Vinderen Legekontor DA

Telefonnummer22 70 39 5022 70 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slemdalsveien 72 0373 Oslo

Siste vurderinger av Vinderen Legekontor DA

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Frog er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han er oppmerksom, sympatisk og virker oppriktig interessert, og jeg har aldri måttet vente lenge på time. Jeg har som pasient følt meg ivaretatt og sett ved hvert eneste besøk (som i løpet av 2-3 år har rukket å bli blitt ganske mange). Jeg er dessverre nødt til å bytte fastlege grunnet flytting, og kan på det varmeste anbefale Frog som fastlege.

Imøtekommende

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Virker som hun har masse tid til å høre på deg! Avslappende.
Hun er også grundig, vil prøve ut flere muligheter for problemet du har. Det kan jo virke litt unødvendig når du selv vet hva som er i veien...... Men er troverdig og forståelsesfull.

Effektiv

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Virker flink og kaster ikke bort tiden unødig - slik det skal være. Ble henvist til relevant ekspertise.

Dyktig, lyttende men effektiv

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Opplever at legen tar deg på alvor, lytter og forstår problemet. Flink til å gi tilbakemelding på hva du melder. Henviser videre når det er nødvendig, følger opp prøvesvar etc.

Sympatisk og dyktig

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Dr. Frog er den aller beste legen jeg har møtt. Han er lyttende, kunnskapsrik og oppmerksom. Han vekker umiddelbart tillit og har en vennlig og imøtekommende innstilling til sine pasienter.