Sigrid Wergeland Holtermann Holmen

Autorisasjon (2010)

Sigrid Wergeland Holtermann Holmen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sigrid Wergeland Holtermann Holmen

Den beste fastlegen jeg har hatt

Sigrid er så flink! I blandt har jeg ledsager til timene og får alltid høre av dem at de gjerne vil ha henne som fastlege også! Jeg føler meg veldig godt ivaretatt med alle mine helseplager og hun viser virkelig at hun er opptatt av at du skal ha det bra. Hun er veldig nøye, lytter og virker som hun kan mye mer en leger jeg har hatt tidligere. De få tingene som man kan pirke litt på er at reseptene ikke alltid kommer i tide, men det kan virke som at det er noe med det elektroniske som ikke gjenspeiler jobben hun, eller de i resepsjonen gjør. Det er også hyggelige personer i resepsjonen og på laboratoriet. Jeg bytter aldri fastlege igjen. Vil du bytte så anbefaler jeg Sigrid på det varmeste.

håpløs

helt ubegripelig dårlig lege som ikke klarer å gjøre det jeg kommer dit for. skiftet fastlege pga andre ting også (blant annet rot med e-resepter og generelt fra resepsjonen) og først da finner vi ut at henvisning videre IKKE er sendt. man må kunne stole på at fagfolk A: gjør det man ber dem og og B: ikke svarer "ja den er sendt" når man purrer!!!!