Vinderen Legekontor DA

Slemdalsveien 72 0373 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vinderen Legekontor DA

Ikke tillitvekkende

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Jeg hadde denne fastlegen i litt over 10 år. Mitt førsteinntrykk var at han var kunnskapsrik. Etterhvert ble jeg i stadig større tvil om hvorvidt han er tilstrekkelig oppdatert på for eksempel bivirkninger av medisiner, dosering av medisiner og kostholdsråd.
I tillegg virker det som at han velger raske løsninger for å få pasientene fortest mulig ut døren.

Dårlig service

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Jeg har hatt Kari som fastlege siden 2018, men har kun sett selve Kari totalt kanskje 5 ganger, ettersom hun har fast vikar på 100% stilling. Vikaren Elin er muligens den minst empatiske legen jeg har vært borti, dessverre. Det har skjedd flere ganger at jeg ble totalt avvist av hun og sendt hjem uten noe hjelp. Fikk også faktura en gang selv om det var ekstremvær og umulig å komme seg til legekontoret, jeg fikk bare beskjed om at «jeg klarte å komme meg på jobb, jeg tok ikke fly til jobb, da burde du også kunne kommet». Jeg har nå heldigvis bytta fastlege, men jeg er fortsatt utrolig sjokkert over oppførselen. Helt forferdelig.

Medmenneskelig og faglig sterk fastlege

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Jeg har hatt Fauskanger som fastlege siden hun kom til Vinderen legekontor. Hun er svært faglig sterk, er et godt medmenneske og har et godt blikk for situasjonen. Jeg er evig takknemlig for at hun var min fastlege da hun forsto symptomene på alvorlig sykdom hos meg, og for den fantastiske oppfølgingen jeg fikk videre. Hun hjalp meg å gjenvinne troen på meg selv i en vanskelig tid. Fauskanger er klok og har stor integritet, og er en fastlege som har ryggen din når du virkelig trenger det, både overfor arbeidsgiver, NAV, spesialisthelsetjenesten m.m. Bedre fastlege skal du lete lenge etter.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Imøtekommende, kunnskapsrik og dyktig. Bytter dessverre fastlege på grunn av flytting. Det blir vanskelig finne en like god fastlege senere :-)

Kunnskapsrik

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Alltid fått hjelp til det jeg trenger. Flink og kunnskapsrik, og tar ting alvorlig. Effektiv og henviser videre om det er nødvendig. Har vært hos hun både med meg selv og barn, og har vært veldig behjelpelig med begge deler. Gått til hun i 4 år og har ingenting å klage på. Veldig fornøyd. Timer kan bestilles digitalt og veldig greit med både telefontimer og fornying av feks sykmelding via helsenorge.