Sentrum Legekontor Lillehammer

Telefonnummer61 26 30 4061 26 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegt. 55 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Lillehammer

Veldig flink

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

Tar seg god tid og virker kyndig i jobben sin. Kommer med gode anbefalinger og bryr seg om sine pasienter.

Hyggelig, men hører ikke på deg

Lege: Ole Knut Kristiansen Skrevet

Hyggelig person å skravle med, men han lytter ikke når du forklarer deg om dine problemer. Trenger du bare resept/medisiner, får du det her. Men trenger du en undersøkelse, blir du bare avfeid med at dine problemer er overdramatiserte.

Super fastlege

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

Dette er den beste legen jeg noen gang har hatt. Tar ting alvorlig, bruker god tid og forklarer grundig og tydelig. Superhyggelig og morsom.

Interessert i meg.

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Følger meg opp og eventuelt ringer meg opp for å høre hvordan det går.
Føler at jeg blir tatt på alvor og flink til å følge opp.

Super fastlege

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

Kunnskapsrik og ydmyk. Lyttende. Grundig. Føler ikke at man blir kastet ut selv om man bruker litt lengre tid utover den oppsatte timen, og selv om hun er forsinket fra før. Forklarer hvorfor hun mener at man bør/ikke bør gjøre videre utredning på en måte som er betryggende og forståelig. Kommer med konkrete og gode forslag til hvilke grep jeg kan ta utenom medisiner for at problemene mine blir lettere å håndtere. Føler meg veldig trygg på henne som fastlege.