Terje Thorkildsen Rambøl

Autorisasjon (2007)

Terje Thorkildsen Rambøl er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Terje Thorkildsen Rambøl

Manglende forståelse

Dessverre opplevde jeg at denne legen manglet nødvendig kompetanse og forståelse til å sette seg inn i mitt sykdomsbilde og gi meg det jeg hadde behov for av oppfølging og behandling.
Noe som over tid ble frustrerende og tungt å forholde seg til og resulterte i et legebytte.

Nøyaktig. god oppfølging, har tid til deg !!!

Flink med resepter og medisiner jfr. medisiner som ikke bør brukes samtidig, og bivirkninger.....Positiv, godt humør.

Fantastisk og empatisk lege

Jeg har snar hatt denne legen i snft 1 år og er kjempe fornøyd, han lytter og ser på deg og ikke på skjermen, har aldri følt han har ville ha meg ut døra fortest mulig.
Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine!

Virker uinteressert

Jeg har nå hatt flere timer spredt over lengre tid hos denne legen. I møtet med meg fremstår han lite interessert i meg som pasient og uengasjert i jobben sin.
Det har vært lang ventetid for å komme inn, og når jeg har fått komme inn har han hastet seg igjennom timen på noen få minutter, alle gangene jeg har vært der.
Denne legen har ikke fremstått som en engasjert eller handlekraftig lege under mine timer. Jeg har sett meg nødt til å finne en annen fastlege, ettersom jeg ikke har fått nødvendig hjelp for min sykdom.

Kjempefin

Kjempefin for meg! Tilgjengelig og lyttende, ung og kreativ. Enkel timebestilling. Virker seriøs og oppdatert