Gjerdrum legesenter

Nystuen 1 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av Gjerdrum legesenter

Utrolig dyktig og empatisk

Lege: Magnus Sæves Skrevet

Etter å hatt en meget kompetent og dyktig lege i Einar Sæves siden barnsben av føler jeg meg meget ivaretatt og godt behandlet av Magnus. Han er en lyttende, forklarende og tar gode og fornuftige avgjørelser på videre behandlinger om det er nødvendig. Og ikke minst så er han mer opptatt av deg som pasient enn pc og klokke. Har intet annet en godord å si om min "nye" og føler meg priviligert.

Fantastisk

Lege: Ellen Marie Sve Skrevet

Hun er en utrolig flink lege. Har brukt henne i 20 år, og hele min familie er så heldig å ha henne som fastlege.
Kan bare anbefale henne. Nøye, flink til å få deg videre i systemet, hvis hun mener det er behov for det. Støttende, og alltid søt og imøtekommende

Veldig bra lege

Lege: Einar Bovin Sæves Skrevet

Er interessert i pasienten. God til å samtale og forklare. Lyttende, sitter ikke klistret til dataskjermen.

Dyktig og kompetent lege.

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

Fra første time fikk jeg et godt inntrykk. Følte meg hørt og tatt på alvor. Hun har en god måte å være løsningsorientert på og tar med pasienten på veien.

Meget fornøyd.

Lege: Christian Wirsching Skrevet

Seriøs og lyttende. Samarbeider godt. Enkelt å få time. Også veldig flink med barn. En av de beste fastlegene jeg har hatt.