Rune Dahl

Nystuen 1 2022 Gjerdrum
Tlf: 66 10 63 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rune Dahl er en av 6 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Rune Dahl

Rune Dahl er en super lege!

At Rune Dahl ikke har smekkfull liste med pasienter og lange ventetider fatter jeg ikke. Dahl er en super lege som alltid er der for deg. Jeg har vært ganske mye hos han pga en skade jeg pådro meg for ett par år siden. Han har tatt meg seriøst fra dag en. Jeg ramser opp hva jeg syns er positivt med han i punkter.

- Tar deg seriøst. Uansett alvorlighetsgrad.
- Har glimt i øyet og humor også.
- Får nesten alltid time på dagen.
- Stirrer ikke inn i PC skjermen mens du prater.

- Han er ydmyk om sin egen kunnskap, er det noe han ikke kan eller er usikker på, innrømmer han det og sender deg til noen som har peiling. Alt for mange leger tror de er ett vandrende leksikon.

- Når skaden min var som verst, ringte han hjem til meg for å høre hvordan det gikk. Det husker jeg at jeg satt veldig pris på.

Rune Dahl er en tipptopp lege jeg absolutt ville anbefalt! Jeg har ingenting negativt å si om han.

Denne legen er imponerende!

Legen var ikke min, men min sønns fastlege. Han gjorde en imponerende innsats for å sette seg inn i problematikken rundt min sønns sykdom. Faktisk har jeg aldri opplevd maken i alle de år vi har vært i kommunen. Jeg følte at han var engasjert, til å stole på og bestemt på å finne svar på de spørsmål vi måtte ha. Han fulgte opp hver ting han sa han skulle følge opp. Jeg følte at han lyttet og at han respekterte oss som mennesker. Jeg ville bytte til denne legen, men skal nå flytte ut av kommunen, så da gjør jeg det ikke. Jeg anbefaler ham på det sterkeste!

Ikke å anbefale!

Beskriver mine plager, legen gjesper. Forteller hva jeg sliter med, legen sier "Huff da!" Min diagnose fortjener ikke hjelpemidler eller å bli tatt seriøst! Samlebåndsfølelse. Ikke å anbefale, nei!

Kjempe flinke lege

Jeg syntes han er helt fantastisk lege som tar deg på alvor. Og er veldig forståelse full.