Sentrum Legekontor Lillehammer

Kirkegt. 55 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Lillehammer

Helt suveren! Anbefales!

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

Jeg har alltid kvidd meg for å gå til lege. Har ofte følt at jeg ikke ble tatt på alvor,selv med ting som migrene og nakkeprolaps.
Kom til henne med en diffus problemstilling og en del bekymringer ifht.arvelighet.Nermoen lyttet ,tok meg på alvor og utredet grundig.Jeg er selv helsepersonell,men ikke lege,men hun lyttet uansett til det jeg la frem. Jeg har aldri blitt bedre ivaretatt av en lege tidligere.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

Jeg hadde henne som fastlege da jeg studerte i Lillehammer, og var strålende fornøyd. Hun er den eneste legen jeg har hatt full tillit til. Er empatisk og ser hele mennesket. Den første legen jeg har møtt hvor jeg føler at hun ønsket å gjøre alt for og hjelpe meg med mine utfordringer, uansett hva det måtte være. Jeg gråt mye på hennes kontor, og følte meg ordentlig trygg og ivaretatt. Gruet meg til å flytte fra Lillehammer og vurderte lenge om jeg skulle pendle fra Sarpsborg-Lillehammer kun for å kunne beholde henne som min fastlege.

Helt grei, men har forbedringspotensiale

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Helt grei lege, følte meg helt ok ivaretatt de to første gangene jeg var hos henne, og hun undersøkte meg/sendte meg videre. Nå når jeg var hos henne sist fikk jeg en litt annen opplevelse dessverre. Satt inne der i fire minutter, og betalte for å få beskjeden om å ta paracet. Følte ikke jeg ble tatt på alvor, og kommer til å bytte fastlege siden jeg trenger en lege hvor jeg føler at jeg blir tatt på alvor og at alle muligheter blir undersøkt. Kan bli bedre på å undersøke nøyere, eller forklare bedre hvorfor hun ikke mener undersøkelse er nødvendig. Utenom det er hun veldig hyggelig, det skal det ikke stå på!

Stessende men hyggelig

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

De gangene jeg har vært hos henne føler jeg at hun har det travelt med å bli ferdig (viktigere å bli ferdig enn å hjelpe ordentlig). Hun har dessuten Googlet for å finne symptomer mens jeg var der, og vært litt klønete i ordvalg. Problemet jeg tok kontakt om sist ble ikke løst etter blodprøver, likevel tar hun ikke kontakt for å undersøke videre og finne ut årsaken til problemet.

Når det er sagt så er hun hyggelig og blid, men sammenliknet med min forrige lege er jeg dessverre ikke helt fornøyd.

Skal bytte lege

Lege: Ole Knut Kristiansen Skrevet

Jeg måtte gå til legen 3 ganger før han gjorde det jeg ba han om og det jeg bestilte time for. Måtte alle gangene betale full pris. Jeg trengte å få et skjema utfylt og han ville ikne fylle ut alle punktene på skjemaet fordi han sa det ikke var nødvendig, selv om det måtte blir fylt ut. Jeg måtte derfor til legen 3 ganger hvor jeg alle gangene måtte betale full pris, selv om jeg ikke fikk det jeg kom for. Veldig misfornøyd med dette, ettersom det ikke er han som bestemmer hva som er nødvendig på skjemaet og ikke.