Ole Knut Kristiansen

• Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1991)

Siste vurderinger av Ole Knut Kristiansen

Dyktig og trygg

Flink fastlege, man blir tatt på alvor og han er flink til å sende henvisninger videre når det trengs.

lite lyttende

lite lyttende og arrogant fyr. Han spør meg som pas om hva vi bør gjøre med mitt problem....han virker litt lei av jobben sin

Skal bytte lege

Jeg måtte gå til legen 3 ganger før han gjorde det jeg ba han om og det jeg bestilte time for. Måtte alle gangene betale full pris. Jeg trengte å få et skjema utfylt og han ville ikne fylle ut alle punktene på skjemaet fordi han sa det ikke var nødvendig, selv om det måtte blir fylt ut. Jeg måtte derfor til legen 3 ganger hvor jeg alle gangene måtte betale full pris, selv om jeg ikke fikk det jeg kom for. Veldig misfornøyd med dette, ettersom det ikke er han som bestemmer hva som er nødvendig på skjemaet og ikke.

Flink og effektiv

Lege Kristiansen var både faglig dyktig og ikke minst effektiv. I tillegg var han meget behagelig å snakke med. Det var første gang jeg hadde vært innom han, og hadde jeg hatt muligheten ville jeg mer enn gjerne hatt han som fastlegen min.

Hyggelig, men hører ikke på deg

Hyggelig person å skravle med, men han lytter ikke når du forklarer deg om dine problemer. Trenger du bare resept/medisiner, får du det her. Men trenger du en undersøkelse, blir du bare avfeid med at dine problemer er overdramatiserte.