Rune dos Santos Dahl

Autorisasjon (2010)

Rune dos Santos Dahl er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Rune dos Santos Dahl

Svært godt fornøyd

Faglig dyktig, konfererer ved behov, gir gode råd. Rolig og trygg fremtoning, føler jeg blir tatt med på råd. Bytter ikke bort fastlegen min!

Verdens beste fastlege

Hatt RD i fem år, og en som er bedre til å følge opp vet jeg ikke om. Han innrømmer fort det han ikke har greie på, og henviser videre der det er nødvendig. Lett å snakke med og tar meg seriøst. Helt greit han er forsinket når man vet at det er fordi han tar seg tid til pasientene sine

Trygg og kunnskapsrik

Jeg er utrolig fornøyd, han anbefaltes. Han er flink, lyttende og engasjert i deg og sykdomsbilde. Hvis han ikke kan hjelpe deg, sender han deg videre til eksperter.
Han tar deg med på diskusjoner i forbindelse med konsultasjonen. Her føler jeg meg trygg og ivaretatt.

Meget dyktig fastlege

Kunnskapsrik, grundig. God til å sette seg inn i pasientens situasjon, og tålmodig til å forklare medisinske termer. Aldri hatt bedre fastlege!

Svært dyktig lege

Jeg har hatt Rune Dahl som fastlege noen få år nå og har ingenting negativt å utsette. Han har løst de sykdomsbilder jeg har vært utsatt for på en effektiv måte. Han setter seg inn situasjonen og spør. Hyggelig og grei kar. Jeg kommer ikke til å bytte lege, anbefales!