Sentrum Legekontor Lillehammer

Telefonnummer61 26 30 4061 26 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegt. 55 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Lillehammer

Utrolig dårlig

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Følte hverken at jeg ble tatt på alvor eller forstått. Var mye upassende kommentarer. Jeg følte ikke at jeg fikk den hjelpen jeg skulle ha hatt.

Dårligste legen jeg har møtt

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Uempatisk og lytter ikke. Følte jeg var til bry, og at alle spørsmål var dumme. Møtt mange leger opp i gjennom men ingen som har vært så lite imøtekommende som hun her

Interessert i meg.

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Følger meg opp og eventuelt ringer meg opp for å høre hvordan det går.
Føler at jeg blir tatt på alvor og flink til å følge opp.

Super fastlege

Lege: Frøydis Nermoen Skrevet

Kunnskapsrik og ydmyk. Lyttende. Grundig. Føler ikke at man blir kastet ut selv om man bruker litt lengre tid utover den oppsatte timen, og selv om hun er forsinket fra før. Forklarer hvorfor hun mener at man bør/ikke bør gjøre videre utredning på en måte som er betryggende og forståelig. Kommer med konkrete og gode forslag til hvilke grep jeg kan ta utenom medisiner for at problemene mine blir lettere å håndtere. Føler meg veldig trygg på henne som fastlege.

En fantastisk lege-anbefaler på det sterkeste!

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Empatisk sterk, lyttende, tar deg på alvor, er grundig, tar nødvendige prøver, sender deg videre til spesialister når det er nødvendig. Hun verken minimaliserer eller overdriver den aktuelle problematikk. Trygger ved behov/undersøker nøye ved behov. Forstår godt helheten ift behandling, dvs. både somatisk og psykisk helse. Har kun gode ord å si om denne legen. Anbefaler på det sterkeste!

Varierende ift inntrykk når det gjelder resten av legestaben på legesenteret. Enkelte i respesjonen er ikke dyktige, men enkelte er det. Velger allikevel dette senteret ene og alene pga Sladjana Skoro.