Valborg Hoen-Lund

Allmennlegeklinikken

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Allmennlegeklinikken
Albums gate 9 3016 Drammen
Valborg Hoen-Lund er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Valborg Hoen-Lund

Valborg er den beste legen jeg har hatt. Hun bryr seg genuint om deg, og er veldig flink til å følge deg opp med den minste lille ting. Hun er en god lytter, og tar seg alltid tid i sin hektiske hverdag.

Topp fastlege!

Valborg er dedikert, lyttende, effektiv og tar seg tid til meg som pasient. Hun er løsningsorientert, og i motsetning til min forrige fastlege er hun alltid imøtekommende. Får time raskt, også når det har oppstått ting som krever time samme dag.

Den mest oppmerksomme legen jeg har hatt!

Aldri før hatt en fastlege som er mer oppmerksom og dedikert til jobben sin enn Valborg Hoen Lund. Håper hun er tilbake snart etter studier.

Byttet til en annen lege.

Denne vurderingen gjelder vikar legen, Randi Sandbekk. Manglende informasjon i journalen. Henviser helst ikke til spesialist. Bruker evigheter å komme frem på telefonen. Får beskjed å bruke internet for å kommunalisere og da blir ikke beskjedene fult opp før etter et par runder med purringer, Mener at hun ikke kan bruke tid og penger med å gi skriftlig informasjon pasient ønsker, bekreftelser, henvisninger og journal. Har opplevd å bli ignorert totalt ved spørsmål om informasjon angående min egen helse. Viser lite interesse i pasienten.

Dyktig og hyggelig

Valborg er en trivelig og dyktig lege, som raskt fant ut årsak og behandlingsmåte. Hun tar seg tid til å lytte og kan behandle flere temaer i løpet av legetimen. Veldig effektiv når vi først har blitt enige om en videre behandlingsmåte/tester som skal gjøres etc.
Anbefales på det sterkeste!

Utilgjengelig

Jeg har nå ringt og stått i telefonkø i minst 30 minutter 3 ganger over de siste 2 dagene, uten å komme frem.

Beste legen jeg har hatt

Flott lege. God kompetanse, behagelig å ha med å gjøre, handlingskraftig og bade rolig og engasjert.

En god og empatisk lege

En lege som både er faglig dyktig og empatisk. Hun viser at hun tar meg alvorlig, selv om det bare er snakk om små "tulleproblemer". Hun er flink til å spørre hva jeg forventer ut av legebesøket, og følger meg godt opp i etterkant av prøver o.l. Jeg er veldig fornøyd!

Veldig god lege

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun viser forståelse, tar tak i ting med en gang, og snakker tydelig. Det er lett å kommunisere med henne, og jeg føler at hun tar meg seriøst.

Lite empatisk

Synes hun gjør en helt grei jobb ved konkret, fysisk sykdom. Hun viste derimot lite empati og var direkte kort den ene gangen jeg stod oppi noe svært vanskelig om jeg sårt trengte sykemelding. Synes også hun har en sterk "legen vet best"- holdning som hun ikke er redd for å vise, og dette er problematisk når man er i en sårbar situasjon. Jeg er ikke en som går ofte til legen, men det blir et legebytte på meg.
Kontordamene skal derimot ha all mulig ros!!

Forsto ikke min jobbsituasjon

Det var betryggende at jeg ble undersøkt, og det ble tatt prøver på stedet, samt ordnet opp i noe der og da. Derimot viste hun lite forståelse for at mitt risikofylte skiftarbeid krever at jeg ikke har nedsatt almentilstand på jobb. Derfor føltes det nedverdigende å måtte vri en sykemelding ut av legen, når jeg ikke har følt meg så syk på 24 år.

Hyggelig og søt

Ja, hun er hyggelig og søt, men jeg trenger en lege som er mer en det. Hun viste manglende kunnskaper om min sykdom og det virket ikke som hun var interessert i å tilegne seg mer kunnskap om dette heller. Hun virket ikke veldig løsningsorientert. Hun ønsket å gi meg smertestillende istedenfor å prøve å finne ut årsaken til smertene. Kommer andre leger inn midt i min time og prater med henne i opptil 10 min uten å registrere at jeg sitter der. Respektløst. Jeg ønsker å føle meg trygg på min leges fagkunnskaper og å vite at mine interesser blir ivaretatt på best mulig måte. Det opplevde jeg ikke hos Valborg.

Den beste legen jeg har hatt

Hun har vært fastlege for hele familien min til vi flyttet til en annen sted, og hun er forsatt fastlege til mannen min. Jeg synes at hun er en av de beste fastleger i Norge. Jeg er takknemlig til henne for den tålmodighet og forståelse hun hadde avgående familien min.

Dyktig lege

Valborg er en kjempedyktig lege med godt humør. Ikke bare er hun dyktig faglig,men hun er også et medmenneske som er forståelsesfull,setter seg godt inn i situasjonen,tar situasjonen din på alvor,omsorgsfull, ser deg som pasient og bruker god tid på å forklare.

Jeg begynte å gå til Valborg etter en dårlig opplevelse med en fastlegevikar og aldri har jeg før møtt en lege som går langt utenfor legerollen for å hjelpe,og gjøre sitt ytterste for å gi god hjelp og råd.
Tilogmed legesekretærene som tar imot deg og tar prøver er veldig dyktige og alltid blide.

Meget behagelig

Hun er nøye og tar seg god tid til pasientene. Meget kunnskapsrik og flink. Meget behagelig å prate med.

Hun er snill, grei, hjelpsom, flink til å passe på resultater fra sykehus. Psser på å gi riktige medisiner. Koordinerende.

Empatisk ovenfor andre medmennesker

Valborg Hoen-Lund er den beste legen jeg noen gang har hatt, jeg er selv kronisk syk så det blir en del legebessøk i året. Valborg tar meg på alvor og hun er meget dyktig til og følge opp sykdom. Hun er empatisk ovenfor andre medmennesker og hun er en god lytter. Hun har også gode kunskaper som lege og hun tar seg god tid når du først er inne hos hun og jeg føler meg heldig som har hun som min fastlege!

Valborg Hoen-Lund er en meget dyktig og hyggelig lege. Hun er genuint interessert i deg og man føler seg svært godt ivaretatt. Hoen-Lund tar seg tid og viser forståelse for deg som pasient. Anbefaler Hoen-Lund på det sterkeste.

grei nok

hyggelig og grei, men jeg fikk litt følelsen av at jeg bare var en i mengden.

Lempfeldig

Etter to besøk hos denne legen fikk jeg nok. Jeg er vanligvis sjelden hos lege og forventer derfor å føle at jeg blir hørt. Jeg opplever at hun er stresset, er langt over tidsskjema, går ut og inn under min konsultasjon, og har en lettvin og avvisende kommentar til det jeg ønsker å ta opp. I tillegg tok hun noen prøver som viste seg å være fordårlig utført, slik at jeg må tilbake for å få tatt denne på nytt. Også restriktiv medhenvisning da jeg ga uttrykk for reell bekymring for en arvelig krefttype som min mor har vært rammet av.Da prøvesvarene viste celleforandringer fikk imidlertid pipa en annen lyd. Nei, sånne legerkan man ikke ha.

Denna kliniken ær næstan omøjlig att få tag på

Har førsøkt i lång tid att komma i kontakt med min fastlege och nær kliniken inte ens klarar att ta tlf så ger jag upp. Vill helst aldrig se denna platsen igen