Kari Sofie Fauskanger

Vinderen Legekontor DA

Slemdalsveien 72 0373 Oslo
Kari Sofie Fauskanger er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Sofie Fauskanger

Hyggelig, empatisk, effektiv og grundig lege - anbefales

Har gått hos Dr. Fauskanger i noen år, særlig i forbindelse med svangerskapskontroller, og har bare positive opplevelser med henne. Alltid blid og hyggelig. Jobber effektivt, men føler hun likevel er grundig. God hukommelse fra gang til gang. Empatisk.

Anbefales!

En kjempegod lege som både er kunnskapsrik og hyggelig. Jeg har mest brukt henne i forbindelse med svangserskapskontroll, men også ved et par andre anledninger. Alltid fått raskt time og hun tar seg god tid til deg. Presis, lite venting. Jeg må dessverre skifte lege grunnet flytting, men kan anbefale henne på det varmeste.

Slutter hos henne

Hun virker profesjonell og effektiv, og det kan sees både positivt og negativt.
Hun er ikke like flink til å lytte, når hun lytter ser det ut som om hun anstrenger seg for å lytte, ikke fordi det interesserer henne. Hun virker streng og har tydelig sine egne meninger som det ikke nytter å si imot.
Hun og jeg er kanskje ikke enige om så mye, og da nytter ikke denne såkalte kommunikasjonen.
Takk for meg!

Stresset

Legen vil bare behandle en ting om gangen noe som betyr at man må må gå unødvendig ofte til legen.

Det burde vært mulig å bestille dobbelttime noe det ikke er i dag. Det betyr at mån ofte må gå fra jobben for å få behandling.

Fornøyd med denne legen

Jeg kjenner meg ikke igjen i de andre vurderingene på denne siden. Min opplevelse av denne legen er at hun er dyktig, profesjonell og interessert i deg som person. Hun har vært godt forberedt til timene det har trengtes og tatt meg på alvor. Hun er hyggelig og empatisk, men er kanskje litt brå/krass hvis du kommer med småting som f.eks forkjølelse som du egentlig ikke trenger legetime for.

Jeg vil spesielt trekke frem svangerskapsoppfølgingen hun til nå har hatt med meg, jeg er spesielt fornøyd med måten hun har håndtert de ulike problemstillingene og plagene jeg har tatt opp med henne.

En lege jeg trygt anbefaler til alle :-)