Christian Nyquist

Høvik Legesenter DA, Plankebyen legesenter AS

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Høvik Legesenter DA Telefonnummer67 83 83 1067 83 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandvikveien 26 1363 Høvik
Christian Nyquist er en av 108 fastleger i Bærum
Plankebyen legesenter AS Telefonnummer69 30 03 9069 30 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 37 1607 Fredrikstad
Christian Nyquist er en av 71 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Christian Nyquist

Meget god service, svært dårlig tilgjengelighet

Veldig god service. Siste gang jeg var der for en legeerklæring i forbindelse med fornyelse av førerkortet, kom jeg inn samme dag som jeg tok kontakt og det var til og med etter stengetid...
Svært dårlig tilgjengelighet. Idag har jeg forsøkt å komme i kontakt 2 ganger på telefon og i tillegg på det nye systemet "pasientsky.no", uten å lykkes. Her er det stort forbedringspotensial. Dette har ført til at jeg bytter fastlege... Dette hadde jeg ikke gjort om han var mer tilgjengelig.

Blir forstått

Flott lege som tar seg tid og lytter til meg som pasient og jeg har blitt forstått og blir rett behandlet

Overlegen

Som andre har beskrevet, humørsyk og om du ikke er fornøyd og er menneskelig irritert (uten å være frekk), viser da at han bryr seg mest om å få respekt selv om han ikke fortjener det.
Oppriktig interresert i å hjelpe, gjør en god jobb når det først er mulig, men stygt redd for at han er mer selvhøytidelig. Anbefaler ikke for sårbare mennesker da jeg ikke synes å bli møtt med forståelse ved psykiske plager.

Dyktig og svært imøtekommende lege!

En dyktig ung lege som vet hva han snakker om. Tar seg alltid god tid til pasienten og gjør sitt ytterste for å hjelpe pasienten.

Stor fornøyd. Anbefales veldig!

Meget bra.

Kjempehyggelig lege, har alltid tid til å lytte.vi er fornøyde både min kone og jeg.
Virker veldig profesjonell,
Blid og hyggelig lege.