Sigrid Wergeland Holtermann Holmen

Vesterngaten Medisinske Senter
Vesterngata 5 3513 Hønefoss
Sigrid Wergeland Holtermann Holmen er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Sigrid Wergeland Holtermann Holmen

Lyttende,får ei kjensle av at ho bryr seg. Er å stole på.

Laboratori personalet kan vera litt stressa . Men gjør så godt dei kan i trange rom. Legen følger opp,ringer om prøvesvar og tar kontakt med sykehus/andre leger ved tvil.

Flink lege, behagelig fremtoning

Som lege en av de beste jeg har hatt. Lytter, kommer med råd og riktig oppfølgingsspørsmål. Følger opp også etter timen og tar imot tilbakemelding. Legesenteret telefonresepsjon er derimot veldig dårlig. Knapt mulig å komme gjennom de gangene telefonen faktisk fungerer. Mulighet for timebestilling via sms

Veldig bra!

Dyktig og hyggelig lege. Flink til å lytte!
Pga kronisk sykdom har jeg truffet mange leger. Denne legen er en av de bedre jeg har hatt med å gjøre.

Empatisk og forståelsesfulle lege.

En lege som virkelig lytter og bryr seg. Tar pasienten på alvor. Kan absolutt anbefales.

fornøyd

Jeg er fornøyd med legen min, men ikke fornøyd med lege kontor. Det er veldig vente tid. Og de svare ikke på telefon. Jeg må ringe mer enn halv time å ta kontakt med dem.

Lyttende, imøtekommende og vennlig

Profesjonell mottagelse, jeg følte at jeg ble tatt på alvor og at hun skjønte alt jeg ville si.

Flott lege

Hun er helhetlig orientert og flink til å ta pasienten på alvor. Rask til å henvise videre når det trengs. Kan være vanskelig tilgjengelig på telefon.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Sigrid er så flink! I blandt har jeg ledsager til timene og får alltid høre av dem at de gjerne vil ha henne som fastlege også! Jeg føler meg veldig godt ivaretatt med alle mine helseplager og hun viser virkelig at hun er opptatt av at du skal ha det bra. Hun er veldig nøye, lytter og virker som hun kan mye mer en leger jeg har hatt tidligere. De få tingene som man kan pirke litt på er at reseptene ikke alltid kommer i tide, men det kan virke som at det er noe med det elektroniske som ikke gjenspeiler jobben hun, eller de i resepsjonen gjør. Det er også hyggelige personer i resepsjonen og på laboratoriet. Jeg bytter aldri fastlege igjen. Vil du bytte så anbefaler jeg Sigrid på det varmeste.

håpløs

helt ubegripelig dårlig lege som ikke klarer å gjøre det jeg kommer dit for. skiftet fastlege pga andre ting også (blant annet rot med e-resepter og generelt fra resepsjonen) og først da finner vi ut at henvisning videre IKKE er sendt. man må kunne stole på at fagfolk A: gjør det man ber dem og og B: ikke svarer "ja den er sendt" når man purrer!!!!