Sentrum Legekontor Lillehammer

Kirkegt. 55 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Lillehammer

Skal bytte lege

Lege: Ole Knut Kristiansen Skrevet

Jeg måtte gå til legen 3 ganger før han gjorde det jeg ba han om og det jeg bestilte time for. Måtte alle gangene betale full pris. Jeg trengte å få et skjema utfylt og han ville ikne fylle ut alle punktene på skjemaet fordi han sa det ikke var nødvendig, selv om det måtte blir fylt ut. Jeg måtte derfor til legen 3 ganger hvor jeg alle gangene måtte betale full pris, selv om jeg ikke fikk det jeg kom for. Veldig misfornøyd med dette, ettersom det ikke er han som bestemmer hva som er nødvendig på skjemaet og ikke.

Svært faglig dyktig og lyttende

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Hun gjør grundige undersøkelser, tar seg god tid, og er faglig sikker og samvittighetsfull. En lege du får tillit til.Kunne ikke ha tenkt meg noen bedre fastlege. Håper hun blir lenge i Lillehammer!

Super lege. Ser hele mennesket.

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

Frøydis er sympatisk, rolig og ser hele mennesket. Hun tar seg god tid og gir ikke inntrykk av hastverk eller utålmodighet. Hun hører etter og gir gode råd. Jeg har full tillit til frøydis medisinske kompetanse og til henne som fastlege.

Dyktig og empatisk

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

En faglig dyktig lege som gjør grundige undersøkelser. Hun har fulgt meg svært godt opp, både med fysiske og psykiske utfordringer.

Også veldig grundig sjekk av mine barn og rådfører seg gjerne med barnelege på sykehuset.

Tar seg tid, lytter og viser empati. Her får man hjelp til å mestre livets utfordringer. Føler meg alltid sett og tatt på alvor.

Anbefales!

Flink og effektiv

Lege: Ole Knut Kristiansen Skrevet

Lege Kristiansen var både faglig dyktig og ikke minst effektiv. I tillegg var han meget behagelig å snakke med. Det var første gang jeg hadde vært innom han, og hadde jeg hatt muligheten ville jeg mer enn gjerne hatt han som fastlegen min.