Morten Klouman de La Cruz

Autorisasjon (2012)

Morten Klouman de La Cruz er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Klouman de La Cruz

Helt topp

Jeg er så heldig å ha Morten som fastlege. Jeg kan ikke si meg mer fornøyd. Han er lyttende, konstruktiv og utrolig kunnskapsrik. Jeg føler meg ivaretatt, både med tanke på medisinsk behandling og på det menneskelige plan. Kunne ikke hatt bedre lege.

Dårlig lege - mangler mennskelighet

Morten mangler forståelse for det hva han ikke lærte om på skolen. Virker ung og mye amatør mtp medisinering etc.

Han er er også ung på det menneskelige plan da han ikke klarer å få noe som kan kalles en god relasjon. Dette er tross alt viktig for en lege å klare.

Ellers sikkert en god kar, men han faller for mye igjennom. Dette er ingen lege å satse på som sin fastlege.

Hyggelig og profesjonell

Morten er en dyktig lege som desverre fikk altfor mye å gjøre. Fikk han som fastlege i 2014. Tok virkelig tak i saker og var en god lytter. Etter tre år ble det veldig merkbart at han hadde for mye å gjøre.

Laaaang ventetid

Venter nesten alltid 50-60 minutter på venteværelset. Håpløst ifht jobb. Også blir det dårlig tid inne hos legen når man først har ventet så lenge.

Faglig dyktig og en fantastisk personlighet!

Vi kom i en meget vanskelig situasjon, og ble behandlet proffesjonelt og med en forståelse og medmennesklighet jeg aldri har vært borti. En som tar yrket sitt alvorlig og setter seg virkelig inn i pasientens situasjon, og vurderer og hjelper mer enn han teoretisk hadde trengt. Bøyer meg i støvet!