Sentrum Legekontor Lillehammer

Telefonnummer61 26 30 4061 26 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegt. 55 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Lillehammer

Dyktig og empatisk

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

En faglig dyktig lege som gjør grundige undersøkelser. Hun har fulgt meg svært godt opp, både med fysiske og psykiske utfordringer.

Også veldig grundig sjekk av mine barn og rådfører seg gjerne med barnelege på sykehuset.

Tar seg tid, lytter og viser empati. Her får man hjelp til å mestre livets utfordringer. Føler meg alltid sett og tatt på alvor.

Anbefales!

Flink og effektiv

Lege: Ole Knut Kristiansen Skrevet

Lege Kristiansen var både faglig dyktig og ikke minst effektiv. I tillegg var han meget behagelig å snakke med. Det var første gang jeg hadde vært innom han, og hadde jeg hatt muligheten ville jeg mer enn gjerne hatt han som fastlegen min.

Lyttende, våken, beste legen jeg har hatt

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Jeg har flyttet mye og bodd både her og der. Derav også hatt flere leger, på tvers av kjønn og alder.
Sladjana er den beste legen jeg har hatt, hun tar meg på alvor, viser respekt, romslighet ogselv om venterommet var fult var hun helt til stede med meg som pasient hver gang.
Hun gir grundig medisinsk vurdering, med alle forbehold, følger grundig opp og som et pluss har også mye empati.

Dyktig og grundig lege

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Min erfaring er at Skoro er en meget dyktig og grundig lege. Takket være henne ble farlig sykdom oppdaget på et tidlig stadium. Spesialistleger på sykehus ga uttrykk for at de var imponert over fastlegen.

Veldig flink

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

Tar seg god tid og virker kyndig i jobben sin. Kommer med gode anbefalinger og bryr seg om sine pasienter.