Ole Knut Kristiansen

Sentrum Legekontor Lillehammer

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1991

Sentrum Legekontor Lillehammer Telefonnummer61 26 30 4061 26 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegt. 55 2609 Lillehammer
Ole Knut Kristiansen er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ole Knut Kristiansen

God lege

Han er blid, og hyggelig å være hos. Tillitsvekkende og trygg. Føler jeg kan stole på han og at han er grundig i undersøkelsene han gjør.

Skuffende....

Brukt han i mange år,men plutselig forandret han seg til lite lyttende og arogant. Nei har du mulighet velg en annen lege,jeg er så skuffet over han her.Vanskelig er det og ringe å få time der også,alt skal helst gå over nett.

Skal aldri dit igjen!

Legen ønsket ikke å sette seg inn i symptomene mine og sykdomsbildet mitt og siden jeg "så" så frisk ut kunne jeg umulig være syk. Følte at både han og helsesekretæren jeg snakket med i tlf anklaget meg for å være en hypokonder.
Jeg ble sendt hjem med en beskjed om å ta en Paracet hvis jeg følte for det.
Jeg følte meg ikke sett og skal aldri tilbake til ham.

Omsorgsfull og tillitsfull

Veldig flink lege. Anbefales. Blid og hyggelig. Han ser på deg når du snakker med han. Han er oppriktig interressert i å hjelpe deg.

Misfornøyd pasient

Har brukt legen siden 2012, noen ting er lett å få igjennom men spesialist rekvisisjoner er umulig. Har du samme erfaring som meg så bytt lege. Han er vanskelig å prate med om ting som du vet bedre enn han. Det er ting han ikke vil høre på eller gjøre noe med. Han skriver gjerne ut resepter. Men han gjør ikke noe med problemene.