Gjerdrum legesenter

Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nystuen 1 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av Gjerdrum legesenter

Super lege

Lege: Magnus Sæves Skrevet

Har hatt Magnus som fastlege noen år nå. Opplever at han har et helhetlig fokus på meg som pasient: At helsen påvirkes av mange faktorer, og de er han flink til å se. Han følger opp med spørsmål fra tidligere besøk, og er veldig grundig. Han er alltid rask til å svare på e-konsultasjoner og jeg føler meg alltid veldig godt ivaretatt. Veldig glad for at jeg har ham som fastlege.

Flink lege

Lege: Magnus Sæves Skrevet

Har hatt Magnus som lege i mange år allerede, og er veldig fornøyd. Selv om ham nesten alltid er forsinka, har han alltid tid til meg når jeg kommer inn. Det er verdt ventinga. Dyktig, lyttende, omsorgsfull og blid. Glad jeg har han som min fastlege

Dårlig lytter

Lege: Magnus Sæves Skrevet

Etter å ha fått Magnus Sævnes som min fastlegen har jeg for første gang følt meg til side satt. Han har allerede bestemt seg for behandlingsplan videre, når jeg er uenig må jeg kverulere. Han er alltid forsinket.

Utrolig

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

Faglig dyktig, effektiv og veldig hyggelig. Føler hun oppriktig bryr seg. Kunne ikke fått en bedre lege! Føler oss trygge og godt ivaretatt. Flink med barn

Veldig behagelig og utrolig dyktig. Anbefales på det sterkeste!!

Lege: Sonja Natasha Pettersen Skrevet

Hun er punktlig og virker ærlig interessert i meg som pasient. Hun ser meg som et helt menneske som hun virkelig ønsker å hjelpe. Kan ikke si annet enn at hun får min beste anbefaling, og hun er veldig interessert i samarbeid, noe jeg følte glapp i kommunikasjonen med min forrige på huset. Hun tar de blodprøvene som anbefales, og hun ringte meg privat i dag for å komme å ta en ny, da stoffskiftet var i ulage. og hun lytter...ikke bare hører etter. Veldig glad for å ha fått byttet, for jeg har dessverre hatt noen måneder inn og ut av sykehus, så nå blir det vei i vellinga. og hun samarbeider tett med de forskjellige instansene. Jeg har et komplekst sykdomsbilde som krever ekstra oppfølging, og der er hun en ener!!!