Gjerdrum legesenter

Nystuen 1 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av Gjerdrum legesenter

Utrolig dyktig og empatisk

Lege: Magnus Sæves Skrevet

Etter å hatt en meget kompetent og dyktig lege i Einar Sæves siden barnsben av føler jeg meg meget ivaretatt og godt behandlet av Magnus. Han er en lyttende, forklarende og tar gode og fornuftige avgjørelser på videre behandlinger om det er nødvendig. Og ikke minst så er han mer opptatt av deg som pasient enn pc og klokke. Har intet annet en godord å si om min "nye" og føler meg priviligert.

Fantastisk

Lege: Ellen Marie Sve Skrevet

Hun er en utrolig flink lege. Har brukt henne i 20 år, og hele min familie er så heldig å ha henne som fastlege.
Kan bare anbefale henne. Nøye, flink til å få deg videre i systemet, hvis hun mener det er behov for det. Støttende, og alltid søt og imøtekommende

Dyktig og kompetent lege.

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

Fra første time fikk jeg et godt inntrykk. Følte meg hørt og tatt på alvor. Hun har en god måte å være løsningsorientert på og tar med pasienten på veien.

Meget fornøyd.

Lege: Christian Wirsching Skrevet

Seriøs og lyttende. Samarbeider godt. Enkelt å få time. Også veldig flink med barn. En av de beste fastlegene jeg har hatt.

Rune Dahl er en super lege!

Lege: Rune Dahl Skrevet

At Rune Dahl ikke har smekkfull liste med pasienter og lange ventetider fatter jeg ikke. Dahl er en super lege som alltid er der for deg. Jeg har vært ganske mye hos han pga en skade jeg pådro meg for ett par år siden. Han har tatt meg seriøst fra dag en. Jeg ramser opp hva jeg syns er positivt med han i punkter.

- Tar deg seriøst. Uansett alvorlighetsgrad.
- Har glimt i øyet og humor også.
- Får nesten alltid time på dagen.
- Stirrer ikke inn i PC skjermen mens du prater.

- Han er ydmyk om sin egen kunnskap, er det noe han ikke kan eller er usikker på, innrømmer han det og sender deg til noen som har peiling. Alt for mange leger tror de er ett vandrende leksikon.

- Når skaden min var som verst, ringte han hjem til meg for å høre hvordan det gikk. Det husker jeg at jeg satt veldig pris på.

Rune Dahl er en tipptopp lege jeg absolutt ville anbefalt! Jeg har ingenting negativt å si om han.