Ole Knut Kristiansen

Tlf: 61 26 30 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Knut Kristiansen er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ole Knut Kristiansen

Skal aldri dit igjen!

Legen ønsket ikke å sette seg inn i symptomene mine og sykdomsbildet mitt og siden jeg "så" så frisk ut kunne jeg umulig være syk. Følte at både han og helsesekretæren jeg snakket med i tlf anklaget meg for å være en hypokonder.
Jeg ble sendt hjem med en beskjed om å ta en Paracet hvis jeg følte for det.
Jeg følte meg ikke sett og skal aldri tilbake til ham.

Omsorgsfull og tillitsfull

Veldig flink lege. Anbefales. Blid og hyggelig. Han ser på deg når du snakker med han. Han er oppriktig interressert i å hjelpe deg.

Misfornøyd pasient

Har brukt legen siden 2012, noen ting er lett å få igjennom men spesialist rekvisisjoner er umulig. Har du samme erfaring som meg så bytt lege. Han er vanskelig å prate med om ting som du vet bedre enn han. Det er ting han ikke vil høre på eller gjøre noe med. Han skriver gjerne ut resepter. Men han gjør ikke noe med problemene.

OLE KNUT KRISTIANSEN

FLINK LEGE, MEN LAT.

FØLGER IKKE OPP EFTER HENVISNINGER. SKRIVER IKKE LEGE-ATTESTER TIL NAV, HELLER IKKE ETTER PATIENT-ANMODNINGER.

En lege som gir trygghet.

En lege jeg stoler på. Han ser og hører på deg. Alltid blid og hyggelig. Har en humor som har jeg hatt glede av mange ganger. Blir henvist til spes. uten problemer. Anbefales på det sterkeste.

Kan ikke ha bedre lege.

Legen er faglig dyktig, omsorgsfull og til å stole på.

Dersom han mener det er behov kommer man inn på dagen.
Ellers er ventetiden ikke noe å si på.

Han, og den øvrige staben ved kontoret utfyller hverandre og finner alltid en løsning.

En troverdig og dyktig lege

Kristiansen og kontordamen har gjort en fantastisk jobb for meg gjennom mange år og jeg skulle ønske de satte standard for hva man får av service når man velger seg fastlege.
Jeg kan ramse opp superlativene i fleng, men vil nøye meg med å si; Tusen takk for fantastisk hjelp i vanskelige situasjoner.

Skikkelig god lege

Dette er en av de VIRKELIG gode legene.
Han lytter, tar seg god tid og sjekker alt. Full av empati, nysgjerrig og med bøttevis av sosial intelligens som han bruker til det fulle.
Han har også en fantastisk humor - noe som har gjort at de besøkene jeg har hatt hos ham har vært en sann glede (uavhengig av hvor alvorlig grunnen til at jeg har vært der har vært).

En lege jeg med hånden på hjertet kan anbefale :)

Presis og serviceminded

Lege med empati og tid til å høre på deg, samt evne til å benytte spesialister ved behov. Som regel ledig til avtalt time,

Humoristisk

Får ting unna, ordner henvisning fort, tar pasienten seriøst, men har lite peiling og dårlig oppfølging på svangerskap.

Den beste legen.

Føler meg alltid sett og hørt, trygg på at han vil hjelpe meg til vi finner årsak til mine problemer. Er raskt til å henvise til spesialist om han ikke kan finne svaret på plagene selv.

Den absolutt beste legen jeg har hatt noensinne

Virker genuint interessert. Har evne til empati og skape tillit. Stort ønske om å finne ut hva som evt er diagnosen(r) Følger opp på en skikkelig måte, slik at en får tillit til arbeidet han gjør. Da jeg byttet fastlege for mange år siden til ham, så sendte han meg resepter i posten da han skulle på ferie.. Det var fordi han ikke hadde møtt meg, og ikke visste om jeg hadde nok medisiner til han kom tilbake fra ferie.. Da jeg fikk første time hos ham, hadde han lest gjennom journalen, så jeg slapp å gjennomgå hele sykehistorien fra tidligere.. Dette står det respekt av. Kan ikke få fullrost ham nok. Beste lege ever som jeg har hatt. Han har også masse humor, som har vært til hjelp i mange sammenhenger på legebesøket. Føler aldri at han har dårlig tid, noe som er viktig for meg.. Føler også at han ser hele meg og min sykdomshistorie. Har ingen negativ kritikk å gi, da jeg syns han er den beste legen jeg har møtt. og legekontoret generelt har jeg bare positive opplevelser med.

verdens beste lege

Jeg er svært fornøyd, han er til å stole på og gjør at jeg med legesskrekk kan uten å være redd kan komme til han. Jeg setter pris på at han lytter og tar meg alvorlig, har hatt han som fastlege siden jeg var liten oghar aldri kunnet tenke meg en annen. Tipp topp tommel opp til tidenes beste lege:-D

Har en god kjemi mellom oss.

Flink til å lytte. Blir tatt på alvor. Har også humor.

Den beste av de beste!

Denne legen er vanskelig å få fastlegeplass hos, jeg har sjekket regelmessig i flere år og endelig ble han min fastlege. Jeg besøker legen svært sjelden, men når jeg først er der, så vil jeg at det skal være en person som tror meg og er interessert i å få meg bedre. Ole Knut slår alle leger jeg har møtt i mitt liv når det i empati og sympati, anbefales på det sterkeste.

Ikke bra!

Han er en veldig hyggelig mann, men har er ingen god lege! Han lar ting skure og gå, og tar ikke alltid pasienten på alvor. Han mangler kunnskap på flere felt.

Supermann legen!

Det skal godt gjøres å finne en annen lege som ser pasientene sine bedre enn denne. Han er klar på hva han mener, ærlig og veldig dyktig. Han ser pasientene sine, i stede for å kikke hult inn i pc-skjermen.
Ikke minst, han er flink med mennesker, engasjert og ALLTID blid!