Valborg Hoen-Lund

Allmennlegeklinikken

Albums gate 9 3016 Drammen
Valborg Hoen-Lund er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Valborg Hoen-Lund

Den mest oppmerksomme legen jeg har hatt!

Aldri før hatt en fastlege som er mer oppmerksom og dedikert til jobben sin enn Valborg Hoen Lund. Håper hun er tilbake snart etter studier.

Byttet til en annen lege.

Denne vurderingen gjelder vikar legen, Randi Sandbekk. Manglende informasjon i journalen. Henviser helst ikke til spesialist. Bruker evigheter å komme frem på telefonen. Får beskjed å bruke internet for å kommunalisere og da blir ikke beskjedene fult opp før etter et par runder med purringer, Mener at hun ikke kan bruke tid og penger med å gi skriftlig informasjon pasient ønsker, bekreftelser, henvisninger og journal. Har opplevd å bli ignorert totalt ved spørsmål om informasjon angående min egen helse. Viser lite interesse i pasienten.

Dyktig og hyggelig

Valborg er en trivelig og dyktig lege, som raskt fant ut årsak og behandlingsmåte. Hun tar seg tid til å lytte og kan behandle flere temaer i løpet av legetimen. Veldig effektiv når vi først har blitt enige om en videre behandlingsmåte/tester som skal gjøres etc.
Anbefales på det sterkeste!

Utilgjengelig

Jeg har nå ringt og stått i telefonkø i minst 30 minutter 3 ganger over de siste 2 dagene, uten å komme frem.

Beste legen jeg har hatt

Flott lege. God kompetanse, behagelig å ha med å gjøre, handlingskraftig og bade rolig og engasjert.