Vinderen Legekontor DA

Tlf: 22 70 39 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vinderen Legekontor DA

Lite empatisk og forståelsesfull

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i lang tid nå. Fremstår som faglig dyktig, men lite empatisk, forståelsesfull og lyttende. Jeg har overhode ikke lyst til å oppsøke denne legen da jeg opplever at hun ikke er interessert i hjelpe meg. Jeg får følelsen av at hun ikke tror på meg unasett hva slags helseproblemer jeg måtte ha. Jeg skal definitivt bytte fastlege nå, og kan ikke anbefale denne fastlegen til andre i det hele tatt!

Grundig og hyggelig

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

En imøtekommende og hyggelig lege. Hun var lyttende og gjorde en meget grundig jobb. Veldig fornøyd!

Høy kompetanse og godt menneske

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

En seriøs lege som tar pasienten på alvor og bruker all nødvendig tid på problemet. Hun ønsker pasientens beste og gir av sin kunnskap for at pasienten kan leve godt med sykdom/symptom.

En dyktig og troverdig lege og person

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Han er en Lyttende lege! Virker faglig meget orientert og følger opp pasienter på eget initiativ. Han skaper en beroligende atmosfære og har heldigvis også humor.
Har faste, men få og fornuftige prinsipper.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Raddum Frog er en fantastisk lege. Han er grundig, empatisk og flink til å lytte. Han virker oppriktig engasjert i deg som pasient og er alltid forberedt. Får inntrykk av at han er en lege som er glad i jobben sin og som ønsker å hjelpe pasienten så godt han kan. Han henviser også videre hvis han ser det nødvendig. Tommel opp for Raddum Frog.

den dyktigste legen jeg har hatt

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Ved første konsultasjon fant Raddum Frog hva som feilet meg i over 10 år, henviste raskt til den riktige klinikken - nå er jeg nesten kvitt problemet! I tillegg tok han seg tid til å snakke, lytte og diskutere. Han leste gjennom alle gamle notater fra forige fastlege-forhold.

Faglig dyktig, nøye, engasjert, forståelsesfull, empatisk, interessert, objektiv, tar seg tid, tilgjengelig, behjelpelig. Jeg er så glad for at jeg tilfeldig kom til Raddum Frog da min forrige fastlege var borte!

Anbefales!

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Raddum Frog gir et meget godt inntrykk. Han er seriøst interessert i pasientene, lytter og tar deg på alvor. I mitt tilfelle har han alltid vært godt forberedt, og har undersøkt videre når det har vært nødvendig. Kan absolutt anbefales.

Mye bra, men en kjølig holdning

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Hanne Undlien opplevde jeg som en lege med mye kunnskap, men med en holdning og tone overfor meg som pasient som var nokså kjølig og med lite empati. Hun ga seg nokså fort ved undersøkelser, og gikk lite i dybden. Jeg valgte derfor å skifte fastlege, noe jeg er glad for i ettertid.

Grei, litt kjølig

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Har hatt Hanne som fastlege i noen år, men er sjelden til lege. Hanne er alltid rimelig presis og virker faglig flink. Jeg slet en periode med søvnvansker, var da høygravid og jobbet mye, inntil 60 timer i uka. Jeg turte ikke annet da jeg var vikar. Jeg var helt utslitt da babyen kom og tenker i ettertid jeg burde fått sykemelding og ekstra oppfølging. Jeg ble kun møtt med blodtrykk og SFmåling, hun så ikke hvordan jeg hadde det tror jeg selv om jeg prøvde å få dette fram. Men, skjønner at man ikke kan oppfatte alt i en hektisk hverdag!

Styr unna Hanne hvis du er en ung kvinne!

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Jeg har aldri møtt en mer uempatisk lege! Jeg hadde ikke lenger mulighet til å gå på P-piller grunnet fare for blodpropp, da fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde noen andre valg, noe jeg visste ikke var sant. Jeg spurte derfor om muligheten for å gå på en minipille, men det stilte hun spørsmålstegn ved fordi jeg ikke var i et parforhold. Er det virkelig sånn i 2016 at en ung kvinne må forklare hvorfor hun vil forsette å gå på prevensjon? Dette var virkelig en ubehagelig opplevelse som jeg ikke unner noen. Jeg begynner nesten å lure på hvordan hun tar stilling til andre som kanskje er i en vanskeligere situasjon.

Utover over denne situasjonen har jeg følt at hun bagatellisere sykdom/tegn på sykdom og har en kald fremtoning til pasienten.

Hyggelig, empatisk, effektiv og grundig lege - anbefales

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Har gått hos Dr. Fauskanger i noen år, særlig i forbindelse med svangerskapskontroller, og har bare positive opplevelser med henne. Alltid blid og hyggelig. Jobber effektivt, men føler hun likevel er grundig. God hukommelse fra gang til gang. Empatisk.

Kompetent og god fastlege

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Vil gjerne gi tilbakemelding på min fastlege gjennom mange år; Hanne.
Hun er alltid vennlig og lyttende, inngir trygghet og gir god oppfølging.
Hun er nøktern ift medisinering, noe jeg setter stor pris på.

Anbefales!

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

En kjempegod lege som både er kunnskapsrik og hyggelig. Jeg har mest brukt henne i forbindelse med svangserskapskontroll, men også ved et par andre anledninger. Alltid fått raskt time og hun tar seg god tid til deg. Presis, lite venting. Jeg må dessverre skifte lege grunnet flytting, men kan anbefale henne på det varmeste.

Kompetent og hyggelig lege!

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Faglig flink og grundig lege som tar problemstillinger seriøst og som konsulterer spesialister dersom hun ikke selv har nok kunnskap. Hyggelig og imøtekommende. Anbefales!
En del ventetid for å få time, men legekontoret er enkelt å komme i kontakt med og svarer raskt.

Slutter hos henne

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Hun virker profesjonell og effektiv, og det kan sees både positivt og negativt.
Hun er ikke like flink til å lytte, når hun lytter ser det ut som om hun anstrenger seg for å lytte, ikke fordi det interesserer henne. Hun virker streng og har tydelig sine egne meninger som det ikke nytter å si imot.
Hun og jeg er kanskje ikke enige om så mye, og da nytter ikke denne såkalte kommunikasjonen.
Takk for meg!

Stresset

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Legen vil bare behandle en ting om gangen noe som betyr at man må må gå unødvendig ofte til legen.

Det burde vært mulig å bestille dobbelttime noe det ikke er i dag. Det betyr at mån ofte må gå fra jobben for å få behandling.

Fornøyd med denne legen

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i de andre vurderingene på denne siden. Min opplevelse av denne legen er at hun er dyktig, profesjonell og interessert i deg som person. Hun har vært godt forberedt til timene det har trengtes og tatt meg på alvor. Hun er hyggelig og empatisk, men er kanskje litt brå/krass hvis du kommer med småting som f.eks forkjølelse som du egentlig ikke trenger legetime for.

Jeg vil spesielt trekke frem svangerskapsoppfølgingen hun til nå har hatt med meg, jeg er spesielt fornøyd med måten hun har håndtert de ulike problemstillingene og plagene jeg har tatt opp med henne.

En lege jeg trygt anbefaler til alle :-)

En flink lege som tar deg på alvor

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Jeg har hatt Dr. Frog som fastlege siden han startet på Vinderen legesenter og jeg har vært fornøyd fra første besøk. Jeg har hatt en del "småproblemer", men som samtidig har vært svært plagsomme for meg. Han har alltid tatt mine henvendelser seriøst og sendt meg videre til spesialister når det har vært nødvendig. Jeg opplever ham som en flink lege med bred kompetanse samtidig som han har glimt i øyet. En human lege med evne til å vise både sympati og empati samtidig som han ikke kaster piller, kurer og antibiotika etter deg. Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Katastrofe

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Kari Sofie Fauskanger vil jeg fraråde på det sterkeste. Mangel på empati, lite fleksibel og kun ute etter å få pasienten raskt avgårde. Ikke prøv å spørre om noe annet enn det du har booket time for!
Et skrekkeksempel på fastlegeordningen!!!

En dyktig og hyggelig fastlege

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Hun forklarer godt, og det er lett å komme med spørsmål når jeg lurer på noe.
Rask og effektiv, men gir meg tid når det trengs.
Hyggelig.
Kan bestille time pr SMS, så jeg venter aldri i telefon.