Rune Dahl

Gjerdrum legesenter

2010

Gjerdrum legesenter Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nystuen 1 2022 Gjerdrum
Rune Dahl er en av 6 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Rune Dahl

Svært dyktig lege

Jeg har hatt Rune Dahl som fastlege noen få år nå og har ingenting negativt å utsette. Han har løst de sykdomsbilder jeg har vært utsatt for på en effektiv måte. Han setter seg inn situasjonen og spør. Hyggelig og grei kar. Jeg kommer ikke til å bytte lege, anbefales!

Viser liten interesse

Har hatt denne legen en stund nå,er veldig skuffet.Viser liten interesse for broblemene,setter seg ikke inn i sykdommsbildet.egentlig helt ubrukelig!!

En lege å anbefale!!

Jeg opplever Rune Dahl som en utrolig dyktig lege - han tar meg på alvor, lytter og er veldig engasjert i å få meg frisk. Jeg har vært dårlig over en lengre periode nå, og han følger alltid opp alt han sier han skal følge opp, og er en fantastisk lege å prate med. Uten tvil den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Anbefales på det sterkeste.

Elendig

Man blir så urolig oppgitt og lei seg når man er dårlig, og over en LANG PERIODE. Vi snakker år. Og du ikke blir tatt på alvor, fulgt opp eller taes ordentlige prøver av. Skuffende, slitsomt og jævlig irriterende. Det skal ikke være sånn. Dette var nok for min del, anbefaler ikke han videre. Han tror veldig mye, men sjekker ikke deg ordentlig ut eller høre på hva du sier.

Rune Dahl er en super lege!

At Rune Dahl ikke har smekkfull liste med pasienter og lange ventetider fatter jeg ikke. Dahl er en super lege som alltid er der for deg. Jeg har vært ganske mye hos han pga en skade jeg pådro meg for ett par år siden. Han har tatt meg seriøst fra dag en. Jeg ramser opp hva jeg syns er positivt med han i punkter.

- Tar deg seriøst. Uansett alvorlighetsgrad.
- Har glimt i øyet og humor også.
- Får nesten alltid time på dagen.
- Stirrer ikke inn i PC skjermen mens du prater.

- Han er ydmyk om sin egen kunnskap, er det noe han ikke kan eller er usikker på, innrømmer han det og sender deg til noen som har peiling. Alt for mange leger tror de er ett vandrende leksikon.

- Når skaden min var som verst, ringte han hjem til meg for å høre hvordan det gikk. Det husker jeg at jeg satt veldig pris på.

Rune Dahl er en tipptopp lege jeg absolutt ville anbefalt! Jeg har ingenting negativt å si om han.