Frode Kjølmoen Øen

Tlf: 51 61 25 25 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frode Kjølmoen Øen er en av 9 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Frode Kjølmoen Øen

Dyktig

Dyktig lege som hjelper med det du har behov for. Tar seg god tid til deg utenat det går utover pasienter på venterommet.

Unik lege

Jeg hadde Frode som vikarlege på sørbyen legesenter!
En av de beste legene jeg har møtt å jeg har møtt mange!
Frode ville virkelig det aller beste for meg som pasient. Han henviste meg til en av de beste kirurgene til å operere meg, Tusen takk for det!
Han nektet å godta at jeg skulle opereres i en annen by. Takket være han ble jeg operert på UNN hos en fantastisk kirurg som følge meg opp!
Jeg har hatt så lyst å fortelle Frode hvordan ting har gått men dessverre flyttet Frode.
Så til dere som er så heldig å bor der Frode er lege så har dere virkelig en fastlege utenom det vanlige!
Takk for god oppfølging og takk for at du henviste meg til en av de beste ( de weerde)
Lykke til videre!!:)

Faglig dyktig, men ikke minst lett å prate med.

Tar seg tid, lytter, stiller spørsmål ! En meget dyktig lege som du ser brenner for jobben sin , liker forsatt å lære;)! Jobben du gjør er så utrolig viktig og Frode Øen du utfører den så riktig! Vi trakk gull lodd da vi fekk deg til fastlege! Så takknemlig;)

Behagelig og tillitsvekkende

Fikk time hos denne legen da min egen fastlege var bortreist. Veldig fornøyd med konsultasjonen; effektiv, samtidig som jeg følte jeg fikk tid til å fortelle hvordan jeg hadde det og hva jeg ønsket hjelp til. Jeg fikk gode svar på alt jeg lurte på og følte meg både ivaretatt og sett.