Sentrum legekontor Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum legekontor Lillehammer

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Har aldri hatt så god oppfølging som av henne. Hyggelig, seriøs,hardtarbeidende. Hun skal være fastlegen min så lenge jeg lever!

Dyktig og trygg

Lege: Ole Knut Kristiansen Skrevet

Flink fastlege, man blir tatt på alvor og han er flink til å sende henvisninger videre når det trengs.

lite lyttende

Lege: Ole Knut Kristiansen Skrevet

lite lyttende og arrogant fyr. Han spør meg som pas om hva vi bør gjøre med mitt problem....han virker litt lei av jobben sin

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Hun er flink! Opplevde henne som veldig trivelig og kunnskapsrik lege, men dårlig oppfølging. Fikk samme behandling flere ganger for et problem som bare gjentok seg og gjentok seg flere ganger. Når jeg viste frustrasjon over at jeg alltid fikk samme behandling selv om den ikke hjalp på problemet så skjedde det ingenting. Fikk bare samme resept på nytt. Det syns jeg er dårlig.

Engasjert og kunnskapsrik

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Jeg flytter, men skulle gjerne hatt Sladjana videre som fastlege. Hun er dyktig, til stede og tar seg god tid ved konsultasjon. Hun er veldig grundig, og oppfølgingen er det ingenting å si på. Jeg opplever henne som den beste fastlegen jeg har hatt i mitt 50-årige liv. Anbefaler henne på det varmeste!