Sentrum Legekontor Lillehammer

Kirkegt. 55 2609 Lillehammer
Tlf: 61 26 30 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Lillehammer

En fantastisk lege-anbefaler på det sterkeste!

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Empatisk sterk, lyttende, tar deg på alvor, er grundig, tar nødvendige prøver, sender deg videre til spesialister når det er nødvendig. Hun verken minimaliserer eller overdriver den aktuelle problematikk. Trygger ved behov/undersøker nøye ved behov. Forstår godt helheten ift behandling, dvs. både somatisk og psykisk helse. Har kun gode ord å si om denne legen. Anbefaler på det sterkeste!

Varierende ift inntrykk når det gjelder resten av legestaben på legesenteret. Enkelte i respesjonen er ikke dyktige, men enkelte er det. Velger allikevel dette senteret ene og alene pga Sladjana Skoro.

Beste lege

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt noen gang. Hun lytter til deg og gjør alt hun kan for hjelpe deg. Hun tar tak i problemene med en gang i stedene for å vente å se om ting går over. Hun er grundig og tar alle prøver som trengs og litt til, for å være på den sikre siden. Itillegg følger hun opp kjempe bra, enten ringer/sender sms med svar på prøver. En utrolig engasjert og dyktig lege som er på din side. Hun anbefales på det varmeste.

Dårlig lege

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Måtte bytte lege fordi det er null forståelse mellom lege og pasient. Gikk til henne en gang under graviditeten , og hun kunne ingenting virket det som. Ikke viste hun en gang hvordan hun skulle skrive en bekreftelse på graviditeten som skal sendes til nav og spurte meg om hva det skulle stå...meget dårlig

Dårligste lege i byen?

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Besøkte denne legen med min sønn (4) som hadde influensa. Forklarte at han hadde feber for 4 dager og spiser ikke, i tillegg at han huster mye som høres tørr ut. Første 5 minutter var hun bare opptatt av PCen sin. Så ramme hun den lille tre bit in i halsen av sønnen min at han nesten kaster opp og sier etter sjekk av lungene at hun hører ingenting med konklusjon at han sikkert huster fordi han har slim i nese. Anbefaling etter hele 10 minutter var å drikke noe varmt. Fullstendig meningsløst å gå til denne legen.

God lege

Lege: Ole Knut Kristiansen Skrevet

Han er blid, og hyggelig å være hos. Tillitsvekkende og trygg. Føler jeg kan stole på han og at han er grundig i undersøkelsene han gjør.