Afrah Abbas Jiad

Afrah Medical
Georg Feydts gate 5 1792 Tistedal
Afrah Abbas Jiad er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Afrah Abbas Jiad

Fantastisk lege, men ubrukelige sekretærer

Byttet til dr Afrah fordi jeg var lei av å pendle til kvinnelig lege i Sarpsborg. Dr. Afrah er en fantastisk lege, lytter og er en varm person. Men det hjelper på en måte ikke uansett hvor flink lege hun er når sekretærene og kontoret ALDRI tar telefon. Jeg har kommet igjennom på telefon EN gang på et år, og har prøvd flere ganger iherdig. Skal man ha time så må man møte opp personlig på kontoret i åpningstidene, utenom lunch.

Når man har barn som er syke og selv sliter med helsa så må man ha en lege man kan få tak i på telefon. Det er flere ganger jeg har kommet ned der for å bestille time, og telefonen bare står og blinker. De prioriterer ikke å ta telefon i det heletatt. Sist ble jeg skikkelig provosert, da hadde jeg prøvd å komme igjennom hver dag i telefontiden konstant i 3 uker uten hell. (Dette for å sette opp svangerskapskontroll) når jeg kom ned der da, måtte ta meg fri fra jobben for å dra og sette opp time så blinket telefonen for harde livet og dama i skranken satt og klikket på PC og så ut som hun skulle sovne når som helst.

Dette har ingenting med dr. Afrah å gjøre men heller de ubrukelige sekretærene. Synd at slike skal trekke ned for en dyktig lege! Jeg har nå byttet tilbake til Sarpsborg. Kommer til å savne dr. Afrah, men jeg er avhengig for ungene mine sin del at jeg kommer gjennom til fastlegen min og får bestilt time.

Et trygt valg! Slik en god lege skal være.

Jeg sleit i mange år med et relativt sett komplisert syksomsbilde uten å bli hørt eller få hjelp av hverken fastlege eller på sykehus .Etter å ha byttet fastlege til henne løste alt seg. Er uredd og gjør det som er rett for meg som pasient, tok meg på alvor.

Hun er lyttende ,forståelsesfull og faglig oppdatert kombinert med empati .Jeg venter gjerne litt på kontoret for timen for det betyr bare at hun tar seg grundig og god tid med hver enkelt pasient.

Kort og godt en fantastisk dyktig lege og et flott menneske som bryr seg om sine pasienter.

Dette var overraskende bra lege

Hennes sindige og behagelige væremåte får meg til å kunne skifte fastlege. Hun går 101 % inn for å hjelpe pasienten. En sann filantrop.

Min fastlege som anbefales på det varmeste!

Dr. Afrah tok over etter min forrige lege da han gikk i pensjon. Dyktig lege som ikke gir seg før hun finner ut av tilstanden og som tar deg alvorlig og lytter til deg.
Vil også få rose legesekretæren som ALLTID er hyggelig og hjelpsom og som har kurert meg for nåleskrekk! Hun er effektiv og nensom når hun tar prøver - noe jeg setter umåtelig pris på.

Fantastisk lege!

En av de beste legene jeg har vært hos, og selv om jeg har flyttet ut av Halden har jeg valgt å beholde henne som min lege.
En helt unik lege som både lytter og tar tak i alle situasjoner på høyt profesjonelt nivå , også har en fantastisk måte å kommunisere på/med.
Det har vært veldig vanskelig å komme gjennom på telefon.Har forstått det sånn at de jobber med saken.

Medmenneskelig, dyktig og klok

Hun tar seg alltid tid uavhengig av forsinkelse og tar meg på alvor ,gir aldri uttrykk for å ha dårlig tid når jeg er der.
Hun forklarer ting på en lettfattelig måte og roer meg ned om det er noe jeg er bekymret for.

Ønsker plass til denne legen

Jeg var inne hos henne kun en gang da min fastlege var på ferie ,under samtalen følte jeg hun var akkurat slik en fastlege bør og skal være .Hun er utrolig tillitsfull, dyktig og flink,selv om hun er travel. Hun lytter og gjør alt for å finne ut hva som er galt.

Jeg vil svært gjerne ha henne som fastlege dersom hun skulle få ledige plasser.

God lege

Tar seg tid til å samtale om problemene. Prioriterer hva som bør tas først og sist. Er ikke redd for å sette ord på f.eks. overvektsproblemet mitt.

Mest kunnskapsrik og empatiske lege, jeg har hatt

Er virkelig en flink lege,faglig meget dyktig og har veldig stor forståelse.Bruker tid til det psykiske som det fysiske.

Hun er veldig omsorgsfull , og gir meg en følelse av trygghet.

Veldig fornøyd.Kunne ikke hatt en bedre lege !

Glad for å ha henne som fastlege!

Hun er oppriktig interessert og viser meg forståelse og omsorg.
Jeg føler meg trygg og bekvem hos henne.

Jeg vil også rose legesekretæren, hun er dyktig, omsorgsfull og alltid blid og hyggelig!

Godhjertet lege

Effektiv lege,virker kunnskapsrik og samvittighetsfull. Gir trygghet.Dyktig og har alltid tid til å høre på deg!

Fornøyd

Veldig fornøyd med min nye lege. Hun tar seg god tid til å lytte og er faglig dyktig! :) Så jeg er meget fornøyd med min nye fastlege.

Hyggelig og meget dyktig

Jeg og min familie ble overflyttet til dr. Afrah da min forrige fastlege gikk av med pensjon.Vi er kjempeheldige som har dr.Afrah !
Hun er utrolig fantastisk og hyggelig lege,er faglig dyktig ,nøyaktig,og hjelpsom.Tar deg på alvor,lytter og tar seg tid til hver pasient,har god forståelse,og er flink til å forklare og berolige , tar behandlingen meget bra .
Hun er også utrolig flink med barn, snakker med barna og får de til å være trygge.Du blir lett trygg på henne.
Hun fortjener å få ros fra sine pasienter!
Jeg er meget fornøyd med hele legekontoret, legesekretær er også fantastisk.

Rolig og presis

Tar seg god tid og legger inn oppfølging der det er viktig å vite om tiltaket har virket. Lett å få time og nå fram på telefon.

Den beste legen jeg har hatt..hun er best

Den beste legen jeg har hatt ever.Hun er dyktig,hyggelig, lyttende, analyserende, grundig, vennlig .Hun tar seg tid til meg, lytter til det jeg har og si, hun tar meg på alvor,stresser ikke som de fleste andre legene,er engasjert og svært faglig dyktig! I møtekommende. Hun henviser gjerne videre til spesialist dersom det er nødvendig..det er den beste legen jeg har hatt ever, men dessverre flyttet hun....