Gjerdrum legesenter

Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ...
Nystuen 1 D 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av Gjerdrum legesenter

God lytter å gir mye av seg selv

Lege: Ellen Marie Sve Skrevet

En du kan stole på å som gjør alt og litt til for å finne ut av hva som plager eller feiler deg.sender deg videre til spesialist eller sykehus om hun er usikker eller om det er nødvendig for videre behandling. Har hatt henne som lege hele mitt voksen liv å kunne ikke fått en bedre lege.anbefaler henne på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Rune Dahl Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd, han anbefaltes. Han er flink, lyttende og engasjert i deg og sykdomsbilde. Hvis han ikke kan hjelpe deg, sender han deg videre til eksperter.
Han tar deg med på diskusjoner i forbindelse med konsultasjonen. Her føler jeg meg trygg og ivaretatt.

Usikker og lite ydmyk

Lege: Magnus Sæves Skrevet

En lege som virker usikker, men som forsøker å dekke over dette med å snakke så profesjonelt som mulig.
Usikkerheten viser seg i at det ofte tys til oppslagsverk under konsultasjon, noe som vil være naturlig så lenge erfaringen mangler. Men det ville vært mye bedre å si man er usikker og enten be om tid til å sjekke fakta, eller konsultere kollegaer, istedenfor å anta og sette diagnose, eller manglende på sådan, etter antakelser.
Bør bli bedre på å lytte og forsøke å forstå pasienten.

Meget dyktig fastlege

Lege: Rune Dahl Skrevet

Kunnskapsrik, grundig. God til å sette seg inn i pasientens situasjon, og tålmodig til å forklare medisinske termer. Aldri hatt bedre fastlege!

Super lege

Lege: Magnus Sæves Skrevet

Har hatt Magnus som fastlege noen år nå. Opplever at han har et helhetlig fokus på meg som pasient: At helsen påvirkes av mange faktorer, og de er han flink til å se. Han følger opp med spørsmål fra tidligere besøk, og er veldig grundig. Han er alltid rask til å svare på e-konsultasjoner og jeg føler meg alltid veldig godt ivaretatt. Veldig glad for at jeg har ham som fastlege.