Vinderen Legekontor DA

Slemdalsveien 72 0373 Oslo

Siste vurderinger av Vinderen Legekontor DA

Lite empatisk og forståelsesfull

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i lang tid nå. Fremstår som faglig dyktig, men lite empatisk, forståelsesfull og lyttende. Jeg har overhode ikke lyst til å oppsøke denne legen da jeg opplever at hun ikke er interessert i hjelpe meg. Jeg får følelsen av at hun ikke tror på meg unasett hva slags helseproblemer jeg måtte ha. Jeg skal definitivt bytte fastlege nå, og kan ikke anbefale denne fastlegen til andre i det hele tatt!

Grundig og hyggelig

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

En imøtekommende og hyggelig lege. Hun var lyttende og gjorde en meget grundig jobb. Veldig fornøyd!

Høy kompetanse og godt menneske

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

En seriøs lege som tar pasienten på alvor og bruker all nødvendig tid på problemet. Hun ønsker pasientens beste og gir av sin kunnskap for at pasienten kan leve godt med sykdom/symptom.

En dyktig og troverdig lege og person

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Han er en Lyttende lege! Virker faglig meget orientert og følger opp pasienter på eget initiativ. Han skaper en beroligende atmosfære og har heldigvis også humor.
Har faste, men få og fornuftige prinsipper.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Raddum Frog er en fantastisk lege. Han er grundig, empatisk og flink til å lytte. Han virker oppriktig engasjert i deg som pasient og er alltid forberedt. Får inntrykk av at han er en lege som er glad i jobben sin og som ønsker å hjelpe pasienten så godt han kan. Han henviser også videre hvis han ser det nødvendig. Tommel opp for Raddum Frog.