Kari Sofie Fauskanger

Tlf: 22 70 39 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Sofie Fauskanger er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Sofie Fauskanger

IKKE akseptabelt

Frekk, viser IKKE tegn til sympati. Har ikke vært borti verre. Burde lære hvordan man behandler mennesker. Kom til legen med et problem jeg var bekymret over. Jeg hadde tydeligvis fått en hastetime noe jeg ikke var klar over. Første jeg får kjeft for er at dette IKKE er hast, før hun i det hele tatt hadde hørt eller sett noe. Timen blir bare verre og verre og behandlingen jeg får har jeg prøvd i 4 år uten hell. Er i sjokk over hvordan det går ann å behandle mennesker slik.

Grundig og hyggelig

En imøtekommende og hyggelig lege. Hun var lyttende og gjorde en meget grundig jobb. Veldig fornøyd!

Høy kompetanse og godt menneske

En seriøs lege som tar pasienten på alvor og bruker all nødvendig tid på problemet. Hun ønsker pasientens beste og gir av sin kunnskap for at pasienten kan leve godt med sykdom/symptom.

Hyggelig, empatisk, effektiv og grundig lege - anbefales

Har gått hos Dr. Fauskanger i noen år, særlig i forbindelse med svangerskapskontroller, og har bare positive opplevelser med henne. Alltid blid og hyggelig. Jobber effektivt, men føler hun likevel er grundig. God hukommelse fra gang til gang. Empatisk.

Anbefales!

En kjempegod lege som både er kunnskapsrik og hyggelig. Jeg har mest brukt henne i forbindelse med svangserskapskontroll, men også ved et par andre anledninger. Alltid fått raskt time og hun tar seg god tid til deg. Presis, lite venting. Jeg må dessverre skifte lege grunnet flytting, men kan anbefale henne på det varmeste.

Slutter hos henne

Hun virker profesjonell og effektiv, og det kan sees både positivt og negativt.
Hun er ikke like flink til å lytte, når hun lytter ser det ut som om hun anstrenger seg for å lytte, ikke fordi det interesserer henne. Hun virker streng og har tydelig sine egne meninger som det ikke nytter å si imot.
Hun og jeg er kanskje ikke enige om så mye, og da nytter ikke denne såkalte kommunikasjonen.
Takk for meg!

Stresset

Legen vil bare behandle en ting om gangen noe som betyr at man må må gå unødvendig ofte til legen.

Det burde vært mulig å bestille dobbelttime noe det ikke er i dag. Det betyr at mån ofte må gå fra jobben for å få behandling.

Fornøyd med denne legen

Jeg kjenner meg ikke igjen i de andre vurderingene på denne siden. Min opplevelse av denne legen er at hun er dyktig, profesjonell og interessert i deg som person. Hun har vært godt forberedt til timene det har trengtes og tatt meg på alvor. Hun er hyggelig og empatisk, men er kanskje litt brå/krass hvis du kommer med småting som f.eks forkjølelse som du egentlig ikke trenger legetime for.

Jeg vil spesielt trekke frem svangerskapsoppfølgingen hun til nå har hatt med meg, jeg er spesielt fornøyd med måten hun har håndtert de ulike problemstillingene og plagene jeg har tatt opp med henne.

En lege jeg trygt anbefaler til alle :-)

Katastrofe

Kari Sofie Fauskanger vil jeg fraråde på det sterkeste. Mangel på empati, lite fleksibel og kun ute etter å få pasienten raskt avgårde. Ikke prøv å spørre om noe annet enn det du har booket time for!
Et skrekkeksempel på fastlegeordningen!!!

En dyktig og hyggelig fastlege

Hun forklarer godt, og det er lett å komme med spørsmål når jeg lurer på noe.
Rask og effektiv, men gir meg tid når det trengs.
Hyggelig.
Kan bestille time pr SMS, så jeg venter aldri i telefon.

Usympatisk

Denne legen er den verste jeg har vært borti noensinne. Hun hadde ikke lest min journal noen av gangene jeg var hos henne, hun glemte at hun hadde møtt meg og hun trodde ikke på meg når jeg sa jeg var ufør, noe hun lett kunne ha sett ved å lest journalen min. Hun rett og slett hevdet at jeg løy!
Dama har fått meg til å gråte og hun er den eneste grunnen til at jeg nå har byttet legekontor.
Legekontoret i seg selv er kjempe flinke og snille, men er du ute etter en sympatisk, hyggelig, imøtekommende og ordentlig lege så finner du det ikke hos henne! Hold dere unna!

Konkret og Realistisk!

Ingen ting negativt å si om denne legen (hittil i allefall!)
- hun har satt seg GODT inn i helse bildet. Familiær helsehistotikk, og har fordypet seg i det som man er usikker på.
Hun har ett høyt tempo. Men kun effektiv-høyt!
- ikke "redd" for å ta en kontroll "for mye" og jobber ut ifra fakta. (Noe som har vært manglende enkelte andre steder/andre tidligere leger man har hatt!)

I tillegg, meget hyggelig og vennlig. Som familie lege.

Tjaaaa

Profesjonell ,konsis og målrettet,men mangler empati og menneskelig innsikt !