Gjerdrum legesenter

Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nystuen 1 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av Gjerdrum legesenter

Svært dyktig lege

Lege: Rune Dahl Skrevet

Jeg har hatt Rune Dahl som fastlege noen få år nå og har ingenting negativt å utsette. Han har løst de sykdomsbilder jeg har vært utsatt for på en effektiv måte. Han setter seg inn situasjonen og spør. Hyggelig og grei kar. Jeg kommer ikke til å bytte lege, anbefales!

Viser liten interesse

Lege: Rune Dahl Skrevet

Har hatt denne legen en stund nå,er veldig skuffet.Viser liten interesse for broblemene,setter seg ikke inn i sykdommsbildet.egentlig helt ubrukelig!!

En lege å anbefale!!

Lege: Rune Dahl Skrevet

Jeg opplever Rune Dahl som en utrolig dyktig lege - han tar meg på alvor, lytter og er veldig engasjert i å få meg frisk. Jeg har vært dårlig over en lengre periode nå, og han følger alltid opp alt han sier han skal følge opp, og er en fantastisk lege å prate med. Uten tvil den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Anbefales på det sterkeste.

Elendig

Lege: Rune Dahl Skrevet

Man blir så urolig oppgitt og lei seg når man er dårlig, og over en LANG PERIODE. Vi snakker år. Og du ikke blir tatt på alvor, fulgt opp eller taes ordentlige prøver av. Skuffende, slitsomt og jævlig irriterende. Det skal ikke være sånn. Dette var nok for min del, anbefaler ikke han videre. Han tror veldig mye, men sjekker ikke deg ordentlig ut eller høre på hva du sier.

Behagelig vesen, lett og snakke med

Lege: Sonja Natasha Pettersen Skrevet

Veldig fornøyd med at Sonja ble fast etter at Kjeldsberg sluttet. Hun er flink til å lytte og følge opp. Føler meg godt ivaretatt. Kan trygt anbefale henne som fastlege.