Sørbyen Legesenter

Telefonnummer72 59 20 0072 59 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av Sørbyen Legesenter

Kjempe grei.

Lege: Einar Låstad Kjosavik Skrevet

Bare positive opplevelser. Virker veldig flink. Synes han tar mine vurderinger på alvor og bruker tid for å finne rett løsning. Hyggelig kar.

Tar deg ikke på alvor

Lege: Einar Låstad Kjosavik Skrevet

Lege som ikke tar deg på alvor. Sitter med ryggen til og skriver/søker på pc. Er for kjapp til å å trekke konklusjoner og henviser til undersøkelser som ikke er nødvendige. Lytter ikke til pasienten. Skriver ut resepter på smertestillende uten å utrede årsaken bak smertene. Fremstår som en svært uerfaren og usikker lege.

Dyktig lege

Lege: Anders Folven Skrevet

Igjen en tur til lege for en prat 6/7 , får god hjelp og oppfølging. Blir hørt og forstått. Tar seg tid til meg og kommer med gode svar og løsninger. Føler meg så veltilpasset her at man får lyst til å bestille ny time på turen ut fra legen.
Nok en gang- fantastisk lege :)

Grundig og ansvarsfull lege

Lege: Ingeborg Hov Skrevet

Jeg har hatt Ingeborg Hov som vikar mens min fastlege var i permisjon. Jeg opplevde henne som grundig og ansvarsfull. Hver gang jeg hadde spørsmål fikk jeg klare svar og hjelp med det konkrete jeg tok opp. Anbefales.

Denne lege frarådes

Lege: Inga Marthe Grønseth Skrevet

Sender ikke innsyn i pasientjournal for hennes journalføringer trass flere purringer. Henviste ikke videre ved behov for dette. Denne lege fremviser å være lite seriøs og frarådes.