyggelig

Dr. Tehua Michael Xu er en svært dyktig lege. Han er åpen og lyttende, aldri stresset.
Han spør og sjekker mye og gir råd, også utover konkret sykdom. Han viser en totalforståelse.
Han har kommet med konklusjoner som jeg der og da ikke var helt enig i, men etter litt tid innså jeg at han hadde helt rett.

Dette er ikke legen for deg som har bestemt deg for hva som feiler deg, hvor mye Valium du trenger og hvor lang sykemelding.

Han virker som en veldig samvittighetsfull lege som ikke tyr til lettvinte løsninger men som setter seg inn i hva du sliter med/feiler og ser også på hvilke konsekvenser en eventuell sykemelding/medisinering gir for ditt videre liv.

Det overrasker meg også at han alltid har veldig god tid.

Egentlig den beste lege jeg har hatt

Michael Xu er profesjonell, dyktig, hjelpsom og åpen lege som man kan stole på og som gidder å svare på alle de spørsmålene en har. Anbefaler legen uten forbehold.