Christian Nyquist

Autorisasjon (2010)

Christian Nyquist er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Christian Nyquist

Trygg, ikke dømmende og flink

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Byttet fordi jeg flyttet til en annen by på andre siden av landet. Stilte opp og prøvde å løse det når man hadde ulike problemer, forståelsesfull og profesjonell

Mangler innsikt og vilje til å undersøke problemstillinger.

Avsluttet alltid timen innenfor 15min beh.tid. Mindre villig til å foreta undersøkelser med mindre du selv har undersøkt hva du trenger. Viser liten forståelse for emosjoner i forbindelse med gjentagende smerter, virker svært avvisende i sin væremåte og lite interessert i å gjøre mer enn absolutte minimum. Trenger muligens å bli bedre kjent med mennesker i tillegg til hans akademiske kunnskap. Det gleder meg å lese at han ikke fremstår slik ovenfor alle, det viser potensial.

Flott og dyktig lege!

Jeg liker denne legen veldig godt. Hyggelig, imøtekommende, veldig flink med små barn. Virker trygg og dyktig. Gir også raske og utfyllende svar på e-konsultasjon.

Måtte dessverre bytte til en som er nærmere der jeg bor, ellers hadde jeg absolutt fortsatt hos Christian Nyquist!

Behjelpsom og hyggelig lege

Tar seg tid og stiller spørsmål. Får en følelse av at han vil deg vel. Han er ellers profesjonell og trygg og har kartlagt meget god gynekolog og jordmor som jeg vil fortsette å ha kontakt med videre i prosessen.

Meget god service, svært dårlig tilgjengelighet

Veldig god service. Siste gang jeg var der for en legeerklæring i forbindelse med fornyelse av førerkortet, kom jeg inn samme dag som jeg tok kontakt og det var til og med etter stengetid...
Svært dårlig tilgjengelighet. Idag har jeg forsøkt å komme i kontakt 2 ganger på telefon og i tillegg på det nye systemet "pasientsky.no", uten å lykkes. Her er det stort forbedringspotensial. Dette har ført til at jeg bytter fastlege... Dette hadde jeg ikke gjort om han var mer tilgjengelig.