Sørbyen Legesenter

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av Sørbyen Legesenter

Trygg

Lege: Anne Mikaela Hauffen Skrevet

Hun tar seg tid til å lytte, og jeg oppfatter henne som en stødig og flink lege som kan faget sitt. Opplever æ bli tatt på alvor når jeg kommer og får tilstrekkelig med informasjon. Henviser raskt dersom hun mener det trengs.

Anbefales på det sterkeste

Lege: Inga Marthe Grønseth Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt, tar meg på alvor når jeg har eventuelle bekymringer og er effektiv men tar seg samtidig god tid til problemene som trenger litt ekstra undersøkelse osv.

Empatisk, påkoblet og trygg

Lege: Anne Mikaela Hauffen Skrevet

Ei dame som er interessert, empatisk, viser forståelse, pragmatisk, trygg og stødig, føler deg sett av henne. Rett og slett en sjelden blomst av en lege.

Kjempe grei.

Lege: Einar Låstad Kjosavik Skrevet

Bare positive opplevelser. Virker veldig flink. Synes han tar mine vurderinger på alvor og bruker tid for å finne rett løsning. Hyggelig kar.

Tar deg ikke på alvor

Lege: Einar Låstad Kjosavik Skrevet

Lege som ikke tar deg på alvor. Sitter med ryggen til og skriver/søker på pc. Er for kjapp til å å trekke konklusjoner og henviser til undersøkelser som ikke er nødvendige. Lytter ikke til pasienten. Skriver ut resepter på smertestillende uten å utrede årsaken bak smertene. Fremstår som en svært uerfaren og usikker lege.