Sentrum Legekontor Lillehammer

Kirkegt. 55 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Lillehammer

Helt grei, men har forbedringspotensiale

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Helt grei lege, følte meg helt ok ivaretatt de to første gangene jeg var hos henne, og hun undersøkte meg/sendte meg videre. Nå når jeg var hos henne sist fikk jeg en litt annen opplevelse dessverre. Satt inne der i fire minutter, og betalte for å få beskjeden om å ta paracet. Følte ikke jeg ble tatt på alvor, og kommer til å bytte fastlege siden jeg trenger en lege hvor jeg føler at jeg blir tatt på alvor og at alle muligheter blir undersøkt. Kan bli bedre på å undersøke nøyere, eller forklare bedre hvorfor hun ikke mener undersøkelse er nødvendig. Utenom det er hun veldig hyggelig, det skal det ikke stå på!

Stessende men hyggelig

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

De gangene jeg har vært hos henne føler jeg at hun har det travelt med å bli ferdig (viktigere å bli ferdig enn å hjelpe ordentlig). Hun har dessuten Googlet for å finne symptomer mens jeg var der, og vært litt klønete i ordvalg. Problemet jeg tok kontakt om sist ble ikke løst etter blodprøver, likevel tar hun ikke kontakt for å undersøke videre og finne ut årsaken til problemet.

Når det er sagt så er hun hyggelig og blid, men sammenliknet med min forrige lege er jeg dessverre ikke helt fornøyd.

Skal bytte lege

Lege: Ole Knut Kristiansen Skrevet

Jeg måtte gå til legen 3 ganger før han gjorde det jeg ba han om og det jeg bestilte time for. Måtte alle gangene betale full pris. Jeg trengte å få et skjema utfylt og han ville ikne fylle ut alle punktene på skjemaet fordi han sa det ikke var nødvendig, selv om det måtte blir fylt ut. Jeg måtte derfor til legen 3 ganger hvor jeg alle gangene måtte betale full pris, selv om jeg ikke fikk det jeg kom for. Veldig misfornøyd med dette, ettersom det ikke er han som bestemmer hva som er nødvendig på skjemaet og ikke.

Svært faglig dyktig og lyttende

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Hun gjør grundige undersøkelser, tar seg god tid, og er faglig sikker og samvittighetsfull. En lege du får tillit til.Kunne ikke ha tenkt meg noen bedre fastlege. Håper hun blir lenge i Lillehammer!

Super lege. Ser hele mennesket.

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

Frøydis er sympatisk, rolig og ser hele mennesket. Hun tar seg god tid og gir ikke inntrykk av hastverk eller utålmodighet. Hun hører etter og gir gode råd. Jeg har full tillit til frøydis medisinske kompetanse og til henne som fastlege.