Kari Sofie Fauskanger

Tlf: 22 70 39 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Sofie Fauskanger er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Sofie Fauskanger

Tok meg på alvor

Har mye kunnskap og er veldig nøye i sitt arbeid. Blir alltid behandlet med respekt og hun undersøkte meg nøye sist jeg var hos henne.

Har dog opplevd henne som streng og skarp ved flere anledninger.

IKKE akseptabelt

Frekk, viser IKKE tegn til sympati. Har ikke vært borti verre. Burde lære hvordan man behandler mennesker. Kom til legen med et problem jeg var bekymret over. Jeg hadde tydeligvis fått en hastetime noe jeg ikke var klar over. Første jeg får kjeft for er at dette IKKE er hast, før hun i det hele tatt hadde hørt eller sett noe. Timen blir bare verre og verre og behandlingen jeg får har jeg prøvd i 4 år uten hell. Er i sjokk over hvordan det går ann å behandle mennesker slik.

Grundig og hyggelig

En imøtekommende og hyggelig lege. Hun var lyttende og gjorde en meget grundig jobb. Veldig fornøyd!

Høy kompetanse og godt menneske

En seriøs lege som tar pasienten på alvor og bruker all nødvendig tid på problemet. Hun ønsker pasientens beste og gir av sin kunnskap for at pasienten kan leve godt med sykdom/symptom.

Hyggelig, empatisk, effektiv og grundig lege - anbefales

Har gått hos Dr. Fauskanger i noen år, særlig i forbindelse med svangerskapskontroller, og har bare positive opplevelser med henne. Alltid blid og hyggelig. Jobber effektivt, men føler hun likevel er grundig. God hukommelse fra gang til gang. Empatisk.