Sørbyen Legesenter

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved Sørbyen Legesenter

Trygg og god lege

Lege: Einar Låstad Kjosavik Skrevet

Føler meg så godt ivaretatt under konsultasjoner. Han ser deg for den du er og er engasjert i det du kommer for. Har alltid tid til pasienten så man slipper å bli stressa på tiden. Prøver så langt han kan å hjelpe deg på best mulig måte. Han henviser deg dit du eventuelt må om han ikke kan gjøre mere selv. Kommer med gode forslag og løsninger. Er så takknemlig for alt han har gjort for meg og de andre i familien min.
Anbefales på det sterkeste! 😀

Engasjert og kunnskapsrik

Lege: Anne Mikaela Hauffen Skrevet

Hun gir et rolig og samtidig engasjert inntrykk. Er ikke ensporet, men forsøker heller å se helheten og finne ut om det er flere ting som kan ligge bak plagene. Gir gode tips om andre profesjoner innen helse som kan være til hjelp, og henviser gjerne videre. Veldig fornøyd med henne, siden dag en.

God på kvinnehelse

Lege: Anne Mikaela Hauffen Skrevet

Opplever Hauffen som en kunnskapsrik lege, men synes ikke hun har helt "mennesketekke". Verken jeg eller barna har noe særlig kjemi med henne. Veldig god når det kommer til kvinnehelse, der føler jeg at hun er i sitt ess og er engasjert og dyktig.

Erfaren lege

Lege: Anders Folven Skrevet

God til å lytte. Medmenneske og tenker holistisk. Tar seg god tid når det er nødvendig. Hyggelig og imøtekommende. Er kjempefornøyd

Grei og hyggelig

Lege: Anders Folven Skrevet

Han er hyggelig og grei, men følte litt manglende oppfølging. Tar deg på alvor, selv med plager som ikke er synlige. Veldig god lege, men følte det ble litt kleint av og til.