Gjerdrum legesenter

Tlf: 66 10 63 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gjerdrum legesenter

En lege å anbefale!!

Lege: Rune Dahl Skrevet

Jeg opplever Rune Dahl som en utrolig dyktig lege - han tar meg på alvor, lytter og er veldig engasjert i å få meg frisk. Jeg har vært dårlig over en lengre periode nå, og han følger alltid opp alt han sier han skal følge opp, og er en fantastisk lege å prate med. Uten tvil den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Anbefales på det sterkeste.

Elendig

Lege: Rune Dahl Skrevet

Man blir så urolig oppgitt og lei seg når man er dårlig, og over en LANG PERIODE. Vi snakker år. Og du ikke blir tatt på alvor, fulgt opp eller taes ordentlige prøver av. Skuffende, slitsomt og jævlig irriterende. Det skal ikke være sånn. Dette var nok for min del, anbefaler ikke han videre. Han tror veldig mye, men sjekker ikke deg ordentlig ut eller høre på hva du sier.

Behagelig vesen, lett og snakke med

Lege: Sonja Natasha Pettersen Skrevet

Veldig fornøyd med at Sonja ble fast etter at Kjeldsberg sluttet. Hun er flink til å lytte og følge opp. Føler meg godt ivaretatt. Kan trygt anbefale henne som fastlege.

Rolig og behagelig lege

Lege: Sonja Natasha Pettersen Skrevet

Har benyttet Dr Pettersen ved et par anledninger da min fastlege har vært opptatt/ borte. Pettersen er rolig og behagelig, og virker profesjonell i sin tjeneste. Anbefales.
Det som er aberet ved Gjerdrum Legesenter er at det er klin umulig å bestille time lenger frem enn samme dag. Planlegge et legebesøk er altså umulig.

Gjelder legebesøk

Lege: Sonja Natasha Pettersen Skrevet

Har vært hos henne kun en gang men veldig fornøyd med henne. Hun er lett å snakke med og veldig behagelig lege og svarer på spørsmål du måtte lure på. Så jeg kan anbefale henne.

Utrolig dyktig og empatisk

Lege: Magnus Sæves Skrevet

Etter å hatt en meget kompetent og dyktig lege i Einar Sæves siden barnsben av føler jeg meg meget ivaretatt og godt behandlet av Magnus. Han er en lyttende, forklarende og tar gode og fornuftige avgjørelser på videre behandlinger om det er nødvendig. Og ikke minst så er han mer opptatt av deg som pasient enn pc og klokke. Har intet annet en godord å si om min "nye" og føler meg priviligert.

Fantastisk

Lege: Ellen Marie Sve Skrevet

Hun er en utrolig flink lege. Har brukt henne i 20 år, og hele min familie er så heldig å ha henne som fastlege.
Kan bare anbefale henne. Nøye, flink til å få deg videre i systemet, hvis hun mener det er behov for det. Støttende, og alltid søt og imøtekommende

Dyktig og kompetent lege.

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

Fra første time fikk jeg et godt inntrykk. Følte meg hørt og tatt på alvor. Hun har en god måte å være løsningsorientert på og tar med pasienten på veien.

Meget fornøyd.

Lege: Christian Wirsching Skrevet

Seriøs og lyttende. Samarbeider godt. Enkelt å få time. Også veldig flink med barn. En av de beste fastlegene jeg har hatt.

Rune Dahl er en super lege!

Lege: Rune Dahl Skrevet

At Rune Dahl ikke har smekkfull liste med pasienter og lange ventetider fatter jeg ikke. Dahl er en super lege som alltid er der for deg. Jeg har vært ganske mye hos han pga en skade jeg pådro meg for ett par år siden. Han har tatt meg seriøst fra dag en. Jeg ramser opp hva jeg syns er positivt med han i punkter.

- Tar deg seriøst. Uansett alvorlighetsgrad.
- Har glimt i øyet og humor også.
- Får nesten alltid time på dagen.
- Stirrer ikke inn i PC skjermen mens du prater.

- Han er ydmyk om sin egen kunnskap, er det noe han ikke kan eller er usikker på, innrømmer han det og sender deg til noen som har peiling. Alt for mange leger tror de er ett vandrende leksikon.

- Når skaden min var som verst, ringte han hjem til meg for å høre hvordan det gikk. Det husker jeg at jeg satt veldig pris på.

Rune Dahl er en tipptopp lege jeg absolutt ville anbefalt! Jeg har ingenting negativt å si om han.

Trygg

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

Kari Skogstad Thori er en hyggelig, imøtekommende og lyttende lege. Hun er interessert i pasienten og følger opp prøve svar og ringer hvis det er noe hun trenger å drøfte med pasienten. Hele familien har henne som fastlege og vi føler oss godt ivaretatt av Kogstad!

Profesjonell , lyttende og forståelsesfull

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

Jeg har hatt Kari T. Kogstad som fastlege siden 2004. Siden den gang har jeg flyttet, men tviholder på en superbra lege ! Hun er profesjonell , lyttende og forståelsesfull. Slike leger skal en i hvert fall ikke bytte bort.
Kan være en utfordring å få time på Gjerdrum legesenter etter at rutinene ble endret. Kun time fra en dag til dagen etter. Det passer i hvert fall meg meget dårlig å ikke kunne planlegge litt lenger frem.
(legen kan ikke klandres for det)

God lege

Lege: Christian Wirsching Skrevet

I forhold til min gamle lege fremstår Christian sympatisk og interessert.

Jeg kan ikke kjenne han igjen i det en annen skriver her om at han ikke ville hjelpe, fordi han ikke var blitt besøkt før. Det tror jeg må ha vært en misforståelse.

Bra lege, flott menneske

Lege: Ellen Marie Sve Skrevet

En god lege, og ikke minst et fint menneske. Faglig dyktig, samtidig åpen for ny lærdom og innsikt. Stor forståelse for personlige kriser og mulige løsninger på disse. Setter pris på hennes humor i "håpløse" situasjoner og interesse for hva som både er her og nå, men også hva som kan komme. Hadde hun hatt mer tid ville jeg likt å heller ha noen flere samtaler, råd og tips fremfor piller, men dette gjelder vel de fleste leger.
Veldig flott lege og generelt fornøyd med senterets atmosfære med flinke, varme folk både i resepsjonen og på laben. Anbefales!

Skuffende

Lege: Christian Wirsching Skrevet

Var ikke godt kjent med denne legen og angrer på at jeg dro dit for å få fikset helseproblemet mitt. Det var visst uaktuelt å hjelpe meg fordi jeg skulle visst ha kommet da problemet mitt begynte, som er et veldig underlig argument, om du spør meg.

Denne legen er imponerende!

Lege: Rune Dahl Skrevet

Legen var ikke min, men min sønns fastlege. Han gjorde en imponerende innsats for å sette seg inn i problematikken rundt min sønns sykdom. Faktisk har jeg aldri opplevd maken i alle de år vi har vært i kommunen. Jeg følte at han var engasjert, til å stole på og bestemt på å finne svar på de spørsmål vi måtte ha. Han fulgte opp hver ting han sa han skulle følge opp. Jeg følte at han lyttet og at han respekterte oss som mennesker. Jeg ville bytte til denne legen, men skal nå flytte ut av kommunen, så da gjør jeg det ikke. Jeg anbefaler ham på det sterkeste!

Blir tatt på alvor

Lege: Christian Wirsching Skrevet

Det var litt "skummelt" å få ny lege da den "gamle" gikk av med pensjon. Ved første besøk fikk jeg fort tillit til den nye legen. Han stiller de rette spørsmålene og lytter til svarene. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor når jeg forteller om min situasjon, og jeg stoler på hans vurderinger.

Ikke å anbefale!

Lege: Rune Dahl Skrevet

Beskriver mine plager, legen gjesper. Forteller hva jeg sliter med, legen sier "Huff da!" Min diagnose fortjener ikke hjelpemidler eller å bli tatt seriøst! Samlebåndsfølelse. Ikke å anbefale, nei!

Kjempe flinke lege

Lege: Rune Dahl Skrevet

Jeg syntes han er helt fantastisk lege som tar deg på alvor. Og er veldig forståelse full.

verdens beste lege

Lege: Ellen Marie Sve Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 17 år og er kjempe fornøyd. !. hun lytter, er forståelsesfull og hjelpsom. kunne ikke fått bedre lege.