Morten Klouman de La Cruz

Autorisasjon (2012)

Morten Klouman de La Cruz er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Klouman de La Cruz

Flink, empatisk og ivrig

Har gått til Morten i endel år nå og uansett hvilket problem jeg har tar han seg alltid god tid og lytter til der jeg har å si. Han følger opp, henviser raskt når det trengs og ringer gjerne for å fortelle om prøveresultater. Beste legen jeg har hatt :D

En empatisk og grundig Lege: Min Erfaring med Dr. Morten Klouman De La Cruz

Det er ikke ofte jeg tar meg tid til å skrive review, men noen ganger er det fortjent. Morten er alltid tilstede og viser en genuin interesse for meg som pasient. Det er tydelig at han tar seg tid til å lytte til mine bekymringer og spørsmål, og han er svært forståelsesfull.

Det jeg setter mest pris på med legen min er hans tilnærming til behandling. Han ønsker ikke bare å behandle symptomer, men han er også opptatt av å finne årsaken til mine helseproblemer. Dette viser at han virkelig bryr seg om min totale helse og velvære, og ikke bare å lindre midlertidige plager.

Dette gjør at jeg føler meg trygg og godt ivaretatt, og jeg har tillit til hans medisinske kompetanse. Jeg kan trygt si at jeg har funnet en lege som jeg føler meg heldig som har som min fastlege. Jeg anbefaler ham på det sterkeste til alle som leter etter en lege som virkelig tar seg tid til å forstå pasientene og gir grundig omsorg.

Hyggelig og travel

Morten er en trivelig lege som er i overkant travel. Dette gjør ham distré, så det er viktig å følge opp. Morten er god på ikke å overbehandle, men har kanskje litt lite forståelse for kronikerkompetanse: Det er ikke alltid «vent og se» den beste angrepsvinkelen, og det kan oppleves som en avvisning. Jeg tror ikke dette er intendert, men han er muligens litt lite ambisiøs på pasientens vegne. Samtidig tar han seg god tid ved konsultasjoner (som kan føre til venting, men du selv får like god tid som pasientene før deg), han møter deg med et smil, og ser på deg fremfor datamaskinen. Generelt tror jeg Morten vil være en god lege for mange, men sliter du med legevegring, ville jeg valgt en annen lege.

Denne legen er fantastisk

Kunnskapsrik, grundig, hyggelig, forståelsesfull. Han gir meget god hjelp til både meg og mine barn. Helt klart den beste legen jeg noensinne har hatt.

Best doctor I have had since I came to Norway

Morten, always takes the time to attend you, he listens, and tries to always be helpful. In addition, he takes the time to explain what is his assessment and what does it means for you.
He also has a more humane and genuine approach thank other doctors. This is very important because patients usually are struggling, so having someone that will have a more personal approach is extremely valued. Specially since is not that common here in Oslo to find this qualities.
He has the highest of my recommendations.

I take the time to thank you Morten.