Valborg Hoen-Lund

Allmennlegeklinikken
Albums gate 9 3016 Drammen
Valborg Hoen-Lund er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Valborg Hoen-Lund

Fantastisk lege og andre ansatte!

Alltid imøtekommende, rolig og varm.Kommer alltid raskt til time hos henne.
Jeg har aldri hatt en bedre fastlege enn Valborg.
Damene som tar deg i mot, og er legesekretærer ved klinikken, er utrolig flotte mot pasientene.

Valborg er den beste legen jeg har hatt. Hun bryr seg genuint om deg, og er veldig flink til å følge deg opp med den minste lille ting. Hun er en god lytter, og tar seg alltid tid i sin hektiske hverdag.

Topp fastlege!

Valborg er dedikert, lyttende, effektiv og tar seg tid til meg som pasient. Hun er løsningsorientert, og i motsetning til min forrige fastlege er hun alltid imøtekommende. Får time raskt, også når det har oppstått ting som krever time samme dag.

Den mest oppmerksomme legen jeg har hatt!

Aldri før hatt en fastlege som er mer oppmerksom og dedikert til jobben sin enn Valborg Hoen Lund. Håper hun er tilbake snart etter studier.

Byttet til en annen lege.

Denne vurderingen gjelder vikar legen, Randi Sandbekk. Manglende informasjon i journalen. Henviser helst ikke til spesialist. Bruker evigheter å komme frem på telefonen. Får beskjed å bruke internet for å kommunalisere og da blir ikke beskjedene fult opp før etter et par runder med purringer, Mener at hun ikke kan bruke tid og penger med å gi skriftlig informasjon pasient ønsker, bekreftelser, henvisninger og journal. Har opplevd å bli ignorert totalt ved spørsmål om informasjon angående min egen helse. Viser lite interesse i pasienten.